Mun silmään näytti siltä, että Tuchel oli ennakoinut tuon prässin aika täydellisesti. Chelseahan pelasi pallon aina laidalle, jossa sillä oli selkeä ylivoima: kolme pelaajaa yhtä tai kahta prässääjää vastaan. Tämä tarkoitti kahta tai kolmea syöttöä, jolla prässi ohitettiin. Wingbackit pelasivat lyhyellä syötöllä laitaa pitkin, jolloin Salah/Mane jäivät takaa-ajajiksi ja prässi oli purettu. Tuohon kun yhdistetään Poolin korkea linja - joka on siis seurausta kovasta luotosta siihen gegenpressiin - niin Chelsealla oli aika herkullinen asema laittaa Werner ja Mount kiusaamaan Poolin alakertaa. Eritoten Poolille tuotti ongelmia se, miten hyvin Tuchel käytti painotonta puolta: Ziyech kavensi monta kertaa keskelle, jolloin Jonesin tai Wijnaldumin oli pakko jättää Kante tai Jorginho vapaammalle. Näitähän Kante sitten hyödynsi ja pisti pitkiä palloja linjan taakse. Wernerin maali oli mukamas paitsio, mutta noita tuli paljon.Ei se prässi ainakaan mun silmiin näytä yhtä raivokkaalta ja kollektiiviselta, kuin parhaina aikoina eikä tuota enää Poolille paikkoja iskeä nopeasti vastaan lähellä vastustajan maalia.
Mount oli eilen aivan helkkarin hyvä eikä Pool pystynyt häntä juurikaan hallitsemaan, mutta yleisemmin kyse oli Chelsean pelitavallisesta etumatkasta.
Toki Pool näyttää väsyneemmältä kuin viime kaudelta, myös prässinsä osalta. Tähän olen jakanut sitä kofeiiniteoriaa, joka on mielestäni hyvin mielenkiintoinen ja uskottava.