Liverpool FC 2019–2020

  • 91 888
  • 569

Andi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, Tappara
Kloppon avoin kirje kannattajille Laadukasta luettavaa.

Kokonaisuus ja ennen kaikkea huikea suoritusvarmuus matsista toiseen toi punaisille kaivatun pokaalin lopultakin, mutta tuli tuossa silti mietittyä kuluvaa kautta, ja sitä mitkä olivat omasta mielestä ne yksittäiset merkittävimmät hetket matkalla mestaruuteen. Tässä oma kolmen kohdan listaus aikajärjestyksessä.

1. Lallanan tasoitusmaali Lokakuussa Old Traffordilla vähän nihkeämmän matsin päätteeksi säilytti tappiosarakkeen puhtaana.
2. Tapaninpäivän mykistävä 0-4 vierasesitys lupaavan alkukauden pelanneen Leicesterin vieraana. Vuodenvaihde on perinteisesti ollut punaisille vaikea. Tänä vuonna siinä oli vielä alla CWC-matsit, joten ihan tuollaista esitystä ei osannut kyllä odottaa.
3. Salahin ratkaiseva 2-0 maali kotona ManUa vastaan tammikuussa Alissonin hienon avauksen jälkeen. Kaksikon tuuletukset tuon jälkeen kertoivat paljon.

Tuossa edellä oli näköjään aika paljon pohdintaa tuosta Liverpoolin joukkueen uudistamisesta. Itse en vielä ole huolissani jos parissa seuraavassa ikkunassa ei liikettä sisään päin isommin ole, ja nykyinen runko säilyy. Toki loukkaantumisetkin aina vaikuttavat tähän, mutta nyt pitäisi kyllä olla joukkueen parhaassa iskussaan ainakin seuraavat pari vuotta. Luotto perustuu vahvasti siihen että joistakin nuorista Klopp pystyy kaivamaan ulos uusia ulottuvuuksia, ja onhan tuo tähän mennessäkin osoittanut, että ns tähtikategorian alta voi löytää pelaajia varsin suureen rooliin. Oletan että Kloppin fokus on edelleen taktisen puolen parantamisessa ja luontevimmin tämä onnistuu nykyisen rungon kautta. Tämän hetkisestä menestyksestä iso osa on sitä että joukkue pystyy sopeuttamaan pelaamistaan vastustajan mukaan nopeasti ja suoritustason kärsimättä.

Tähtihankintoja tyyliin Werner tai Mbabbe en todellakaan vastusta, vaan ennemminkin näen ettei niille ole tällä hetkellä välttämätöntä tarvetta. Luulisin myös että taloustilanteen parantuessa seuraan edelleen on imua myös laatupelaajien joukossa, ja tarvittaessa omistaja kaivaa kuvettaan kun tälle nähdään tarvetta valmennuksen puolesta. Näinhän on viime vuosina menestyksellä jo toimittukin.

Mitä mahdolliseen makuasiaan eli dynastiaan tulee, niin vuosia kestävään totaaliseen dominanssiin tai dynastiaan en usko, koska sarjan kärjessä on edelleen useampia joukkueita, jotka voivat kasvaa hyvin mestareiksi parissa kolmessa vuodessa. Ja nykyjalkapallossa säännöllisesti joku onnistuu aina nostamaan tasoaan vaadittavan paljon. Pokaaleita sen sijaan kyllä eri kilpailuista odotan lisää kun niiden makuun on nyt hyvin päästy, mutten välttämättä ihan joka vuosi.
 

lemponen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Liverpoolin topparihierkarkian kakkonen (imho) Joel Matip on pois loppukauden Poolille nyt jo "merkityksettömistä" peleistä, kertoo Liverpoolin nettisivut. Topparihierarkian kolmonen Joe Gomez paikkaa. Itse en näe paljoakaan eroa topparihierarkian kakkosella ja kolmosella - ehkä Matip pelaa tilanteet Gomezia varmemmin - suurempi ero on sitten kakkosen ja kolmosen tasossa verrattuna topparihierarkian neloseen, tuohon omien sanojensa mukaan maailman parhaimpaan toppariin.
 
Viimeksi muokattu:

Fordél

Jäsen
Liverpoolin topparihierkarkian kakkonen (imho) Joel Matip on pois loppukauden Poolille nyt jo "merkityksettömistä" peleistä, kertoo Liverpoolin nettisivut. Topparihierarkian kolmonen Joe Gomez paikkaa. Itse en näe paljoakaan eroa topparihierarkian kakkosella ja kolmosella - ehkä Matip pelaa tilanteet Gomezia varmemmin - suurempi ero on sitten kakkosen ja kolmosen tasossa verrattuna topparihierarkian neloseen, tuohon omien sanojensa mukaan maailman parhaimpaan toppariin.

Melkeinpä suurin vaikutus Matipin loukkaantumisella on sille, että nyt joukkueessa ei ole laadukasta korvaajaa laitapakeille. No toki James voi tuurata ja tuleepahan enemmän mahiksia peluuttaa nuorta ennakkoluulotonta Wlliamsia. Lovrenin sijaan ekana korvaajana toppariksi voisi olla mieluummin jopa Fabinho.
 

Andi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, Tappara
Loppukaudesta sellainen fantasia mulla vielä on että haluan nähdä Andy Lonerganin viidessä matsissa maalilla ja sitten poseeraamassa mestaruusmitalin kanssa. Olisi romanttinen kruunu tuolle uralle kyllä.
 

lemponen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Melkeinpä suurin vaikutus Matipin loukkaantumisella on sille, että nyt joukkueessa ei ole laadukasta korvaajaa laitapakeille. No toki James voi tuurata ja tuleepahan enemmän mahiksia peluuttaa nuorta ennakkoluulotonta Wlliamsia. Lovrenin sijaan ekana korvaajana toppariksi voisi olla mieluummin jopa Fabinho.
Aivan en ymmärrä tätäkään järjen juoksua. Miten tuo Matipin tilanne nyt laitapakkeihin vaikuttaa, kun kuitenkin oletetaan heti alkuun etteivät van Dijk, Gomez, TAA ja Robertson ole loukkaantuneet? Nyt kun kauden päätavoite on saavutettu, eikä osallistuta muihin kilpailuihin enää, ei puolustusmateriaalin riittävyyydestä tarvitse enää paljoa edes keskustella. Valaise minua, oi Fordel. Valaise minua. Matip puhdas toppari, Lovren puhdas toppari. Gomez pystyy sen sijaan pelaamaan topparina ja laidassa, kuten pelasi Everton pelissä vasemmassa laidassa Robertsonin tilalla. Samoin Millner. Oikeana laitapakkina sitten tuo Neco. "Lovrenin sijaan ekana korvaajana toppariksi voisi olla mieluummin jopa Fabinho." Lovrenia ennen korvaajana voisi olla melkein kuka vaan ketä pystyy Valioliigan sääntöjen puitteissa Liverpoolin punaisissa pelaamaan pakin tonttia. Vaikka joku junnu, jos löytyy.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Mun mielestä Gomez on ajanut itsensä tällä kaudella Matipin ohi. Yhteispeli Virgilin kanssa vaan toimii paremmin kuin muilla. Ja jos sieltä nyt joku muu loukkaantuu tai tarvitsee huilia, niin nuorta ukkoa kehiin vaan. Tän kauden tavoitteet on saavutettu, jonsei sitä piste-ennätystä nyt väkisin lähdetä hakemaan. TAA saattaa hyvinkin tehdä ajoittain tilaa Neco Williamsille.
 

Fordél

Jäsen
Aivan en ymmärrä tätäkään järjen juoksua. Miten tuo Matipin tilanne nyt laitapakkeihin vaikuttaa, kun kuitenkin oletetaan heti alkuun etteivät van Dijk, Gomez, TAA ja Robertson ole loukkaantuneet? Nyt kun kauden päätavoite on saavutettu, eikä osallistuta muihin kilpailuihin enää, ei puolustusmateriaalin riittävyyydestä tarvitse enää paljoa edes keskustella. Valaise minua, oi Fordel. Valaise minua.

Siihen, että kun Gomez tulee terveenä ollessaan pelaamaan loput matsit topparina, laitapakkiosastolle on heittää laatupakkeina lähinnä vain TAA ja Robertson.

Pool tullee pelaamaan täysillä kauden loppuun asti, joten se peluuttanee nyt laitapakkeina hyvin paljon ykkösvaihtoehtojaan. Laitapakkeja on tuurannut Milner, joka tuurasi Everton pelissä Robboa, jonka ei ilmeisesti katsottu olleen tuohon matsiin riittävässä kunnossa (ei ollut edes penkillä). Milner puolestaan loukkaantui Everton-pelissä eikä ollut Palacea vastaan edes penkillä.

Näin ollen laitapakeiksi on ainakin toistaiseksi heittää vain TTA ja Robertson sekä nuori Williams. Edessä on reiluun kahteen viikkoon kuusi peliä, joten ainakin itse olisin toivonut, että Poolin pelissä kovalle rasitukselle joutuvia laitapakkeja olisi voitu kierrättää tässä otteluruuhkassa, jossa loukkaantumisriski kasvaa. Eniten pelottaa Robbon kestävyys (itse asiassa olen toivonut Robbolle kunnon tuuraajaa jo hyvin pitkään). En usko, että Williamsia uskalletaan peluuttaa suuria määriä, joten Gomezia olisi nyt tarvittu laidalla. Matipilla ja VVD:lla kun olisi voitu hyvin mennä topparien suhteen.

Sen ihmeellisemmästä asiasta ei ole kyse.
 

Suonikohju

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Reds, Oulun Kärpät
Sieltä nuorista nyt ylöstystä. Jones, Hoever ja Elliott mm. etunenässä toteuttamaan sitä unelmaa Williamsin perään. Kantaa sitä hedelmää tulevaisuuteen. Näyttöpaikkaa kovassa remmissä.
 

King Jeremy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool, Bayern München ja Boston Celtics
Näin ollen laitapakeiksi on ainakin toistaiseksi heittää vain TTA ja Robertson sekä nuori Williams. Edessä on reiluun kahteen viikkoon kuusi peliä, joten ainakin itse olisin toivonut, että Poolin pelissä kovalle rasitukselle joutuvia laitapakkeja olisi voitu kierrättää tässä otteluruuhkassa, jossa loukkaantumisriski kasvaa. Eniten pelottaa Robbon kestävyys (itse asiassa olen toivonut Robbolle kunnon tuuraajaa jo hyvin pitkään). En usko, että Williamsia uskalletaan peluuttaa suuria määriä, joten Gomezia olisi nyt tarvittu laidalla. Matipilla ja VVD:lla kun olisi voitu hyvin mennä topparien suhteen.

Mä taas luulen, että esim. Williams tulee jopa aloittamaan jonkun näistä jäljellä olevista matseista. Hoeveria voi käyttää vähintään vaihdosta, ja uskon, että myös van den Berg saa minuutteja, joskin hän on umpitoppari. Eli veikkaan, että nähdään rotaatiota, kuten pitääkin tässä vaiheessa nähdä, koska tämän parempaa saumaa pelaajien testaamiseen ei tule.
 

Fordél

Jäsen
Mä taas luulen, että esim. Williams tulee jopa aloittamaan jonkun näistä jäljellä olevista matseista. Hoeveria voi käyttää vähintään vaihdosta, ja uskon, että myös van den Berg saa minuutteja, joskin hän on umpitoppari. Eli veikkaan, että nähdään rotaatiota, kuten pitääkin tässä vaiheessa nähdä, koska tämän parempaa saumaa pelaajien testaamiseen ei tule.

Varmasti minuutteja on luvassa junnuillekin ja uskon myös, että Williams voi jopa aloittaa jonkun ottelun, etenkin nyt kun Gomez ei ole käytettävissä laidalle. Tosin junnujen lisäksi peliaikaa tulee myös vanhemmille penkkimiehille, kuten Minaminolle ja Origille.

Kierrätys tullee olemaan kuitenkin hallittua, ainakin avauksen suhteen. Iso kuorma on tulossa edelleen etenkin Robbolle ja TTA:lle, joten kolmas laadukas laitapakki olisi ollut tarpeen, kun Pool tullee vetämään täysillä kauden loppuun ja haluaa jäädä historiaan ennätysjoukkueena.
 

lemponen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Matipilla ja VVD:lla kun olisi voitu hyvin mennä topparien suhteen.
Mutta kun vaan toppari Matip keskuspuolustuksesta meni loukkaantumaan.
Iso kuorma on tulossa edelleen etenkin Robbolle ja TTA:lle, joten kolmas laadukas laitapakki olisi ollut tarpeen
Olisi ja olisi...

Uskon, että ainakin vanhaa mestaria Cityä vastaan Liverpool vetää parhaalla mahdollisella kokoonpanolla, mutta sen jälkeen alkaa tarkkailu, rotaatio ja junioreiden peluutus riittävän kilpailukyvyn parhaasta paljoa tippumatta. Se miten Klopp saa tsempattua joukkueen loppukauden peleihin ratkaisee aika paljon. Jos sitten loukkaantumisia tulee, ei niille paljoa voi mitään. Saapahan ainakin vähemmän peliaikaa kaudella saaneet sitä peliaikaa. Minusta on hyvä uudistus tuo 5 vaihtoa pelin aikana. Sallii aika hyvin kokoonpanon kierrättämistä.
 
Viimeksi muokattu:

Fordél

Jäsen
Mutta kun vaan toppari Matip keskuspuolustuksesta meni loukkaantumaan.

Niin siitähän tämä koko juttu lähti liikkeelle ja siksi loppukausi mentäneen hyvin pitkälle VVD-Gomez - parilla, minkä vuoksi myös laitapakkiosaston kuorma kasvaa. Tätä logiikkaa ihmettelit, mutta luulisi sen nyt auenneen.

Uskon, että ainakin vanhaa mestaria Cityä vastaan Liverpool vetää parhaalla mahdollisella kokoonpanolla, mutta sen jälkeen alkaa tarkkailu, rotaatio ja junioreiden peluutus riittävän kilpailukyvyn parhaasta paljoa tippumatta.

Kuten edellisessä viestissä totesin, itse en tähän usko. Jos oikein muistan, esim. TAA taisi todeta jossain, että kausi pelataan täysillä loppuun ja ennätystä haetaan. Tämä vaatii koko ajan lähes parasta kokoonpanoa, koska materiaalin laatu tippuu vielä liikaa kärkijätkien jälkeen (poislukien ehkä keskikenttä).

Eli rotaatiota tulee, mutta hyvin hallittua. Ilman loukkaantumissumaa emme tule näkemään esim. montaa junnua samaan aikaan avauksessa, jos edes yhtäaikaa kentällä. Ehkä kauden vikassa pelissä laitetaan enemmän ranttaliksi.
 

King Jeremy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool, Bayern München ja Boston Celtics
Eli rotaatiota tulee, mutta hyvin hallittua. Ilman loukkaantumissumaa emme tule näkemään esim. montaa junnua samaan aikaan avauksessa, jos edes yhtäaikaa kentällä. Ehkä kauden vikassa pelissä laitetaan enemmän ranttaliksi.

No jos annat näille mainituille junnuille yhdenkin avauksen, niin sekin ottaa kuormaa kivasti pois, kun siellä on vielä lisäksi nuo ihan oikeat vaihtoehdot, kuten hyökkäykseen Origi + Minamino sekä keskikentälle useampaa jamppaa tarjolla.

Oon lisäksi eri mieltä tuosta tason laskemisesta etenkin nyt, kun paineita ei enää ole. Williams osoitti, että on riittävän hyvä taitojensa puolesta kentälle, eikä taso laske. Nyt hän tarvitseekin lisää peliaikaa, että saa otettua uuden stepin. Jones pelasi cupin matseja jo korkealla tasolla, joten hänkin tulee pelaamaan. Ei ole järkevää lyödä junnuja samaan aikaan kentälle, mutta 1-2 voi hyvin olla samaan aikaan kentällä, eikä tason pitäisi heilahtaa niin paljon, etteikö esim. Aston Villa (kaikella kunnioituksella) kaatuisi kotona.

Eikä tämä tarkoita missään nimessä sitä, että jalka olisi nostettu kaasulta. Itse asiassa uskon, että juuri näillä vähemmän pelanneilla sitä nälkää on enemmän, ja heillä todennäköisesti on henkisiä varojakin käyttämättä. Nämä profiilipelaajat ovat todennäköisemmin henkisesti väsyneitä, koska vihdoin se odotettu mestaruus on voitettu. Toki tämä on vain arvelua, mutta tuolta se mun mielestä vaikuttaisi.
 

lemponen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Niin siitähän tämä koko juttu lähti liikkeelle ja siksi loppukausi mentäneen hyvin pitkälle parilla VVD-Gomez, minkä vuoksi myös laitapakkiosaston kuorma kasvaa. Tätä logiikkaa ihmettelit, mutta luulisi sen syn auenneen.
No ei auennut, etkä sinä pysty sitä aukaisemaankaan. Mielestäni samaa mantraa hoet kuin talvella, vaikka tilanne on olennaisesti muuttunut. Mutta toivottavasti tästä ei tämän enempää.

Kuten edellisessä viestissä totesin, itse en tähän usko. Jos oikein muistan, esim. TAA taisi todeta jossain, että kausi pelataan täysillä loppuun ja ennätystä haetaan. Tämä vaatii koko ajan lähes parasta kokoonpanoa, koska materiaalin laatu tippuu vielä liikaa kärkijätkien jälkeen (poislukien ehkä keskikenttä).
Siis ihan vilpittömästi toivon, että Redsit jyrää nuo loputkin pelit. Ei tartte mihinkään muuhun keskittyä, kun ei ole muita kilpailuja Poolilla enää käynnissä.

Eli rotaatiota tulee, mutta hyvin hallittua. Ilman loukkaantumissumaa emme tule näkemään esim. montaa junnua samaan aikaan avauksessa, jos edes yhtäaikaa kentällä. Ehkä kauden vikassa pelissä laitetaan enemmän ranttaliksi.
Tuo nyt jää nähtäväksi. Otteluita on myös heikompia joukkueita vastaan. Samoin se viisi vaihtoa per peli.
 

lemponen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Nämä profiilipelaajat ovat todennäköisemmin henkisesti väsyneitä, koska vihdoin se odotettu mestaruus on voitettu.
Tämä olisi kyllä jännä asia, jos asia olisi todellakin näin. Jäbät ovat pelanneet pari peliä, kolmen kuukauden pelitauko alla, ja nyt jo oltaisiin väsyneitä, vaikkakin henkisesti väsyneitä... :) En minä halua uskoa tähän, että olisivat henkisesti väsyneitä! Ennemminkin luulen tuon "väsymisen" näkyvän siinä, että myös jossain määrin yllättäviä loukkaantumisia tulee enemmän. Esim. Matipin, Zahan ja Aqueron loukkaantumiset - jotenkin mulla on niistä sellainen fiilis, että aiheutuivat nimenomaan tämän koronatauon seurauksena. Luulen niin, ei mulla ole mitään muuta tietoa/käsitystä tuosta. Lisäksi myös Liverpoolin kohdalla pelaajat varmaan miettivät, että mitä nyt seuraavaksi, ja siinä on varmaankin se Kloppin suurin työmaa nyt.
 

Fordél

Jäsen
No ei auennut, etkä sinä pysty sitä aukaisemaankaan.

Siis et ymmärrä, että kun Gomez tullee pelaamaan loppukauden matsit topparina (+Milnerin mahdollinen loukkaantuminen) , avauksen laitappakeille on vähemmän laadukkaita korvaajia, jolloin heidän kuormansa kasvaa. Hyvin kummallista, jos et tätä ymmärrä.

Mielestäni samaa mantraa hoet kuin talvella, vaikka tilanne on olennaisesti muuttunut.

Mikähän se mantra oli?

Siis ihan vilpittömästi toivon, että Redsit jyrää nuo loputkin pelit. Ei tartte mihinkään muuhun keskittyä, kun ei ole muita kilpailuja Poolilla enää käynnissä.

Edelleen, kuusi peliä reiluun kahteen viikkoon on paljon, etenkin näin keskellä kesää ja Poolin kuluttavalla pelitavalla. Eihän tuohon ohjelmaan voi edes oikein muiden turnauksien matseja ottaa mukaan. Mutta toivottavasti kaikki säilyy ehjinä, niin Poolissa kuin muissa jengeissä.
 

Fordél

Jäsen
Ei ole järkevää lyödä junnuja samaan aikaan kentälle, mutta 1-2 voi hyvin olla samaan aikaan kentällä, eikä tason pitäisi heilahtaa niin paljon, etteikö esim. Aston Villa (kaikella kunnioituksella) kaatuisi kotona.

Niin juurihan kirjoitin, etten usko, että tullaan "näkemään esim. montaa junnua samaan aikaan avauksessa, jos edes yhtäaikaa kentällä". Esim. Williams ja Elliot tuskin tulevat avaamaan samaan aikaan, etenkin kun molemmat ovat tainneet pelata samaa laitaa. Ratkenneen pelin loppupuolella voivat toki olla samaan aikaan kentällä. Eli hyvin samanlaiset aatokset.

Pointti vaan oli se, että Pool tuskin tulee käyttämään avauksen suhteen suurta rotaatiota loppukaudestakaan. Siellä on ehkä City-peliä lukuunottamatta parhaaseen avaukseen verrattuna 1-2 rotaatiopelaajaa avauksessa. Pelin ratkettua tullee isompaa rotaatiota, mutta muuten voittoa haetaan about parhailla miehillä.

Tällaisen 1-2 rotaatiopelaajaa Pool vielä kestää ilman, että taso laskee (etenkin jos kyse ei ole keskikaistan runkopelaajista (Alisson, VVD, Fabinho), mutta jos avaukseen aletaan laittamaan 4-5 rotaatioukkoa/junnua niin pelin taso ja yhteispelin sujuvuus laskee selkeesti (etenkin hyökkäyspelin osalta) , siis tyyliin:

Minamino - Origi - Salah
Gini - Fabinho - Ox
Milner - Lovren - Gomez - Williams
Alisson
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Olen ihan satavarma, että jos terveitä avainpelaajia lepuutetaan, se alkaa TAA:sta. Hyökkäyksessä alkaa todnäk myös rotaatio rullaamaan ihan avauksissa. Robbo on yhtä tärkeä laitapakki kuin TAA eikä luontevaa stunttia vasemmalle löydy, mutta silti uskon, että Robbo pelaa enemmän minuutteja lopuissa matseissa.
 

King Jeremy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool, Bayern München ja Boston Celtics
Minamino - Origi - Salah
Gini - Fabinho - Ox
Milner - Lovren - Gomez - Williams
Alisson

Joo, alakerta ei tuossa riitä, eli veikkaisin rotaation tapahtuvan siten, että jos siellä on joku nuorista (Hoever, van den Berg, Williams), on siellä myös van Dijk. Ja kohtahan se nähdään, miten Jürgen peluuttaa, mutta peluutti se sit miten tahansa, niin melko sama, koska mestaruus on voitettu jo. :D No, varmasti lyö aina kilpailukykyisen jengin sisään, eikä mun mielestä taso laske, vaikka rotaatiota tulisikin, mutta Lovrenin kanssa täytyy olla van Dijk. Muuten ollaan kusessa.
 

King Jeremy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool, Bayern München ja Boston Celtics
Tämä olisi kyllä jännä asia, jos asia olisi todellakin näin. Jäbät ovat pelanneet pari peliä, kolmen kuukauden pelitauko alla, ja nyt jo oltaisiin väsyneitä, vaikkakin henkisesti väsyneitä... :)

Tuo oli puhdasta arvelua, ja perustuu siihen, että tilanne oli kuitenkin koko ajan päällä, eli mielessä jyskytti toi mestaruuden varmistaminen. Siksi henkinen väsymys olisi mahdollista. Mutta en mä nyt usko, että mitään totaalista ulospuhallusta nähdään. :)
 
Myöhästyneet onnittelut Liverpoolille mestaruudesta, 30 vuoden tauon jälkeen.
Englannin KuPS?
 

King Jeremy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool, Bayern München ja Boston Celtics
Myöhästyneet onnittelut Liverpoolille mestaruudesta, 30 vuoden tauon jälkeen.
Englannin KuPS?

Näin sitä voi helposti ujuttaa samaan viestiin onnittelut ja loukkauksen. :D
 

King Jeremy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool, Bayern München ja Boston Celtics
Olisiko "0-3" koodi, joka selittää tämän yllättävän savolaisvastaisuuden?

No ei sentään, mutta ehkä olen niin fanaattinen Pool-fani, että kaikki vertaukset ovat loukkauksia. :) Eikä mitään savolaisia vastaan. Anoppikin on Savosta. :D
 
No se oli vain sellainen villi veikkaus, perustuen siihen että suosikkijoukkueissasi HIFK on mainittu ennen Liverpoolia...
 

Pitkävedossa tänään

Päivän pelit:

  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
Slovakia vs Saksa
  • 1.95
  • 4.20
  • 3.10
Sveitsi vs Norja
  • 1.16
  • 7.50
  • 13.00
Ruotsi vs USA
  • 2.46
  • 4.40
  • 2.34
Tshekki vs Suomi
  • 2.66
  • 4.20
  • 2.36
Apua pelaamisen hallintaan pelaamaltilla.fi
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös