Arvoisa HMenthal, en koskaan aliarvosta oman leirin kannattajaa, saatikka ns "kuse omaan pesään" dissaamalla jotain, jolla järkeviä omia perusteluja väitteilleen. Jalkapallo on laji, jossa jokaisella on oma mielipiteensä. Itse olen pelannut paljon eri joukkuelajeja, ja yksi pelaajatyyppi on noussut oman arvostusasteikon yläpäähän. Joukkueen kapteeni, joka jokaikinen ilta antaa sataprosenttisen panoksen joukkueensa menestykseen valittamatta koskaan jonkun toisen pelaajan panoksesta sinä kyseisenä iltana tietäen, että kaikki ei ole mennyt ihan putkeen. Hendo on kapteenina ihanteellinen työmääränsä ja taistelevuutensa myötä. Koskaan ei anna periksi, ja rikkoo silloin, kun se joukkueen edun vuoksi on tarpeen. Kaikki poolin keskikentän pelaajat on luokkaa valioliigaan riittäviä, jokaisella pikkasen eri tapa pelata jalkapalloa. Itse arvostan pelaajaa, jolla aina pallon saadessaan ensisijainen ajatus on pelata pallo ylöspäin. Alaspäin pelaaminen on se helpoin tapa pitää pallo omalla joukkueella, ja joskus ihan järkevä tapa. Vielä tuosta keskikentän syöttelystä suuntana hyökkäyssuunta. Hendon prosentti kaikista syötöistä hyökkäyssuuntaan on 93%, Wijnaldumin 76% ja Canin 73%. Hölmömpikin tajuaa, että hyökkäyssuuntaan tilanteet avaava syöttö on onnistumisprosentiltaan pienempi, kuin varma syöttö alaspäin tai poikkikentän.
En ala tappelemaan, mikä pelitapa miellyttää kutakin. Itse pidän hyökkäävästä pelityylistä, mikä perustuu nopeaan avaavaan syöttöön ylöspäin.
En ala tappelemaan, mikä pelitapa miellyttää kutakin. Itse pidän hyökkäävästä pelityylistä, mikä perustuu nopeaan avaavaan syöttöön ylöspäin.