Sen sijaan kesällä on jännä nähdä, mita tapahtuu Sturridgelle ja Lucasille.
Mä en ole järin hyvin menestynyt esim. Lotossa, EuroJackpotissa, tai edes pitkävedossa, joten yleensä mun veikkaukset ovat menneet niin, että se oikea lopputulema on juuri päinvastoin, kuin mitä minä olen veikannut.
Tästä huolimatta veikkaan tähän jäsenen
@Ian Barnes heittoon, että molemmat lähtevät Poolista kesällä. Lucas on lähellä lähtöä jo nyt, joten kesällä viimeistään. Sturre on taas, no Sturre. Sturren tekemiseen ovat selkeästi loukkaantumiset vaikuttaneet, eikä mies ole enää kokonaisvaltaisesti ajateltuna oma itsensä. Jannu voi itse höpistä, että hänen arvonsa joukkueelle mitataan maaleissa ja syötöissä, mutta tällöin häneltä jää joko hiffaamatta muutama seikka Kloppon ajamasta pelitavasta ja sen toteutuksesta, tai sitten Sturre vaan tietoisesti sivuuttaa nämä seikat. Oli miten oli, Sturren panos jää vajaaksi, ja tämä taas vaikuttaa koko jengin pelaamiseen, mahdollisesti jopa niihin maaleihin ja syöttöihin, tai ainakin niiden vähäisyyteen. Tämän takia ajattelen, että Kloppo haluaa sinne kärkeen vaihtoehdoksi omaan palapeliinsä paremmin sopivan palasen, joka ei myöskään ole jatkuvasti saigonilla. Huhuissa on ollut, että Pool olisi kiinnostunut Benfican Raul Jimenezistä. En muista yhtään, millainen peluri on kyseessä, mutta näköjään 25v ja 190 cm ja ainakin tällä kaudella maaleja on tullut. Eli siis päätyy jonnekin muualle kuin Pooliin!
Em. asiat Sturresta ei tarkoita sitä, että pelaaja olisi aivan paska, vaan kyse on vain siitä, että Kloppo ei saa Sturrelta niitä asioita, joita haluaa kärjeltä saatavan. Tällöin Sturre ei vain ole sopiva palanen Pooliin. Hommassa voi hyvinkin käydä niin, että Sturre iskee vielä paljon maaleja siinä jengissä, mihin siirtyy, koska sopii sen jengin profiiliin paremmin.
Voi tosiaan hyvinkin olla, ettei Kloppo tee yhtään sainausta tässä ikkunassa. Toisaalta, jos mahdollisuus olisi johonkin sopivaan palaseen, niin itse vetäisin heti liipasimesta, koska jos Pool päätyy top-4 sijoille, niin ensi kaudella uusia ukkoja tarvitaan kuitenkin muutamat lisää, jotta kuorma ei ole aivan ylivoimaista europelien takia. OK, niitä omia junnujakin Poolilla on siellä kärkkymässä, mutta eipä noi juurikaan ole saaneet minuutteja kuin cupissa alasarjojen jengejä vastaan ja Spurssia, joka oli myöskin junnuilla liikkeellä.
Jotenkin vähän tuntuu siltä, että myöskin Danny Ings saattaa lähteä kesällä. Tai ainakaan Ingsin ura Poolissa ei taida kummoiseksi nousta. Kiitos loukkaantumisten. Kun Ings loukkaantumisistaan toipuu, niin edessä on useampi pelaaja, jotka pitäisi syrjäyttää, jotta peliaikaa tulisi edes jollakin tavalla säännöllisesti. Ja Ingsiltä odotetaan kuitenkin maaleja. Pari kautta, tai vähän enemmänkin kenties, pelaamatta kovia pelejä. Vähintään Ings taitaa suunnata lainalle johonkin, jossa saa peliaikaa ja edes jollakin tavalla peliään takaisin.
Tämmöistä tuli mieleen, mutta aika sen näyttää, miten em. asioiden kanssa tulee tapahtumaan. Ei tarvitse ottaa talteen, eikä haastaa esim. jalluvedolla.