Liverpool FC 2013–2014

  • 145 280
  • 708

Andi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, Tappara
Aika rutiinilla irtosi 3-1 kotivoitto, ja tosiaan sarjan piikkipaikka. Tämä kun pidetään niin hyvä tulee. Vähän tuo ärsytti että toisella jaksolla himmailtiin ja annettiin vielä amatöörien merkkaamisella lahjamaali Cardiffille. Muuten ihan hyvä kokonaisuus.

Suarez tietty jälleen 2+1 ja puntapino vaan kasvaa ja taatusti niitä tarjouksiakin jossain vaiheessa tulee eteen. Varmasti Pere viimeistään joulupöydässä kertoo veljelleenkin mitkä on Luisin sopimusklausuulit. Mutta nautitaan nyt kun siihen on aihetta.

Sterlingin taso on tosiaan noussut samalla kun on päässyt hyötymään noista Suarezin maagisista otteista, ja toinen joka pelaa parasta Liverpool-aikaansa on Hendo. Tänään upeat syötöt molempiin Luisin maaleihin, ja itseasiassa oli helkkarin hieno syöttö Uruguaylaiselle myös siinä tilanteessa mistä iskettiin 2-0 taululle Raheemin toimesta. Hienosti Hendolla toimi äly omissa iskeä ulkosyrjällä nopea pystysyöttö millä päästiin lähes 3 vs maalivahti tilanteeseen.
 

Musta87

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kyllä on jäätävää Poolin meno, ei voi muuta sanoa. Kollektiivinen itseluottamuksen nousu näkyy siinä, että enää (toistaiseksi) näitä keskikastin ja peräpään porukoita vastaan ei pupelleta. Lähtökohdat joulun jälkeisiin ManC- ja Chelsea-kamppailuihin ei voisi paljon parempi olla. Loukkaantumiset (Sturridge, Gerrard ja Jose Enrique) ovat muokanneet nykyrosterista todella toimivan kokonaisuuden, jossa nykyisin todella tärkeänä pidettävä muoto pysyy kasassa hienosti hyökätessä ja puolustettaessa. Pallonmenetysten jälkeinen toiminta mm. on aivan eri tasolla kuin SG:n pelatessa. Ja tällä ei ole tarkoitus vähätellä Gerrardin merkitystä, vaan osoittaa se, miten tärkeää joukkueen toimivuus on. Aina parhaat yksilöt eivät muodosta taktisesti parasta / toimivinta nippua.

Mitkäs on muiden Jatkoajan poolistien mielestä suurimmat tarpeet siirtoikkunan aikana? Itse näkisin keskikentän pohjan kaipaavan sitä maailmanluokan vahvistusta ja miksei myös laidoille voisi uutta ukkoa hommata. Huolimatta siitä, että Sterling on ollut viime peleissä loistava.

Pakko on loppuun vielä hehkuttaa Skrtelin muodonmuutosta. Shittiä on tullut slovakille annettua, mutta nyt on aihetta kehuille. Hivenen riskillä roikuttiin muutamassa tilanteessa - varsinkin kun kortti oli jo alla - mutta hienosti homma hoitui. Nyt tuntuu että Skrtel-Sakho-pari on se, mihin voidaan vuoden lopussakin luottaa.
 

Andi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, Tappara
Mitkäs on muiden Jatkoajan poolistien mielestä suurimmat tarpeet siirtoikkunan aikana? Itse näkisin keskikentän pohjan kaipaavan sitä maailmanluokan vahvistusta ja miksei myös laidoille voisi uutta ukkoa hommata. Huolimatta siitä, että Sterling on ollut viime peleissä loistava.
.
Itse en huolestu keskikentän pohjasta juurikaan, enkä sinne tuhlaisi välttämättä pelimerkkejäkään. Yksi Brasilian maajoukkuepelaaja riittänee tuolle paikalle kärkisijataistelussa. Toki jos halvalla hyvän saa niin sitten voisi harkita esim. mallia Alonso. Nyt varsinkin SG:n poissa ollessa on nähty että tuo keskikentän puolustuspeli on kokonaisuudessaan parasta koko kauden aikana. Mikäli homma taas sitten muuttuisi siihen että yksi lenkki ylemmästä keskikentästä ei osallistu puolustuspeliin, niin silloin tarvittaisiin pohjalta enemmän jalkoja kuin Lucasilla, eikä sekään välttämättä riittäisi.

Oikeaan laitaan yrittäisin panostaa ensimmäisenä, sekä vasempaan puolustajaan. Vaikka Flanno sekä Raheem ovatkin näyttäneet lupaavalta nyt parin viikon aikana. Yläkerrassa ollaan kuitenkin vaarallisilla vesillä sen suhteen että, mikäli Sturren kuntoutuminen venyy ja Luisilla palaa pinna tai tulee kolhuja niin ollaan auttamatta pississä. Sen verran tehokkaita nuo kaverit ovat tänä vuonna olleet.

Myös oikean pakin hankintaa Glenin kilpailijaksi pitäisin perusteltuna, sillä mies on ollut aika yössä viime aikoina, eikä kohtaa minkäänlaista uhkaa penkittämisestä noillakaan otteilla.

Toppariosasto on kunnossa kunhan nyt ei luovuta kenestäkään kesken kauden. Aggeria ja Sakhoa haluaisin nähdä kentällä yhdessä senkin vuoksi, että toppareiden pelin avaaminen on ehkä Liverpoolin suurin heikkous tällä hetkellä. Siihen ei pystytä kunnolla edes cardiffeja vastaan Skrtelin/Sakhon johdolla. Tällä hetkellä onneksi tuo avaaminen toimii kun kk-pohja hakee toppareiden jalasta palloa, ja ylemmät kk-pelaajat sitten hänen jalastaan. Päästään helpoilla syötöillä eteenpäin. Toisaalta kun vastustaja prässää kunnolla nykyisiä toppareita niin huonolta näyttää, kuten tänäänkin pari kertaa kävi.

Jossain on myös väläytelty mahdollisuutta, että Luis olisi ennen sopimuksen allekirjoittamista saanut tietoa Liverpoolin uusista hankinnoista, ja sekin olisi osaltaan auttanut uuden paperin allekirjoittamista. Mukavahan se olisi noinkin, mutta ihan suoraan en siihen usko. Toivottavasti ollaan kuitenkin heti tammikuun alussa valmiita vahvistumaan, jos ylipäänsä vahvistutaan, koska pelejä kuitenkin tahkotaan jatkuvasti. Parina viime vuotena on Liverpool onnistunut kuitenkin löytämään helmiäkin sikojen(lue: Carroleiden) joukosta. Suarez, Coutinho ja Sturre ovat kaikki tammikuun siirtoikkunan hankintoja eivätkä läheskään sieltä kalleimmasta päästä...

EDIT: Tilastoista piti vielä tarkistaa ja pitihän se paikkansa että kaudella 08-09 oltiin tässä vaiheessa edellisen kerran sarjakärki.. Ei ihan jokapäiväistä herkkua ole nyt pari päivää taas tarjolla.
 
Viimeksi muokattu:

Liverpooligan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool FC
Henderson voi olla poissa vaikka loppuelämänsä, ei kiinnosta. Kapun poissaolo on kyllä kova menetys. Joukkue ei kestä yhtäkään loukkaantumista ja nyt on jo kaksi tärkeää palasta poissa. Sopivasti juuri ennen kauden tärkeimpiä pelejä Citya ja Chelseata vastaan. Myös surkealta Spursilta on pakko ottaa täydet pisteet.

Huonolta näyttää.
Pakko kysyä, että miltä se nyt näyttää, kun Henderson edelleen vetää avauskokoonpanossa ja Kapu on poissa?
 

hemmo_1973

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Asiasta kiinnostuneille: Valioliigan sivuilla on tehty yksinkertainen, mutta erittäin havainnollistava graafinen esitys Suarezin kauden alun maalimäärän kehityksestä verrattuna Alan Shearerin (1995-1996) ja Christian Ronaldon (2007-2008) maalimääriin kauden alussa. Kovaa on ollut meininki - ottaen erityisesti huomioon sen, että viisi eka matsia meni katsomon puolella.

Linkki: Suarezin maalit verrattuna Sheareriin ja Christian Ronaldoon

Luis Suarez sets record for goals scored in a month
 

Betoz

Jäsen
Hienosti osaatte jälkiviisastella. Löytänette myös viestin, jossa annoin Hendersonille hänen ansaitsemansa kehut. Tottakai tilanteen muututtua täytyy osata muuttaa mielipidettä ja antaa kunniat sille, jolle ne kuuluu.
 

Kempes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
En tiedä onko enää liioiteltua sanoa että Suarez on maailman TOP-2 pelaajien joukossa. Minun mielestäni ei.

Olet täysin väärässä, Luis on "simply the best"!

Täällä nyt vittuillaan Betozille Henderson kommenteille. Muistan, kun toissa keväänä lähes kaikki jatkiksen Pool-fanit olivat antamassa Hendolle ja Downingille kenkää. Olivat suurimman osan mielestä King-Kennyn turhia ylihintaisia hankintoja. Nyt Hendo on näyttänyt epäilijöille, että häneen kannatti luottaa.

Joku kohta kaivaa mun vittuilut Rodgersin osaamisesta. Täten myönnän julkisesti tällä sivustolla, että olin täysin väärässä. Hän on kuin onkin uusi "Mourinho".
 

Unkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool FC
Jep jep, itsekin olen aiemmin manannut Hendoa, ja myös Allenia. Pojat ovat parantaneet kivasti peliään. Se minne tarvitaan vahvistuksia tulee esille Tapaninpäivän ja sitä seuraavan sunnuntain vieraspeleissä. Pahoin pelkään, että kuitenkin sieltä topparipuolelta, oikealta voi vuotaa...Toivottavasti olen väärässä. Saatte sitten kaikki vittuilla minulle.
 

Betoz

Jäsen
Mitkäs on muiden Jatkoajan poolistien mielestä suurimmat tarpeet siirtoikkunan aikana? Itse näkisin keskikentän pohjan kaipaavan sitä maailmanluokan vahvistusta - -
Itse en huolestu keskikentän pohjasta juurikaan, enkä sinne tuhlaisi välttämättä pelimerkkejäkään. Yksi Brasilian maajoukkuepelaaja riittänee tuolle paikalle kärkisijataistelussa. Toki jos halvalla hyvän saa niin sitten voisi harkita esim. mallia Alonso. Nyt varsinkin SG:n poissa ollessa on nähty että tuo keskikentän puolustuspeli on kokonaisuudessaan parasta koko kauden aikana. Mikäli homma taas sitten muuttuisi siihen että yksi lenkki ylemmästä keskikentästä ei osallistu puolustuspeliin, niin silloin tarvittaisiin pohjalta enemmän jalkoja kuin Lucasilla, eikä sekään välttämättä riittäisi.

Toppariosasto on kunnossa kunhan nyt ei luovuta kenestäkään kesken kauden. Aggeria ja Sakhoa haluaisin nähdä kentällä yhdessä senkin vuoksi, että toppareiden pelin avaaminen on ehkä Liverpoolin suurin heikkous tällä hetkellä. Siihen ei pystytä kunnolla edes cardiffeja vastaan Skrtelin/Sakhon johdolla. Tällä hetkellä onneksi tuo avaaminen toimii kun kk-pohja hakee toppareiden jalasta palloa, ja ylemmät kk-pelaajat sitten hänen jalastaan. Päästään helpoilla syötöillä eteenpäin. Toisaalta kun vastustaja prässää kunnolla nykyisiä toppareita niin huonolta näyttää, kuten tänäänkin pari kertaa kävi.
Itse olen veli Musta87:n kanssa samaa mieltä keskikentän pohjasta. Eikös Lucas joutunut penkille ennen Gerrardin loukkaantumista? Palannee sinne taas, kun Kapu hyppää kehiin. Haluaisin jonkun, joka dominoi alempaa keskikenttää täydellisesti. Viimeisin sellainen oli Mascherano.

Näköjään Xabi Alonsoa ollaan ihan tosissaan tuomassa takaisin, jos ulkomaalaisia foorumeita on uskominen. Varmasti olisi ihan hyvä ratkaisu loppukaudeksi. Tulevaisuudessa hankitaan toivottavasti sellainen, josta on meille hyötyä moneksi kaudeksi eteenpäin.

Lisäksi haaveilen maailmanluokan topparista, joka on taitava pallon kanssa. Syyt Andi kertoikin jo tuossa ylempänä, vaikka olikin sitä mieltä että nykyiset riittävät. Loukkaantumisherkkä Agger on hyvä rotaatiopelaaja, joten siirtäisin hänet vähitellen taka-alalle. Toppari X-Sakho-Agger olisi hyvä asetelma. Skrtel voi tuurailla ne muutamat pelit huonoja joukkueita vastaan.

En oikein tiedä, mikä pelipaikka huutaa eniten hankintoja. Tuntuu, että kilpailua tarvittaisiin todella monelle tontilla. Olen Andin kanssa samaa mieltä esimerkiksi laitapakeista. Viimeistään kesällä täytyy toimia. Olisi hyvä, jos hankkiminen aloitetaan jo tammikuussa, niin ei jää niin isoja paineita kesälle. Lisäksi on helpompi saada isoja fisuja kiinni, jos pakka näyttää jo valmiiksi hyvältä.
 

Liverpooligan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool FC
Laitapakit (molemmat) ja keskikentälle Lucasin korvaaja. Jos rahaa on, niin maailmanluokan laitakärki kelpaisi myös, mutta nuo kolme ensinmainittua paikkaa ja tässä järjestyksessä ovat akuutit. Oikean laidan ongelman voisi ratkaista myös herra nimeltä Glen Johnson, kunhan vaan alkaisi jälleen pelaamaan, kuten pystyisi. Tällä pelillä ei asiaa Englannik avaukseen Walkerin edelle ensi kesän MM-skaboissa, minkä luulisi olevan Glenardollekin melkoinen motivaattori vetää tämä kausi maksimaalisen hyvin.
 

Kempes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Xabi Alonso olisi loistava hankinta. Ei enää yhtä loistava pelaaja kun lähtiessään, mutta edelleen maailman eliittiä keskikentän pohjalla pelintekijänä.

En usko, että Agger jää enää istumaan vaihtopenkille. Ikää on jo sen verran, että jos Rafan Napoli tekee tarjoukseen, hän lähtee tammikuussa eteenpäin. En vain voi ymmärtää, miten Skrtel ohittaa Aggerin Rodgersin silmissä. Kuten Andykin kirjoitti, Agger - Sakho, pitäisi olla Poolin ykköstopparipari. Toivotaan, että torstain matsissa kyseinen parivaljakko olisi aloituskokoonpanossa.
 

Musta87

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Itse en huolestu keskikentän pohjasta juurikaan, enkä sinne tuhlaisi välttämättä pelimerkkejäkään. Yksi Brasilian maajoukkuepelaaja riittänee tuolle paikalle kärkisijataistelussa.
Aivan viime matsit Lucas on vetänyt sillä tasolla, millä viime kausi esiinnyttiin, mutta sitä edelliset kamppailut toivat ansaitusti penkkikomennuksen. Kuten edelläkin mainitsin oudun väliinpitämätöntä on Lucasin meno välillä ollut. Kunnon kilpailutilanne tuolta tontilta puuttuu, sillä oikeaa CM:n / FM:n termein deep lying playmakeria Lucasista ei kyllä tekemälläkään saa. Xabi Alonso kelpaisi minulle hienosti, mutta joku tulevaisuuteen vielä enemmän suuntaava nimi olisi nykysuuntauksen mukaisempi. Myös joku kunnon "sukittaja" koodinimellä mascherano, auttaisi kestämään vielä hieman ohkaisen toppariosastoon kohdistuvaa painetta.

Jänniä nimiä tuolla huhuissa pyöriin, jos/kun ollaan Pedron tasoisia pelaajia (/Barcan tasoisia seuroja) kuppaamassa. Voi kyllä olla, että - mm. Suarezin jatkosopimuksen myötä - Poolin vetovoima alkaa pikku hiljaa palata "normaalille" tasolle. Ja selkiytän: en pidä Pedroa vielä kuitenkaan "maailmanluokan" pelaajana.
 

Unkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool FC
Oikean laidan ongelman voisi ratkaista myös herra nimeltä Glen Johnson, kunhan vaan alkaisi jälleen pelaamaan, kuten pystyisi.
Johnson on todellakin ollut hieman kuin varjo aikaisemmasta, mutta toisaalta oikealla on Sterling tehnyt niitä 1 vs 1 haastoaja mitä Johnson teki aiemmin, Ja toisaalta minusta tuntuu, että Johnson on joutunut vahtimaan Skrteliä. Nousut on sen takia jääneet vähiin.
 

Dee Snider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jatkoaika Cancer Fighters
Johnsonin rooli on nyt vähän muuttunut näiden muutaman jampan show:n myötä. Ei sieltä alakerrasta tarvitse kovinkaan kummoista ajokoiraa heittää ylöspäin, niin nämä herhiläiset kyllä luo sen maalipaikan. Suarez järjestää vaaran paikan täysin tyhjästä tällä hetkellä. Sturridge ja Suarez ovat nopeita, taitavia, ratkaisu ja syöttötaitoisia ja pelisilmäisiä kummatkin. Siksi vastustaja on jatkuvasti kusessa, koska ennakointi näiden jamppojen monipuolisuuden takia on helvetin vaikeaa. Sterling oikeastaan samaa luokkaa, mutta vähän junnu vielä. Mutta parhaassa mahdollisessa opissa.

Jonkun on vain pakko tuolloin antaa sitä tilaa ja uskon, että BR on ohjeistanut Johnsonia enemmän varmistavaan rooliin. Unkan kanssa samaa mieltä, vähän vaikuttaisi että Glen on babysitterin roolissa Anfield Inkiä silmäillen.

Tässä vähän virpomismateriaalia näin joulun kunniaksi:

SAS - Suarez Sturridge - Terrific Duo - Liverpool FC 2013 / 2014 - MRCLFCompilations - YouTube

Linkki Youtubeen.
 

Unkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool FC
Kyllä tuo Tapaninpäivän vierailu ManC:n vieraana vähän pelottaa. Ja sunnuntaina Chelsea heti perään vieraissa. Kaksi pistettä näistä olisi nappisuoritus.
 

Andi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, Tappara
Itse olen veli Musta87:n kanssa samaa mieltä keskikentän pohjasta. Eikös Lucas joutunut penkille ennen Gerrardin loukkaantumista? Palannee sinne taas, kun Kapu hyppää kehiin. Haluaisin jonkun, joka dominoi alempaa keskikenttää täydellisesti. Viimeisin sellainen oli Mascherano..
Joo. Oikeassa olette että Lucas jäi penkille parissa matsissa, mutta itselle jäi ainakin epäselväksi se syy miksi penkitettiin. Oliko todellakin vain huonojen otteiden takia? Itse veikkaisin penkityksen johtuvan enempi taktisesta muutoksesta ja siitä että haluttiin panostaa hyökkäykseen ja keskikentän erilaiseen roolitukseen enemmän noita alemman kastin porukoita vastaan. Mutta tuohan selviää pian, kunhan kapu palailee taas kohta mukaan. Kuuleman mukaan toipuminen on edennyt hyvin. Itse toivoisin BR:lta harkintaa että laittaako kapun taas kausarilla avaukseen vai toisiko kehiin joskus tunnin pelin jälkeen, että virtaa riittäisi paremmin.

Huomiseen City-matsiin myös Jon Flanaganin osallistuminen on epävarmaa. Jotain pientä vammaa sielläkin, joten laitapakkiosasto käy kyllä erittäin ohueksi. Muuten olen ihmeen rauhallisella mielin huomisesta. City on suosikki nro 1. tässä sarjassa, ja tuo asetelma voi jopa sopia Liverpoolille. Monet veikkaisivat paljon maaleja, mutta itse veikkaan 0-1 voittoa optimistisesti. Myös vähämaalinen tasuri on vaihtoehto.

Myöhästyneet hyvän joulun toivotukset myös täältä kaikille!
 

Johannes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, jääkiekko.
Kun Flanagan sai Cardiff-pelissä vamman, niin Kelly tuli kentälle oikeaksi pakiksi ja Johnson siirtyi vasemmalle. Sekoilu alkoi heti ja Cardiff kavensi 3-1. Täytyy toivoa, että Cityä vastaan puolustuspeli toimii ja jokaiselle pelipaikalle löytyy tehtävään sopiva pelaaja. Muuten tulee kylmää kyytiä ja City tekee tutut 3-6 maaliaan kotikentällä. Voittoon uskotaan, mutta kaikkien mahdollisuuksien peli huomenna on edessä.

Hyvää joulunjatkoa kaikille.
 

Barter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers, Liverpool FC, SJK
Kyllä tuo Tapaninpäivän vierailu ManC:n vieraana vähän pelottaa. Ja sunnuntaina Chelsea heti perään vieraissa. Kaksi pistettä näistä olisi nappisuoritus.

Mielestäni nappisuoritus tulevista kovista matseista olisi 3-4 pst. Kaksi pinnaa ei toki olisi paha saalis, mutta piikkipaikalle kun on alkukauden jälkeen päästy, niin olisihan se kivaa jos siellä pysyttäisiin pidempäänkin. Go Reds!
 

Domi28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Liverpool
Jos Pool on vielä tammikuun puolella Valioliigan kärjessä, niin Rodgersille voi alkaa puuhata patsasta. Lähipäivien pelit ovat niin pahoja, että valitettavasti realistinen pisteodote on 0-1 ja sillä ei tietenkään olla liigan kärjessä. 4 pistettä saattaisi riittääkin pitämään LFC:n sille kuuluvalla paikalla sarjataulukossa.
 

Betoz

Jäsen
Olen Domi28:n kanssa samoilla linjoilla. Olen tyytyväinen, jos saadaan tasurit näistä kahdesta pelistä. Olisi loistava puolustusvoitto tässä vaiheessa. Tosin hieman kutkuttelee takaraivossa toive yllätysvoitosta Chelseasta.

Neljän joukkoon päästään, kun otetaan pisteet niiltä keneltä pitääkin ja väännetään väkisin tasurit parhaimpia jengejä vastaan. Harmi vain, että meille tulee mitä todennäköisimmin jatkossakin turhia häviöitä paskajengeiltä, kuten Hullia vastaan kävi. ManUkin oli aivan paska tänään, mutta niin se 2-0 tappioasema vaan kääntyi 2-3 voitoksi. Näin sitä pitäisikin pelata, kun osuu tavallista huonompi päivä kohdalle.

Jännittää kyllä tämän illan peli. Toivottavasti ei mitään aivan hirveää pudotusta maanpinnalle ole tiedossa.
 

Unkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool FC
Olen Domi28:n kanssa samoilla linjoilla. Olen tyytyväinen, jos saadaan tasurit näistä kahdesta pelistä. Olisi loistava puolustusvoitto tässä vaiheessa.

Tätä se minäkin olen hokenut. Tänään taitaa kuitenkin olla koko kauden pahin paikka. Pistettäkin juhlisin kunnolla. Toki tuo sunnuntain vieraspeli vaikuttaa näistä kahdesta helpommin voitettavissa olevalta. Mutta olisin tyytyväinen kahteen tasuriinkin näistä peleistä.
 

Kempes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Tänään otetaan vierasvoitto tai vähintään tasapeli Manchesterin kakkosjengistä. Poolilla on huomattavasti parempi ja luotettavampi maalivahti kuin Cityllä ja tietysti Suarezin tasoista pelaajaa Cityn riveistä ei löydy. Vähintään 2 pistettä näistä tämän viikon matseista, toivottavasti 4, saadaan kasaan, niin hyvältä näyttäisi kevätkautta ajatellen. Ja muistakaa: ManC, Arsenal, Everton, Tottenham ja Chelsea käsittääkseni matkaavat keväällä Anfieldille. Kaikki on sitten täysin omissa käsissä.

YNWA!
 

Andi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, Tappara
Taktisesti kaksijakoinen matsi. Valitettavasti turpaan tuli vaikka oli täysin voitettavissa matsi.
- Skrtel jo nyt pois sieltä. Jälleen munaton siellä missä olisi pitänyt panna.
- Avustava samoin. Jokainen näki että Raheem ei ollut paitsiossa.
- Cissokho oli hyvä omalla laidalla.
- Johnson vaihtoon viimeistään nyt. Ei seliteltävää enää.
- Coutinhon piti tehdä toinen.
- BR: Heti maalin jälkeen kuiskailee Lucasille puolustAmisesta ja oikein hätäili passivoitumaan.
- Suarezille saa tehdä mitä vaan.
- vituttaa...

Vaikka kuin jeesusteltais niin mä oon pettynyt. Noin paska City pitää voittaa jos haluaa taistella kärkipaikoilla.

EDIT: niinjoo... Sakho ja Agger edes kokeeksi Chelseaa vastaan. Skrtel ei osaa avata peliä. Sakho haluaisi osata mutta on vielä liian hätäinen pallolla. Agger ainut joka vähän pystyy siihen vaikka häviääkin kaksinkamppailut.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös