Hieman ihmettelen nyt Betozin kommentteja, kun ottaa huomioon, että Newcastle ja Everton ovat melko pahoja paikkoja vierailijoille. Tarkoitan, että on aivan hyvä, jos lähtee pisteenkin kanssa Anfieldille noilta stadioneilta. Jos jonkinlaista tavoitelaskelmaa lähtisi tekemään, niin ainakin itse budjetoisin Goodisonilta vain sen yhden pisteen, oli Evertonilla oikeastaan millainen jengi tahansa jalkeilla. Ja nyt, kun Evertonilla on ihan hyvä jengi kasassa, olisi hieman hassua budjetoida tuolta kolme pistettä.
Mun mielestä niin kauan tilanne on oikein hyvä, kun Pool on kaksi pistettä per peli -tahdissa. Ja siinähän on pysytty. Seuraavaksi on vierasmatsi Hullia vastaan, ja siitä voi sitten jo odottaakin kolmea pistettä, mutta lähtökohta on se, että ainakin piste pitää vierasmatseista saada.
Itse pelistä sen verran, että Pool puolusti vähän hölmösti, vaikka lähti tavallaan puolustavalla formaatilla ja kokoonpanolla liikenteeseen. Myöskään palloa ei maltettu pitää itsellä riittävästi ja Everton pääsi painamaan päälle. Vaihtojen jälkeen hyökkäyspeli elpyi, mutta toisaalta myös Everton pääsi vastaiskuihin helpommin. Sellainen fiilis jäi itselle, että tunne vei pelaajia liikaa, mutta tähän syyllistyivät myös Evertonin pelaajat.
Silti pisteeseen saa olla tyytyväinen, ja siitä saa kiittää tietysti Mignoletia, mutta myös Sturridgea, joka jälleen osui puiden väliin. Tuollainen viime hetken tasoitus nostaa jengin työmoraalia ja fiilistä, joten sikälikin sillä maalilla oli merkitystä.