Kuvernööri kirjoitti:Tämän ketjun anti toistaiseksi on siis se että Kuve ja Pooligan ovat molemmat keskeisempiä asioita LFC:lle kuin Momo Sissoko.
Meikku kirjoitti:Itse henk.koht. Liverpooliganin livenä nähneenä voin sanoa että parempi pelimies kuin tuo "maailmanluokan!" Sissoko. Kuvesta en niinkään tiedä joten se osa jää arvoitukseksi!
Nyt olen himppuisen pihalla tästä. Voisinko tähän saada täsmennystä toveri Blackielta..?Blackie kirjoitti:Liverpooliganille olisin antanut miinuksen UG-pelleilystä, mutta koska oli jo tippunut, niin se ei ollut mahdollista.
Pistän yv:llä. Ei viitsi tässä ketjussa spämmätä.Liverpooligan kirjoitti:Nyt olen himppuisen pihalla tästä. Voisinko tähän saada täsmennystä toveri Blackielta..?
Cube kirjoitti:Hmm, vähän epäilyttää kyllä tuollainen itsensä äänestäminen. Ketjun avaajana tekisi melkein mieli kieltää moinen, koska se vääristää tuloksia aivan liiaksi.
Kuvernööri kirjoitti:Poliitikotkin äänestävät vallitsevan lain puitteissa itseään vaaleissa, joten "your hands are tied".
Eliminointi on poliittisesti sitoutumaton toiminpide. Itsensä äänestäminen suuntaan jos toiseenkaan olkoot siis tästä edespäin pannassa.Kuvernööri kirjoitti:Poliitikotkin äänestävät vallitsevan lain puitteissa itseään vaaleissa, joten "your hands are tied".
Cube kirjoitti:Eliminointi on poliittisesti sitoutumaton toiminpide. Itsensä äänestäminen suuntaan jos toiseenkaan olkoot siis tästä edespäin pannassa.
Ei eliminoinneissa. Muuten pannaan. Perseeseen.Kuvernööri kirjoitti:EU-maassa kun asutaan niin minun on mahdotonta jättää noudattamatta EU-lakeja jotka ovat auktoriteetti nro 1. Vapaa äänioikeus kuuluu jokaiselle!