Liverpool Elimination Game

  • 11 653
  • 253
Tila
Viestiketju on suljettu.

Länäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Crouch 14 (+)
Finnan 10
Kuve 6
"God" 14
YNWA 9
Sami 11
The Kop 16
Liverpooligan 1 (-)
Stevie G 15
Rafalution 12
Carra 12
 

Meikku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Arsenal FC, NFL, O_______O
Crouch 15 (+)
Finnan 10
Kuve 6
"God" 14
YNWA 9
Sami 11
The Kop 16
Liverpooligan 0 (-)
Stevie G 15
Rafalution 12
Carra 12

Hei hei Pooligan. Tarjoon sulle siiderin :D
 

Meikku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Arsenal FC, NFL, O_______O
Kuvernööri kirjoitti:
Tämän ketjun anti toistaiseksi on siis se että Kuve ja Pooligan ovat molemmat keskeisempiä asioita LFC:lle kuin Momo Sissoko.

Itse henk.koht. Liverpooliganin livenä nähneenä voin sanoa että parempi pelimies kuin tuo "maailmanluokan!" Sissoko. Kuvesta en niinkään tiedä joten se osa jää arvoitukseksi!
 

Kuvernööri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Meikku kirjoitti:
Itse henk.koht. Liverpooliganin livenä nähneenä voin sanoa että parempi pelimies kuin tuo "maailmanluokan!" Sissoko. Kuvesta en niinkään tiedä joten se osa jää arvoitukseksi!

Okei selitykset pois, luulen ettei musta olisi täyttämään Momon saappaita Liverpoolissa.
 

Liverpooligan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool FC
Crouch 14 (-)
Finnan 10
Kuve 5
"God" 14
YNWA 10 (+)
Sami 11
The Kop 16
Stevie G 16
Rafalution 12
Carra 12
 
Viimeksi muokattu:

Länäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Crouch 14
Finnan 10
Kuve 5 (-)
"God" 14
YNWA 10
Sami 11
The Kop 17 (+)
Stevie G 16
Rafalution 12
Carra 11
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Crouch 14
Finnan 10
Kuve 4
"God" 14
YNWA 12 (+)
Sami 11
The Kop 16 (-)
Stevie G 16
Rafalution 12
Carra 11

YNWA on ihan kuunneltava kappale, joten sille plussa. Liverpooliganille olisin antanut miinuksen UG-pelleilystä, mutta koska oli jo tippunut, niin se ei ollut mahdollista. Joten The Kop saakoon sitten sen.
 

Liverpooligan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool FC
Blackie kirjoitti:
Liverpooliganille olisin antanut miinuksen UG-pelleilystä, mutta koska oli jo tippunut, niin se ei ollut mahdollista.
Nyt olen himppuisen pihalla tästä. Voisinko tähän saada täsmennystä toveri Blackielta..?
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Liverpooligan kirjoitti:
Nyt olen himppuisen pihalla tästä. Voisinko tähän saada täsmennystä toveri Blackielta..?
Pistän yv:llä. Ei viitsi tässä ketjussa spämmätä.
 

Liverpooligan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool FC
Crouch 13 (-)
Finnan 10
Kuve 4
"God" 14
YNWA 12
Sami 11
The Kop 16
Stevie G 16
Rafalution 12
Carra 12 (+)
 

Länäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Crouch 13
Finnan 10
Kuve 3 (-)
"God" 14
YNWA 13 (+)
Sami 11
The Kop 16
Stevie G 16
Rafalution 12
Carra 12
 

Cube

Jäsen
Hmm, vähän epäilyttää kyllä tuollainen itsensä äänestäminen. Ketjun avaajana tekisi melkein mieli kieltää moinen, koska se vääristää tuloksia aivan liiaksi.
 

Kuvernööri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Cube kirjoitti:
Hmm, vähän epäilyttää kyllä tuollainen itsensä äänestäminen. Ketjun avaajana tekisi melkein mieli kieltää moinen, koska se vääristää tuloksia aivan liiaksi.

Poliitikotkin äänestävät vallitsevan lain puitteissa itseään vaaleissa, joten "your hands are tied".
 

Cube

Jäsen
Kuvernööri kirjoitti:
Poliitikotkin äänestävät vallitsevan lain puitteissa itseään vaaleissa, joten "your hands are tied".
Eliminointi on poliittisesti sitoutumaton toiminpide. Itsensä äänestäminen suuntaan jos toiseenkaan olkoot siis tästä edespäin pannassa.
 

Kuvernööri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Cube kirjoitti:
Eliminointi on poliittisesti sitoutumaton toiminpide. Itsensä äänestäminen suuntaan jos toiseenkaan olkoot siis tästä edespäin pannassa.

EU-maassa kun asutaan niin minun on mahdotonta jättää noudattamatta EU-lakeja jotka ovat auktoriteetti nro 1. Vapaa äänioikeus kuuluu jokaiselle!
 

Cube

Jäsen
Kuvernööri kirjoitti:
EU-maassa kun asutaan niin minun on mahdotonta jättää noudattamatta EU-lakeja jotka ovat auktoriteetti nro 1. Vapaa äänioikeus kuuluu jokaiselle!
Ei eliminoinneissa. Muuten pannaan. Perseeseen.

Otetaan tää sun ehdotus käyttöön siinä vaiheessa, kun vaaleissa voi antaa myös miinuksen jollekin. Meikäläiseltä alustavasti negatiivinen ääni Jyrki Kataiselle.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös