Liverpool 2007-08

• 51 603
  • 376

Saikka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhmät ihmiset ja epähauskat läpät.
Ei pitäisi tarttua, mutta Carra ei kelpaa huippukuntoiselle Woodgatelle edes kengänkiillottajaksi. Se nyt on tietysti toinen juttu, että Woodgate on sen 8kk vuodesta saitsulla.

Perusteluja?

Itselleni Woodgate ei koskaan ole ollut mikään huippuluokan toppari, hyvä kuitenkin, mutta ei ikinä oikein edes maajoukkuetasoa. Carragher taas..no, pelaisi aikalailla varmasti enemmän pelejä jollei olisi niinkin monipuolinen mitä sattumoisin on. Tuo monipuolisuus vaan saa managerin - varsinkin niinkin kovan taktiikkaneron kuin McLarenin - laittamaan Carragherin penkille, ja tulemaan vaihdosta kentälle koska mies pystyy pelaamaan periaatteessa mitä tahansa paikkaa puolustuslinjassa.

Saikka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilman Benayounia olis kyllä mun mielestä pärjätty, mutta antaahan se lisää vaihtoehtoja Rafan rotaatiolle. Niin ja mitä West Hamin pelejä seurailin viime kausilla, niin kyllähän Yossi aika usein pelasi laidalla. Sinne jos minne tarvitaan lisää vaihtoehtoja. Mikähän mahtaa olla hinta?

Mitenkäs tämä Babel? Agentti puhuu haastattelussa, että mies olisi hyökkääjä ja haluaisi pelata kärjessä. Muissa medioissa puhutaa selkeämmin laiturista. Miten on miehen pelejä nähneet, kummmalle paikalle miehen laitatte?

Eniwei, hyvältä näyttää tässä vaiheessa ja mestaruus on jälleen kerran varma.

StevieY

Hinta Benayounilla on käsittääkseni n.4 milj., joten ei mitenkään paha edes. Ja kyllä Benayoun on selvästi enemmän keskikentän keskellä pelaava, hyökkäyksiä vahvasti tukeva pelaaja. Laidoillakin hän on pelannut pelkästään roolissa missä on leikannut vahvasti keskelle lähes koko ottelun ajan. Esim. Racingissa pelatessaan Yossi pelasi juuri hyökkäävän keskikenttäpelaajan paikalla.

Ja Babelin itse näkisin vähän Robbenin tapaiseksi pelaajaksi. Ei siis ominaisuuksiltaan mitenkään, mitä nyt nopeutta tuntuu saman verran löytyvän, vaan juuri tuollainen laidoilta sisälle leikkaava hyökkääjä. Ehkä vielä enemmän Robin van Persie tyyppinen pelaaja nopeammilla jaloilla. Äkäinen veto ainakin lähtee molemmilla jaloilla.

Vielä ainakin puolustajaa tulossa, ehkäpä laiturikin vielä.

Cube

Jäsen
Ja Babelin itse näkisin vähän Robbenin tapaiseksi pelaajaksi. Ei siis ominaisuuksiltaan mitenkään, mitä nyt nopeutta tuntuu saman verran löytyvän, vaan juuri tuollainen laidoilta sisälle leikkaava hyökkääjä.
Mitä tuo edes tarkoittaa? Robbenin kaltainen pelaaja, mutta ei mitenkään ominaisuuksiltaan? En vittuile, kunhan ihmettelen. Robben on kuitenkin melko puhdas laituri, kun taas Babel viihtyy enemmänkin kärkenä (ei tosin Poolissa varmaankaan).

Saikka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mitä tuo edes tarkoittaa? Robbenin kaltainen pelaaja, mutta ei mitenkään ominaisuuksiltaan? En vittuile, kunhan ihmettelen. Robben on kuitenkin melko puhdas laituri, kun taas Babel viihtyy enemmänkin kärkenä (ei tosin Poolissa varmaankaan).

Niin, siis todellakin vähän epäselvästi tuli sanottua. Pelipaikka mitä Babel siis pelaa on vähän sama kuin Robbenilla. Ainakin mitä Hollannin pelejä on tullut nähtyä niin Robben pelaa sellaista kärjen ja laiturin välimuotoa. Babel pelaa siis juuri tuollaista roolia, leikkaa vasemmalta todella paljon keskelle ja koittaa saada palloa juoksuun, puolustuslinjan taakse.

Ja niin, unohtui laittaa se siihen aikaisempaan viestiin, eli Woodgaten pelejä en todellakaan ole kovin montaa nähnyt, jotain n.10 kappaletta, silloinkin ainakin jossain määrin keskenkuntoisena on mies pelaillut. Eli näkemykseni pelaajasta voi erota, ja todennäköisesti eroaakin, muiden näkemyksistä aika reilusti.

Mike

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KäPa, NUFC
Perusteluja?

Itselleni Woodgate ei koskaan ole ollut mikään huippuluokan toppari, hyvä kuitenkin, mutta ei ikinä oikein edes maajoukkuetasoa.

Olet selvästikin sekoittanut Woodgaten ja Carran keskenään. Woodgate on teidän kielellänne juuri sellainen_maailmanluokan_ toppari, josta Real oli valmis maksamaan vaivaisenakin 9milj.puntaa.. Iso, ilkeä, lukee helvetin hyvin peliä, avaa hyvin, eikä tee juuri virheitä.
Ilman loukkaantumiskierrettään olisi ollut jo pitkään hyvin vahva ehdokas nappaamaan Ferdinandin paikan Englannin keskuspuolustuksessa. Saattaa sen toki tehdä vieläkin, mikäli vihdoin pysyy terveenä.

Cube

Jäsen
Olet selvästikin sekoittanut Woodgaten ja Carran keskenään. Woodgate on teidän kielellänne juuri sellainen_maailmanluokan_ toppari, josta Real oli valmis maksamaan vaivaisenakin 9milj.puntaa.. Iso, ilkeä, lukee helvetin hyvin peliä, avaa hyvin, eikä tee juuri virheitä.
Ilman loukkaantumiskierrettään olisi ollut jo pitkään hyvin vahva ehdokas nappaamaan Ferdinandin paikan Englannin keskuspuolustuksessa. Saattaa sen toki tehdä vieläkin, mikäli vihdoin pysyy terveenä.
Itse asiassa eikö Real maksanut jopa enemmän? Taisi tuo yhdeksän miljoonaa olla siirtosumma Leedsista Newcastleen.

Oli kyllä äärettömän lupaava pelaaja ja oikein vituttaa, että uran kanssa on käynyt noin. Leedsistä lähtiessä oli vasta 23-vuotias, mikä on kuitenkin topparille todella nuori ikä.

Mutta mikäs siinä, jos Pool-osasto ei pidä Woodgatea oikein minään mahtava-Carraan verrattuna. Kyllä minä heidän puolueettomuuden ja asiantuntevuuden edessä nöyrryn.

Tai sitten voidaan vain olla eri mieltä tästäkin jutusta.

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Itse asiassa eikö Real maksanut jopa enemmän? Taisi tuo yhdeksän miljoonaa olla siirtosumma Leedsista Newcastleen.
Maksoi muistaakseni tuplasti tuon, eli £18 miljoonaa.

Itse diggasin aikanaan todella paljon Woodgatesta Leeds-aikoinaan ja sieltä Newcastleen siirryttyään, ja pidän toki edelleen ja toivon loukkaantumisten jättävän hänet nyt rauhaan jotta ura nousee taas "oikealle" tasolleen.

Parhaimmillaan mahtava toppari, ei siitä taitaisi edes minulla olla asiaa ohi kun yhdyskuntapalvelu-Joonas laittaa jämäkän liukkarin juoksulinjalle.

Menee pahasti ohi aiheen, Poolista voisi sanoa sen verran, että vitun hienoa nähdä Torresin tasoinen pelaaja Valioliigassa. Lisäväriä usein niin värittömältä tuntuviin Pool-matseihin seurata näitä mielenkiintoisia uusia naamoja, kuten esim. hyökkääjistä Cissé aikanaan ja viime kaudella Kuyt ja Crouch.

Mitä Torresiin tulee, turha puhua jostain Luque-tason pelaajista ja vertailla floppitodennäköisyyksiä Torresiin, nuorempi näistä on kuitenkin hieman eri tasolta ponnistamassa Valioliigaympyröihin. Ja tämä ei suinkaan tarkoita Luquen olevan paska vaikka Jatkoajassa vaihtoehdot usein ovatkin paska tai jeesus, mutta kuitenkin hieman eri kaliiperin kärkipelaajat taustoineen on kyseessä.

Toki epäonnistumisen ja ainakin sopeutumisvaikeuksien mahdollisuus on aina olemassa, mutta Torres on tekijämiehen kykynsä ja elkeensä jo todistanut La Ligassa. Keväällä vasta 23 vuotta täyttänyt spaniardo on tekaissut kunnioitettavat 75 La Liga-maalia, siitä voi numeroita pyöritellessä miettiä, onko se kova vai helvetin kova määrä tuon ikäiselle pelimiehelle. Enemmän voisi toki olla ja viimeistely on välillä ollut tuskaista, mutta ei tuollaisia lukemia sovi käydä hetkeksikään aliarvioimaan.

Jos tekee samalla tavalla duunia kuin Atléticossa, tulee tekemään kiitettävästi maaleja heti avauskaudellaan. Lisäksi tarjoilee muille mukavasti paikkoja, vaikka GOD!! ei olekaan enää viimeistelemässä tilanteista unelmamaaleja.

Viimeksi muokattu:

Saikka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mutta mikäs siinä, jos Pool-osasto ei pidä Woodgatea oikein minään mahtava-Carraan verrattuna. Kyllä minä heidän puolueettomuuden ja asiantuntevuuden edessä nöyrryn.

Tai sitten voidaan vain olla eri mieltä tästäkin jutusta.

Tässä nyt ei kannata taas yleistää. Tuo nyt oli vain oma mielipiteeni minkä perustin vain murto-osan Woodgaten pelejä nähneenä. Mutta mies kuitenkin on niin paljon ollut loukkaantuneena uransa aikana, että väkisinkin siinä kehitys hidastuu ja paljonkin. Tuli mieleen tuosta että kun Woodgaten pelejä en ole paljoa nähnyt, mutta ei mies ole niissäkään kovin paljoa erottunut, niin se taitaapi olla vain hyvästä jos olet puolustaja. Hoitaa hommansa hiuomaamattomasti, mutta varmasti.

Olen täysin valmis muuttamaan mielipiteeni Woodgatesta, kunhan vaan tarpeeksi näen mieheltä pelejä ensi kaudelta niin tulen vaikka itse nauramaan omille teksteilleni jos hän vieläkin osoittautuu oikeasti maajoukkuetason toppariksi. Nykyisellään, omasta mielestäni hän ei sitä ole. Eikä ilmeisesti ole Carragherkaan jos tactical genius McLarenilta kysytään.

StevieY

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hinta Benayounilla on käsittääkseni n.4 milj., joten ei mitenkään paha edes.

Joo, 4 miljoonaa tuntuu nykyään olevan normihinta championship-pelaajasta, joten aika halvalla tulee. Hyvä niin.

Ja Babelin itse näkisin vähän Robbenin tapaiseksi pelaajaksi.

Ehkä vielä enemmän Robin van Persie tyyppinen pelaaja nopeammilla jaloilla. Äkäinen veto ainakin lähtee molemmilla jaloilla.

Meinasinkin äsken tuonne ylemmäksi kirjoittaa esimerkiksi juuri nämä kaksi herraa edellä. Eli tyypillinen hollantilainen laitahyökkääjä sieltä on tulossa.

Juna kulkee, viva la Rafalution.

StevieY

Saikka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joo, 4 miljoonaa tuntuu nykyään olevan normihinta championship-pelaajasta, joten aika halvalla tulee. Hyvä niin.

Millä perusteella Championship-pelaaja? Aika huonoa provoa pukkaa. Oliko mielestäsi Garcia Championship-pelaaja? Benayoun kun on täysin samantyyppinen pelaaja ominaisuuksiltaan sekä myös pelipaikaltaankin noin pääpiirteittäin. Samanlaisia wondergoaleja ei todennäköisesti Yossilta tulla näkemään, mutta pallonmenetyksiä vähemmän ja itse odotan myös n.10-15 syttöä kauden mittaan, riippuu siitä kuinka paljon pääsee pelaamaan.

StevieY

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Millä perusteella Championship-pelaaja? Aika huonoa provoa pukkaa.

Mistäs nyt tuulee? Tarkoitus ei ollut kyllä provota ollenkaan, vaan lähinnä suhteuttaa Yossin hinta markkinoille. Ja tarkoitin tuolla championship-vertauksella nimenomaan hintaa. Nykymarkkinoilla kun tuo 4M tuntuu olevan sopiva summa divaripelaajasta (Yossi != divaripelaaja).

Koppi?

StevieY

Saikka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mistäs nyt tuulee? Tarkoitus ei ollut kyllä provota ollenkaan, vaan lähinnä suhteuttaa Yossin hinta markkinoille. Ja tarkoitin tuolla championship-vertauksella nimenomaan hintaa. Nykymarkkinoilla kun tuo 4M tuntuu olevan sopiva summa divaripelaajasta (Yossi != divaripelaaja).

Koppi?

StevieY

Sori, kahvinpuutteessa täällä kärvistelen, ihan hyvän pointin siis heitit.

Koppi.

King Jeremy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool, Bayern München ja Boston Celtics

Koppi?

StevieY

Samaa mieltä. Divaritasoa. Hyvää sellaista. Turha hankinta, mutta kai se menee sitten hyvään tarkoitukseen. En tiedä. En ymmärrä tämän hankinnan tarkoitusta, mutta en aina ymmärrä Benitezin ratkaisuja muutenkaan.

Mutta se nyt on kai se ja sama, kuka sitä penkkiä kuluttaa. Olisi se vaihturi voinut kalliimpikin olla. Ja toisaalta, kun odotusarvo on nollissa, niin ei ole pettymyksiä luvassa. :) Ellei sitten Rafa sekoa totaalisesti ja ala peluuttaa tätä pelleä...

StevieY

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
En ymmärrä tämän hankinnan tarkoitusta, mutta en aina ymmärrä Benitezin ratkaisuja muutenkaan....

Vähän samaa oon tässä pohdiskellut. Keskikentältä häipyivät Bolo ja Luis Garcia. Molemmat pelasivat kuitenkin viime kaudella merkittävän määrän pelejä. Tätä kaksikkoa varmaankin paikataan. Niin ja Harry Kewell on kuitenkin lasaretissa koko kauden. Tosin keskikentän keskustaan on mun mielestä jo valmiiksi liikaa pelaajia. StevieG, Xabi, Momo, Masche, siinä alkaa minuutit olla tiukilla. Niin ja Lucasillekin varmaan pitäisi jostain minuutteja antaa jo ensi kaudella. Rafa varmaankin näkee Yossissa rotaatiopelaajan laiturin tontille

tätä pelleä...

Aika rankasti sanottu. Hyvä valioliiga-tasoinen pelaaja on kuitenkin kyseessä. Tosin Liverpool taitaa olla ehkä liian hyvä seura Yossille. Kattellaan kuitenkin rauhassa, kuinka Yossi sopeutuu Anfiedin paineeseen.

StevieY

King Jeremy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika rankasti sanottu. Hyvä valioliiga-tasoinen pelaaja on kuitenkin kyseessä. Tosin Liverpool taitaa olla ehkä liian hyvä seura Yossille. Kattellaan kuitenkin rauhassa, kuinka Yossi sopeutuu Anfiedin paineeseen.

StevieY

:) Kyllä aina silloin tällöin pitää hieman lyödä yli näissä jutuissa. Joo, ihan ok pelaaja, mut en näe hänelle mitään käyttöä nykyjoukkueessa.

Saikka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vähän samaa oon tässä pohdiskellut. Keskikentältä häipyivät Bolo ja Luis Garcia. Molemmat pelasivat kuitenkin viime kaudella merkittävän määrän pelejä. Tätä kaksikkoa varmaankin paikataan. Niin ja Harry Kewell on kuitenkin lasaretissa koko kauden. Tosin keskikentän keskustaan on mun mielestä jo valmiiksi liikaa pelaajia. StevieG, Xabi, Momo, Masche, siinä alkaa minuutit olla tiukilla. Niin ja Lucasillekin varmaan pitäisi jostain minuutteja antaa jo ensi kaudella. Rafa varmaankin näkee Yossissa rotaatiopelaajan laiturin tontille

Ihan hyvää pohdintaa. Itse uskon Liverpoolin pelityylin muuttuvan ensi kaudella 4-5-1/4-3-3 systeemiin, riippuen täysin vastustajasta ja pelaajista ketä on heittää laidoille (loukkaantumisia tulee avauksen miehille joka tapauksessa). 4-3-3 systeemiä käytettäessä Yossille löytyy paikka joko oikealta tai vasemmalta laidalta vähän kärjen alapuolelta. Sieltä voi sitten leikata sisään ja luoda tilanteita hienoilla oivalluksillaan mitä nähtiin West Hamissakin ensimmäisellä kaudella. Viime kausi meni juurikin yhtä hyvin kuin muullakin joukkueella, ei niin loisteliaasti.

Tuo 4-3-3 tai sitten 4-5-1 muodostelma antaa myös enemmän mahdollisuuksia peluuttaa keskikentän keskustan pelaajia. Lucasilla ensi kausi on kuitenkin enemmän totuttelua, jos nyt 5-10 peliä saisi avauksessa niin hyvä. Paitsi jos peli kulkee oikeinkin mallikkaasti niin enemmän vastuuta vaan.

Näin itse näkisin ensi kaudella pääosin pelattavan (toisaalta Rafa nyt varmaan peluuttaa 3-5-2 kun itse menen jakelemaan loistoideoita täällä)

--------------------Torres----------------------

----Kewell-------------------------Kuyt/Babel/Benayoun/Quaresma?

-----------------Gerrard---------------------

--------Mascherano----Alonso-----------------

Tai sitten yksi vaihtoehto (oikeasti näitä voisi piirrellä vaikka koko yön, pistän nyt vain pari omasta mielestäni todennäköisintä vaihtoehtoa)

--------------------Torres---------------------

----Kewell-------------------------Babel-------

--------------Alonso----Gerrard----------------

-------------Mascherano/Sissoko/Leiva---------

Tuossa nyt pari esimerkkiä. Nimiä nyt voi vaihdella ihan miten haluaa, mutta juuri tämän kaltaisessa muodostelmassa Benayoun on erittäin kätevä olla kokoonpanossa. Pystyy pelaamaan alemmassa "kuvassa" keskikentän kumpaa vaan paikkaa, sekä myös noita laiturin paikkoja. Voronin on myös kätevä rotaatiopelaaja molemmissa vaihtoehdoissa, sillä mies pystyy pelaamaan juurikin noita laitoja sekä myös piikkiä. Kuytilla sama homma mutta itse näkisin miehen ennemmin kärkenä kuin laidalta sisään leikkaavana pelaajana.

Tulipa paljon turhaa mutta pääasia on, että Benayoun ei kovin suurta osaa peleistä tule todennäköisesti aloittamaan, riippuen tietysti loukkaantumisista kauden mittaan, mutta erittäin kätevä pelaaja olla joukkueessa ja taitoahan Yossilla on, sitä ei voi kukaan kiistää.

Ps. Olen ostamassa Liverpoolin tulevan kauden vieraspaitaa...nimiehdotuksia otetaan vastaan. Täytyy kyllä sanoa, että Benayoun tuntuu yllättävänkin houkuttelevalta nimeltä selässä ;)

King Jeremy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ps. Olen ostamassa Liverpoolin tulevan kauden vieraspaitaa...nimiehdotuksia otetaan vastaan. Täytyy kyllä sanoa, että Benayoun tuntuu yllättävänkin houkuttelevalta nimeltä selässä ;)

Mee, kuule, Saikka nukkumaan. Ota vähän lepoa ja pohdi tuota nimiasiaa uudemman kerran. :)

Ettei tulis Modeilta kuittia, niin hyviä ehdotuksia olit tuossa rustaillut noista kokoonpanoista! Ainoa vaan, että Babel ei oo vielä Poolin mies. Vielä... 4-3-3 ei oo huono vaihtoehto, mut kyllä ehkä Kuytin ollessa avauksessa olis viisainta pelata kahdella kärjellä (Torres-Kuyt). Silloin perinteinen 4-4-2 lienee viisain valinta ja avaukseen keskikentälle Kewell-Gerrard-Alonso/Mascherano-Pennant/Voronin/Babel?

Itse asiassa ihmettelen, mihin unohdit Pennantin noista kuvioistasi? Onhan se nyt kuitenkin ykkösvaihtoehto oikealle laidalle. Ainakin musta.

Saikka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Itse asiassa ihmettelen, mihin unohdit Pennantin noista kuvioistasi? Onhan se nyt kuitenkin ykkösvaihtoehto oikealle laidalle. Ainakin musta.

Sitä itsekin parhaillaan ihmettelen. Hänet siis ehdottomasti oikean laiturin paikalle, Babel ja Benayoun sitten jommalla kummalla laidalla, riippuen vastustajasta. Itse näkisin mieluusti jotain sumppupuolustusta - kuten esim. Portsmouth viime kaudella Anfieldilla - vastaan pelattaessa vasemmalla puolella Kewellin ja oikealla Benayounin. Tämä siitä syystä että Benayoun pystyy puhkomaan juuri tuollaisia sumppuja taidon ja arvaamattomuutensa takia.

Ymmärrän kyllä jotenkin että miksi et erityisesti Yossista pidä, mutta jos sulta sattuu jostain löytymään FA Cup 06 finaali, niin katsoppa se ihan vain huvikses. Benayoun oli aivan loistava, hyvä jos menetti kertaakaan pallon koko ottelun aikana. Alemmassa on parhaat-palat-kolmeen-minuuttiin-kooste Yossista. Fulhamia vastaan tehty häkki...uuh.

http://youtube.com/watch?v=DdKFrAFXq-M

Ja mitä paitaan tulee...olisko IGOR 10 parempi? ;)

King Jeremy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sitä itsekin parhaillaan ihmettelen. Hänet siis ehdottomasti oikean laiturin paikalle, Babel ja Benayoun sitten jommalla kummalla laidalla, riippuen vastustajasta. Itse näkisin mieluusti jotain sumppupuolustusta - kuten esim. Portsmouth viime kaudella Anfieldilla - vastaan pelattaessa vasemmalla puolella Kewellin ja oikealla Benayounin. Tämä siitä syystä että Benayoun pystyy puhkomaan juuri tuollaisia sumppuja taidon ja arvaamattomuutensa takia.

Ymmärrän kyllä jotenkin että miksi et erityisesti Yossista pidä, mutta jos sulta sattuu jostain löytymään FA Cup 06 finaali, niin katsoppa se ihan vain huvikses. Benayoun oli aivan loistava, hyvä jos menetti kertaakaan pallon koko ottelun aikana. Alemmassa on parhaat-palat-kolmeen-minuuttiin-kooste Yossista. Fulhamia vastaan tehty häkki...uuh.

http://youtube.com/watch?v=DdKFrAFXq-M

Ja mitä paitaan tulee...olisko IGOR 10 parempi? ;)

Tokihan tuo FA-Cupin finaali 2006 löytyy arkistoista. :D Karmea ottelu, mutta pari hyvää kutia ja hieno loppu!

Ei Yossissa ole mitään suurempaa vikaa, mutten ymmärrä, miksi hänet hankittiin, kun meillä on jo riittävästi vaihtureita. No, toivon todella, että Yossi häpäisee minut pelaamalla loistavan kauden. Olen enemmän kuin mielelläni väärässä tässä asiassa.

Paita-asia: IGOR 10 voisi olla ihan hyvä. :)

Kuvernööri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Perkele eihän tässä ehtinyt paljoakaan ihmettelemään, kun tulee puskista pari hankintaa. Tämä kesä on hienoa aikaa, kun voi olla seuraamatta jalkapalloa sekuntiakaan ja sitten vaan suomalaisesta pioneerimediasta tsekata hankinnat. Valehtelematta voin väittää että tuskin 5 minuuttia per viikko enempää tulee tutkittua huhuja ja spekulaatioita.

Nyt sitten pamahti se minun ruoskima Benayoun. Tosin jos muistelen Crouchin hankintaa jolloin ranteiden viiltely oli aika lähellä, niin eipä siinäkään loppujen lopuksi ihan huonosti käynyt. Babel innostaa vähän enemmän. Hankintoja jos miettii seuraavalla tavalla niin aikaansaannokset tähän mennessä ovat ihan OK...

Garcia-Benayoun, samankaltaisia pelaajia monikäyttöiseen rooliin, hinnatkin meni aika yhden suhde yhteen

Fowler-Voronin, jumala vaihtui mieheen jolla ehkä komeammat hiukset kuin itse Hesuksella. Eiköhän tämäkin siis mene yhden suhde yhteen.

Zenden-Leiva, soturi-Bolo vaihtuu yhteen brassien lupaavimmista pelaajista, hyvä vahvistus varmasti.

Gonzalez-Babel, sanomattakin selvää että Speedyn on parempi olla etelän lämmössä, hollantilaiset varmaan viihtyy tuiskeessa paremmin. Voi kehittyä vaikka kuinka hyväksi, ensi kaudella toivottavasti haastaa tervettä Harry Kewelliä ja toivon mukaan pystyy pelaamaan oikeallakin.

Ja lisäksi siis Fernando Torres. Arbeloa ja Mascherano on ajettu sisään ja aloittavat ekan täyden kauden, lisäksi Kewell on terve ja varmasti parhaassa tikissä koko jengistä kunhan kotiutuu aasia cupista. Pennant jatkaa siitä mihin jäi ja vaikuttaa olevan elämänsä vedossa heti harjoituskaudella, toivottavasti tuo vire kestää vähän pidempään kuin elokuun alkuun asti. Aggerilta tuskin voidaan odottaa muuta kuin kehitystä. Carra lopettaa majussa, Gerrardkin levänneenä kauteen samoin kuin Xabi. Kyllähän tässä palikat on ihan kivasti kohdallaan, uskoisin että jo nykytilanteessa voidaan ihan nöyrin mielin lähteä tappelemaan.

Katsotaan tuleeko vielä 1-2 hankintaa. Se on varma juttu että kohta Ferguson saa tapella tosissaan Heinze-keississä. Mutta kyllä tää nykyinen rinki riittää valioliigassa 85 pisteeseen joten ihan hyvillä mielin voi lähteä kauteen. Se on positiivista että jengi vaikuttaa jo nyt heinäkuun alussa olevan 99% kasassa.

Niin ja loppuhuomiona esittäisin vielä huoleni meidän huomattavasti kaunistuneesta kärkikalustosta. Nyt kun "kiiltokuvapojut" Fowler ja Bellamy ovat ulkona, olisi pitänyt jengiä vahvistaa vähintään saman profiilin rumiluksilla. Voronin on kuitenkin lähes Ginolamainen kultakutri, puhumattakaan tästä ruskeasilmäisestä hyvin päivittyneestä hispaaniblondista, saatana. Puolet uskottavuudesta on jo menetetty.

Viimeksi muokattu:

lintu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Babelin siirto on nyt sitten siis varmistunut ainakin SSN:n mukaan. 5 vuoden diili ja siirtosumma £11,5M. Kovan luokan lupaus ja tästä hankinnasta olen oikein innoissani. Nyt vihdoin ollaan valmiita satsaamaan kunnolla. Vielä kovan luokan laituri tuohon Benayounin hankintaa nokittamaan niin voin huoletta unohtaa epäilykseni uusien omistajien rahankäytöstä.

Suosikkijoukkue
TPS, LFC, FCB, Sens
Niin ja loppuhuomiona esittäisin vielä huoleni meidän huomattavasti kaunistuneesta kärkikalustosta. Nyt kun "kiiltokuvapojut" Fowler ja Bellamy ovat ulkona, olisi pitänyt jengiä vahvistaa vähintään saman profiilin rumiluksilla. Voronin on kuitenkin lähes Ginolamainen kultakutri, puhumattakaan tästä ruskeasilmäisestä hyvin päivittyneestä hispaaniblondista, saatana. Puolet uskottavuudesta on jo menetetty.

Kyllä Yossi tällä saralla paikkaa pari Fowleria ja Bellamyn. Lähtöpuolella myös Luis, joten eiköhän jengin kauneustasapaino saada kuntoon.

Vakavammin ottaen... no ei sittenkään näin lomalla. In Rafa we trust.

Domi28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Liverpool

VolmariP

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Flyers, LFC
Mikä tämä juttu on?
Itselleni tuli ainakin ihan puskista: http://home.skysports.com/transferarticle.aspx?hlid=476796

Olisi kyllä loistava hankinta.
Mancini ja Pennant olisi riittävä parivaljakko oikealle laidalle.
Olisi loistava hankinta. Mancini helvetin taitava kaveri, kolkutellut jo Brassi-maajoukkueenkin portteja. Tietenkin vähän samaa sarjaa esmes Quaresman kanssa, mahdollinen floppiriski löytyy. Tiedä sitten miten pärjäisi valjussa, mutta en laita hetkeäkään vastaan jos mies on tullakseen. Kunhan siirtosumma ei ole mitään luokkaa 20M£.
Jos Mancini tulisi vielä, täytyisi olla pikkuhiljaa suht, ellei jopa todella tyytyväinen kesän hankintoihin. Tuorein tumma poikamme Babel voi sekä Lucas voivat osoittautua ties miten hyviksi hankinnoiksi, potentiaalia ainakin on. Voronin ja Yossi tuovat syvyyttä rosteriin. Sekä tietenkin kesän ykkössiirto, Torresin värväys. Mancini vielä, ja märkänä unena tietenkin muuan Dani Alves =)

Alkais jo kausi!! YNWA

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy