Livenä nähdyt matsit?

  • 2 813
  • 34

Livenä nähdyt matsit?

  • NHL

    Ääniä: 49 17,0%
  • Olympialaisten jääkiekko-ottelu

    Ääniä: 10 3,5%
  • World-cup

    Ääniä: 46 15,9%
  • MM

    Ääniä: 143 49,5%
  • SM-liiga

    Ääniä: 260 90,0%
  • Jonkin muun maan pääsarjapeli

    Ääniä: 50 17,3%
  • Mestis

    Ääniä: 140 48,4%
  • Suomen alasarjapeli

    Ääniä: 147 50,9%
  • Joku muu

    Ääniä: 104 36,0%

  • Äänestäjiä
    289

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
SM-liigapelejä vuosien 1992-2006 välillä sekä C-junioreiden mestaruuspeli kaudelta 2004-05, jolloin Ässät voitti kultaa. Siinä ne. Maajoukkuepelejä ja NHL:kin olisi kiva joskus nähdä.
 

Vaughan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
NHL:stä olen nähnyt harjoitusottelun Bostonissa Bruinsin ja Panthertsin välillä. Mieleen jäi erityisesti Fleet Centerin käytävillä mainittu kolmen drinkin maksimi, jonka jälkeen alkoholitarjoilun olisi pitänyt loppua - ei loppunut...

Hartwall Arenan ensimmäisissä MM-kisoissa katsomoon myytiin olutta kesken pelin! Ei ole näkynyt sen jälkeen - paitsi Saksan Kölnissä 2001, jossa oluenmyyjä kiersi katsomoa säiliö selässään.

Järvenpään Haukkojen A-junnujen harkkapelissä ostettiin kahvilasta limpparia ja kaadettiin pahvimukeihin sen jälkeen taskumatista viskiä ja opittiin ensimmäisen kerran, etteivät pahvimukit kestä alkoholia...
 

St. Pat

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, NUFC, Les Canadiens
Liigapelejä kaudesta 1980-1981, muutama harjoitusmaaottelu ja SM-liigan karsintoja. Mieleenpainuvimpana ottelupari Tappara-Kärpät.

MM-kisoissa 1982 tuli nähtyä Hakametsässä otelu Kanada-USA, Kandan joukkueessa pelasi muuan Wayne Gretzky. Oli se hyvä jo silloin.

Tällä kaudella en käynyt katsomassa ainottakaan ottelua. Ensi kaudella sitten.
 

Davey

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
MM kisoissa Suomess 97 ja 03 olen nähnyt molemmissa melkein kaikki pelit, finaalit mukaan lukien. Oliko vuodet oikein?

SM-liiga finaaleja mm. kaikki TPS-Jokerit 90-luvulla, Kaikki Hifk-Ilves -98, Kaikki Hifk -TPS -99. Ja paljon muita matseja vuodesta -91.

Elitserien ottelu Södertälje-Färjestad (toissa kaudella) Lind 2+0, ja Tiilikainen 5+20. Södertälje voitti 3-2.

NHL- matseja 7 kpl. joista 6 Calgaryssa ja 1 Edmontonissa.

Oilers- La king ( Gretzky, Kurri)
Flames- Winnipeg (Selanne 2+3) 4-5 ja.
Flames -Dallas
Flames-Oilers
Flames-Anaheim
Flames-st.louis
Flames- Vancouver

World Cuppia olen nähnyt kaikki Suomessa pelatut Suomen pelit!

Olympialaiset on jäänyt jostain kumman syystä väliin!??!?!

Mestis pelejä on nähnyt lähinnä Kirkkonummella, määrää en muista.

Suomen alasarjan pelejä olen nähnyt useampia satoja, määrää ei pysty millään edes selvittämään.

Näin jälkeenpäin kun katsoo niin ihan tolkuton määrä. Olen joskus käytännössä asunut jäähallissa, mut en enää.

Eikä tää lista ole millääntavalla kusetusta.
 
Suosikkijoukkue
Slovenia & muut sympaattiset
Onhan sitä tullut nähtyä SM-liigaa, MM-kisoja ja erikoisimpana Tshekin pääsarjassa Sparta Prahan peli. Taisi olla katsomon paras paikka missä olin ja lipulla hintaa ruhtinaalliset 4 euroa. (Tshekin korunoissa tietysti)
 

Timi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit - Schalke 04
Sm-liiga tietysti useammalla paikkakunnalla, pääasiassa kuitenkin Helsingissä. Sen lisäksi MM-kisoissa vuosi sitten Suomi - Venäjä sekä useita Vienna Capitalsin pelejä. Capitalsin peleissä on muuten pirunmoinen tunnelma. Kiekontaso ei päätä huimaa, mutta kyllä fanit osaavat pitää meteliä aivan eri tavalla kuin Härmässä.
 

Sonny Burnett

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
rawhead kirjoitti:
NHL- nimistä liigaa olen nähnyt pari matsia, Rangers-Islanders ja Rangers-Detroit.

No kerropa minulle vielä Nhl-matkaa suunnittelevalle kateelliselle millainen oli meininki Madison Square Gardenissa? Mitä maksoi liput ja mistä ne hommasit? Ehkäpä vielä jonain päivänä sitten itsekin..
 

Erik Loka

Jäsen
Sm-liigaa vaikka kuinka, Tsekin MM-kisojen loppusarja, -03 Suomen kisoissa yksi peli, alasarjapelejä, Nuorten MM-kisojen finaalit Helsingissä,Tsekin Extraliigapeli sekä jalkapalloa jonkin verran.
 
Viimeksi muokattu:

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC
Arsenal-Newcastle. Lähinnä sen takia kun ensimmäisen kerran näki Harakoiden pelaavan. Uskomaton tunnelma. Peli itse oli helvetin tylsä, 0-0.

Toinen muistorikas ottelu oli Kiekko-Espoon nousun Sm-liigaan varmistanut peli Helsingin jäähallissa. Oli siellä pikkupoikana jännä painella jäällä juhlimassa muiden kanssa.

Vittumaisin peli ylivoimaisesti Suomi-Unkari futismatsi vuonna 1998... helvetinmoinen kaatosade koko pelin ajan, niin no, olihan se "hippasen" lähelläkin.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
SM-liigaa muutamilla paikkakunnilla sekä yksi World Cup-ottelu. Ei voi kun kateellisena lukea muiden NHL-ottelukokemuksia, sellainen on joskus vielä nähtävä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös