Lone Wanderer
Jäsen
Metallicalta näin Enter Sandmanin ja Sad but truen. Mikähän tuo kolmas biisi oli, minkä soittivat?
"Itse kusisin hunajaa" jos tuo yllätysnimi olisi gun's n roses. Tuskinpa kuitenkaan tulee kun jo sanoivat etteivät tule.
Maccakin kelpaa vallan mainiosti.
The Rolling Stones.Ei nähty Maccaa Lontoossa, mutta tuollaisen setin jälkeen minkä Madonna veti, olisi ollut kenellä tahansa helkkarin hankala astua lavalle latistamatta tunnelmaa.
Sad But TrueMetallicalta näin Enter Sandmanin ja Sad but truen. Mikähän tuo kolmas biisi oli, minkä soittivat?
Ärsyttävä akka laulamassa new yorkissa tällä hetkellä. Joo joo on se amerikka niin saatanan mahtava maa ja liirum laarum. Vituttaa tollanen välillä.
Melissa EtheridgeÄrsyttävä akka laulamassa new yorkissa tällä hetkellä.
The Rolling Stones.
Niin siis lähdetäänkö vetämään kumikorjaamo & korjaamo-linjaa "Ei tartte auttaa!", vai voisiko joku ystävällisesti kertoa, että esiintyikö Madonna jo Yle ekstran lähetyksessä?
Ehkäpä Macca soittaakin Nykissä? Siellä on joku yllätysvieras luvassa illan aikana.
Kiitos kiitos. Ehkä siirryn taas tv-huoneeseen kunhan tietokonehommiltani kerkiän.En ainakaan itse nähnyt kun surffasin tuon nyrkkeilyn raskaansarjan mm-matsin tauoilla.
Joko se Madonna meni tossa kansainvälisessä lähetyksessäkin? Vai katsoivatko Madonnaa kommentoineet nettistriimeistä?
Minun mielestäni DMB:n setti oli loistava
In Australia they were talking about everyone arriving for the event by more efficient means like buses and walking... Also their website is hosted with green powered only servers which is pretty cool...
Here's a snippet from their site: "Live Earth is committed to producing the most eco-friendly series of concerts possible. To do this, we are taking important steps to minimize each concert’s carbon footprint — from powering the stage with clean energy, transporting artists to the venue in low-emission, alternative fuel vehicles, and encouraging ticket holders to take advantage of their public transportation options."
Bon Jovi (nyt)Onko muka Bon Jovi main eventti tuolla new yorkissa, vaai onko siellä sitten joku huge yllätys lopussa.