Lisäravinteet

  • 1 617
  • 11

Tatzka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Olen viimesyksystä alkaen alkanut käymään taas kuntosalilla aktiivisesti ja muitakin harrasteita riittä aivan kylliksi, mutta aina ei ehdi syödä riittävän monipuolisesti. Tulosten kehitys on jäänyt vajaavaiseksi ja olo on välillä sopivasta palauttelusta luvalla sanoen heikko.

Lähinnä kyselisin mistä saa sopivan hintaisia proteiineja (opiskelijan kukkarolle) ja mitä niistä kannattaa käyttää.

Jos palstalla on asiaanperehtyneitä niin ottaisin vinkit miellelläni vastaan.
 

Bob77

Jäsen
Itse käytän ravintolisiä jatkuvasti. Huomaan todella eron miten palautuu nopeammin ja jaksaa treenata pidempään kun käyttää ravintolisiä. Itse ostan nykyään lisäravinteeni tutun kautta täältä , mutta jos todella haluat opiskelijan kukkarolle ystävällisen kaupan, niin suosittelet tätä . Itse käytin aluksi tätä jälkimmäistä, koska sen huokeat hinnat olivat silloin sopivassa suhteessa lompakkoni paksuuteen.
 

tombraider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Tatzka: Joo ja sit käyt ostamassa jostain torilta venakoilta konnon kasvuhormooneja, niin jo rupee lihakset kasvaa ja järki vähentyä. Näistä lisäravinteistahan ei oo mitään haittaa, mutta on se juntin näköistä kun kävelee salihousut jalassa ja juomaputeli kädessä. Kaiken kruunaa tiukka T-paita , solarium passi ja appelsiinit kainaloissa.
 

Tatzka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti tombraider
Tatzka: Joo ja sit käyt ostamassa jostain torilta venakoilta konnon kasvuhormooneja, niin jo rupee lihakset kasvaa ja järki vähentyä. Näistä lisäravinteistahan ei oo mitään haittaa, mutta on se juntin näköistä kun kävelee salihousut jalassa ja juomaputeli kädessä. Kaiken kruunaa tiukka T-paita , solarium passi ja appelsiinit kainaloissa.

Kyllä aina salihosut jalassa ja appelsiinit kainalossa painan Manskua pitkin;)

Kasvuhormoneita en todellakaan voisi käyttää, totta järkivähenee ja muutkin paikat pienenee;)

Onhan noita salihousuja kaupungilla käyttäviä ihmisisä olemassa, itse luulisin pukeutuvani normaalisti (aina voi elää harhassa).

bob77: Kiitos linkeistä.
 

Battleaxe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Ite käytän Nutri Plussan heraproteiinia ja saman firman maltodekstriiniä,mutta sillon tällön tilaan ne Wrangelta.
Vitamiinit ostan joko apteekista tai tilaan tarjouksien tullen nekin Wrangelta.
lisäravinteet ovat ihan ok jos tosiaan ei ole(mukamas)aikaa syödä kunnolla,mutta järki käteen niissäkin ja noihin hormooneihin ei tosiaankaan kannata sekaantua.

P.S. Ne salihousut ovat käytännölliset varsinkin kun kaikki ei mahdu tavallisiin Löytötex-vaatteisiin.
 

Miksu00

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Fast:in tuotteet on suhtkoht halpoja ja laadukkaitakin, tosin wrangellakin on hyviä tuotteita, itelläni Fast:in ja Wrangen tuotteita..
 

NHL

Jäsen
Kaikennäköisiä vitamiineja tulee popsittua. Lähinnä kaikki lisäravinteet apteekista. Ternimaito + kreatiini lisäksi. Aloitin pienen rautakuurin(FE) eilen.
 
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo.
Mun mielestä Twinlabin tuotteet ovat puhtaimpia ja ainakin omasta mielestäni myös parhaimpia palautusjuomia. Niitä suosittelisin.
 

Ramchester

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Re: Re: "Koskaan en oo mitään ottanut!"

Viestin lähetti NHL
No nyt selvis miks suomalaiset ei pärjänny. Jenkit ja muut veti ties mitä mömmöjä, mutta suomalaiset joi ruotsalaista maitoa. Voi voi. :D

Juurikin näin. Ehkä suomalaisten hiihtäjienkin kannattaisi siirtyä ruotsalaisten maitovalmisteiden käyttäjiksi, niin ei tarvitsisi kirjoitella mitään säälittäviä testamentteja Suomen kansalle;)
 

Johto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Viestin lähetti Tatzka
Olen viimesyksystä alkaen alkanut käymään taas kuntosalilla aktiivisesti ja muitakin harrasteita riittä aivan kylliksi, mutta aina ei ehdi syödä riittävän monipuolisesti. Tulosten kehitys on jäänyt vajaavaiseksi ja olo on välillä sopivasta palauttelusta luvalla sanoen heikko.

Lähinnä kyselisin mistä saa sopivan hintaisia proteiineja (opiskelijan kukkarolle) ja mitä niistä kannattaa käyttää.

Jos palstalla on asiaanperehtyneitä niin ottaisin vinkit miellelläni vastaan.

Tietenkin riippuu aika paljon siitä mitkä ovat tavoitteesi ja miten paljon ja millä intensiteetillä treenaat. Itse olen jo vuosikaudet treenannut punttisalilla 4-5 kertaa viikossa ja oppinut vuosien varrella käyttämään itselleni sopivia lisäravinteita. Olen aina ollut valmis maksamaan hyvästä laadusta ja tätä kautta uskoakseni myös saavuttanut hyviä tuloksia.

Hyviä palautumisjuomia ovat mm. All Starsin Tri Plex sekä Bull´s Recovery. Itse käytän aina jompaa kumpaa ja nämä juomat toimivat ainakin minulla. Ne ovat erittäin hyvälaatuisia ja hyvänmakuisia.

Jos haluat lisää lihasmassaa niin suosittelen Fast Massa nimistä tuotetta. Tulokset ovat taatut. Lisätehoa treeniin saat myös nauttimalla kreatiinia, itse käytän All Starsin Zell Techiä sekä Bull´s training loaderia.

Sitten on tietenkin olemassa ihan pelkkiä protskujuomia välipalaksi tai ennen nukkumaanmenoa otettaviksi. Myös tuo Fastin massa käy loistavana välipalana jollei syömään ehdi, se vie kyllä näläntunteen pitkäksikin aikaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös