Renegade kirjoitti:Tsekin Tasavaltaan, eli itään...
Minun kartassani Tsekki sijaitsee kokonaisuudessaan lännempänä kuin Helsinki. Tässä yhteydessä lienee oikeaoppisinta sanoa, että Pena ja Shedden lähtivät etelään.
Renegade kirjoitti:Tsekin Tasavaltaan, eli itään...
rossoblu kirjoitti:Minun kartassani Tsekki sijaitsee kokonaisuudessaan lännempänä kuin Helsinki. Tässä yhteydessä lienee oikeaoppisinta sanoa, että Pena ja Shedden lähtivät etelään.
Oli vähän pakko tehdä rosteriin tilaa ulkomaalaisvahvistuksille ja myydä Askey (turhan kallis kakkosveska/luukkuvahti) sekä Murphy (kallis surffailija) pois. White olisi ollut tärkein ulostettava, mutta kuka hänet huolisi? Toisaalta jos sairastupa saataisiin tyhjäksi, niin tällä joukkueella voitaisiin mennä ihan minne asti vaan, joten en ole pettynyt, vaikken enää uusia äijiä punapaidassa tällä kaudella näkisikään.Hevonen kirjoitti:Muuten erittäin ihmeellistä myydä Askey pois, ei kai me niin köyhiä olla? Luulin,että vahvistus oli jo katsottu valmiiksi...
Se oli "vitsi" , koska Shedden ei halunnut suoraan sanoa olleensa katsomassa Bratislavan turisti nähtävyyksiä.Niko_R kirjoitti:Oli Shedden kuulemma käynnyt kysymässä Mario Lemieuxilta, että kiinostaisiko lopettaa ura IFK:ossa? Se ois kyllä aika paukku ollu jos "super-mario" pelais hifkissä :)
Baarimikko kirjoitti:Se oli "vitsi" , koska Shedden ei halunnut suoraan sanoa olleensa katsomassa Bratislavan turisti nähtävyyksiä.
Koira kirjoitti:Iltalehti kirjoittaa tänään... Loppuun vielä kommentti josta voi lukea rivien välistä ettei taida ketään tulla. Pena ja Sheddi kun taitavat olla varovaisia ettei mitää surffailijoita IFK:hon tule (niinkutsuttu Whiten laki)
Apassi kirjoitti:Eli annettiin Askey aivan turhaan Ilmalaan ko kö?
Korostan. Suurinta Penailua ikinä, jos ei ketään saada tilalle.
Apassi kirjoitti:Eli annettiin Askey aivan turhaan Ilmalaan ko kö?
Korostan. Suurinta Penailua ikinä, jos ei ketään saada tilalle.
Funtsikaa tilannetta keväällä, jos Lundellin nivunen sanoo työehtosopimuksen irti ja ja meillä olisi voinut olla Askey reservissä, mutta kun ei ole tai tilannetta, jossa maalivahti menettää itseluottamuksensa, niin meillä ei ole muuta vaihtoehtoa, kun laittaa Lundell silti maaliin ja toivoa parasta.
Ymmärtäisin riskin, jos sieltä olisi todella tullut kaveri, joka pystyisi auttamaan tätä joukkuetta isolla kädellä.
Uskon, että joku jantteri sieltä viime metreillä kaivetaan. Eihän tässä muuten mitään järkeä olisi.
Kyynikko kirjoitti:Hienoa että löytyy muitakin jotka ihmettelevät Penailuja taas...
Snaibeli kirjoitti:Minun mielestäni kysymys on siitä, että HIFK:lla tai oikeammin kenelläkään ei ole varaa pitää kahta ykkösveskaria (kuten täälläkin on jo useasti todettu). Toinen joutuu väistämättä porttia aukomaan, jotta toinen saa pidettyä virettään yllä kevättä ajatellen. Ja tämä porttia aukova haluaa väistämättä lisää peliaikaa, varsinkin Askeyn tapauksessa. Nyt hän on selkeä ykkönen.
Siihen miksi lähti Askey, eikä Lundell vaikutti varmasti moni asia. Esimerkiksi se, että Askey on ulkomaalainen ja kallis. Tärkein seikka lienee kuitenkin se, että Lundell on pelannut erittäin hyvin ja työnteollaan osoittanut olevansa luottamuksen arvoinen. Niin ja tuskin Rämökään aivan tusinaveskari on.
Snaibeli kirjoitti:Ja tämä porttia aukova haluaa väistämättä lisää peliaikaa, varsinkin Askeyn tapauksessa. Nyt hän on selkeä ykkönen.
Kurppa kirjoitti:Eli sinun mukaasi ei ollut vaihtoehtoja, toinen oli pakko myydä. Mitä olisi sinun mielestäsi tapahtunut jos Askey ja Lundell olisi molemmat pidetty?
Kurppa kirjoitti:Eli sinun mukaasi ei ollut vaihtoehtoja, toinen oli pakko myydä. Mitä olisi sinun mielestäsi tapahtunut jos Askey ja Lundell olisi molemmat pidetty?
Vaikea keksiä järkeä tähän siirtoon. Itse ainakin kuvittelin, että Askey-kauppa liittyy johonkin suurempaan kuvioon. Nyt näyttää siltä ettei näin ollutkaan. Myytiin vaan Askey narreihin, koska Masa pyysi. Propsit Masalle.
Paukku kirjoitti:Edelleen, MESTARUUSHAAVEET EI KAADU ASKEY-KAUPAN TAKIA. Näin.
pavunvarsi kirjoitti:itse olin hyvin vahvasti siinä uskossa että mies oli jo katsottuna tilalle. varsinkin raumalta kuuluneiden huhujen jälkeen.
Renegade kirjoitti:Eli onko tämä kiukku siitä, että Pentti myi hänet Jokereihin vai siitä että Pentti ylipäätänsä "päästi" Askeyn?
Isaksson kirjoitti:Mies tai pikemminkin miehiä on katsottu tilalle, nyt herrat vain käyvät katsastamassa kunkin pelaamassa ja valinta tehdään sen mukaan. Onkos tässä jotain vikaa, eikös juuri näin koko ajan ole toivottu tehtävän. Vai onko sittenkin niin, että äijät olisi pitänyt hankkia agentin sanan perusteella. Mikään ei ole koskaan oikein teet niin tai näin.