Lisää miehiä?

  • 665 545
  • 2 731
Tila
Viestiketju on suljettu.

sixtus

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Barcelona
Brewer kirjoitti:
Ei sillä ole mitään merkitystä onko joku pelaaja valmis NHLään vai ei. Esimerkkeinä käyköön vaikka Valtteri Filppula, Tomi Mäki tai Ilkka Pikkarainen.
Kanadassa on sellainen meno päällä, että kaikki otetaan kenestä voi olla vaikka minimaalista hyötyä tai potentiaalia.
Kun veikkasin, että IFKsta lähtee 5 ukkoa, niin joudun tarkistamaan veikkaustani, sillä Laakso on pelannut junnukisoissa niin hyvin, että lähtijöita on ilmeisesti 6 pelaajaa.Ja nyt olen laskenut mukaan vain pelaajat.En muita joukkueeseen kuuluvia henkilöitä.

Totta turiset ja hyvä vertauspohja esim. toi Mäki eli kaikki on mahdollista, siltikään en 5 pelaajan ifk:sta usko taalakaukaloihin ensi kaudeksi suuntaavaan.

Menee muuten hyvä pointti ohi kirjotuksistas, kun alat puhumaan Filppulasta samantasoisen tai edes saman potentiaalin omaavana pelaajana kuin Petrell=)

Niin ja Laakso ens kaudeks NHL:ään, no tää oli kyllä jo päivän paras!
 

Renegade

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Diego Padres
Sixtus, sut on nähty. Hyvää loppuvuotta.
 

Brewer

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK,ARSENAL
Viimeinen jankutus ko. aiheesta

sixtus kirjoitti:
Menee muuten hyvä pointti ohi kirjotuksistas, kun alat puhumaan Filppulasta samantasoisen tai edes saman potentiaalin omaavana pelaajana kuin Petrell=)

Niin ja Laakso ens kaudeks NHL:ään, no tää oli kyllä jo päivän paras!

Filppulaa ja Petrelliä vertasin siinä mielessä, että kumpikaan pelaaja ei ole/ollut vielä 'valmis' NHLään. En ottanut kantaa pelaajien tasoon.

Laakso saa pomminvarmasti tarjouksen NHLään. Ja veikkaukseni on edelleen, että jo ensi kaudeksi.
6 pelaajaa IFKsta NHLään ja 1 'ei aktiivipelaaja enää'
Ny mää lopetan jankutukseni tästä aiheesta.
 

Johannes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, jääkiekko.
sixtus kirjoitti:
Niin ja Laakso ens kaudeks NHL:ään, no tää oli kyllä jo päivän paras!

Kyllä Laakso saattaa saada NHL-sopimuksen ja menee sitten AHL:n koulutettavaksi pariksi vuodeksi, jossa katsotaan onko kaverista NHL-pelaajaksi. Hannu Pikkaraisella on jo sopimus ja lähtee varmasti. Salmelainen menee tietysti ja Luttisenkin pitäisi lähteä jo kokeilemaan. Hän oli sen verran korkea varaus pari vuotta sitten ja pelaa loistokautta. Näiden neljän lähtö on minusta ihan mahdollista. Muut olisivat sitten jo pieniä yllätyksiä, kuten ehkä Laaksokin jo ensi kaudeksi. Junnujen mm-kisat ratkaisevat hänen osaltaan paljon tuleeko nyt jo kutsu vai ei.

Salmelainen tosin on ainoa, jonka varmuudella luulisi myös pelaavan ihan NHL:ssä, eikä farmissa.
 

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
Renegade kirjoitti:
"tuuski", olet joo selkeästi katsonut eri kisoja joten kommenttisi kuuluu varmaan muualle. Näkemiin.

No sitten mullakin on väärät skabat teeveessä koska Laakso on erottunut lähinnä sillä että on ollut vähiten huono pakki mutta ei missään nimessä mikään häikäisevä, tällä hetkellä arvosana on korkeintaan 'tyydyttävä' kahden ekan pelin perusteella.
 

Renegade

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Diego Padres
Helvetin hyvä että Daespoo antoi oman huomionsa, tännehän voisi kaikki maalaiset nyt tulla kirjoittamaan että:
A. Ovatko he katsoneet kisoja
B. Ovatko he edes nähneet Laakson
C. Ovatko mitä mieltä Laaksosta
 

Kyynikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK / HJK + Porin Ässien sympatiakannattaja
Renegade kirjoitti:
Helvetin hyvä että Daespoo antoi oman huomionsa, tännehän voisi kaikki maalaiset nyt tulla kirjoittamaan että:
A. Ovatko he katsoneet kisoja
B. Ovatko he edes nähneet Laakson
C. Ovatko mitä mieltä Laaksosta

Ääh! Kannattaako nyt muiden mielipiteistä ottaa kierroksia? Mielipiteet on kuin persreiät, jokaisella omansa! Olen nähnyt molemmat matsit. Kanadaa vastaan koko jengi oli kusessa, Laakso myös, ja jenkkejä vastaan Laakso oli parhaimpia pakkeja. Vaikea maallikon sanoa kuka oli paras. Änäriin vie silti miehen tie. Ei ehkä vielä ensi vuonna mutta lähitulevaisuudessa varmasti, oli tämä perunapitäjän poika, eli Sixtus, mitä mieltä hyvänsä!
 

DanC

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, Bleg, ACM
tant gredulin kirjoitti:
Kolanos treidattiin juuri Carolinaan, joten tuskin on edes käytettävissä. Blueskirjoittajat tietävät varmaan meitä paremmin heebon oletetusta persoonallisuushäiriöstä :)

Luulen, että monet blueshemmot toivoisivat IFK:n hankkivan Kolanoksen.
 

sixtus

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Barcelona
Arvon Renegade

Olen erittäin pahoillani, että olen tullut tänne sinun palstallesi kirjoittelemaa. Olin tosiaan siinä uskossa, että tämä oli keskustelupalsta, jossa vaihdetaan mielipiteitä itseään kiinnostavista asioista. No mutta olin väärässä. Täytyykin mennä nurkkaan häpeämään.

Kyynikko kirjoitti:
Änäriin vie silti miehen tie. Ei ehkä vielä ensi vuonna mutta lähitulevaisuudessa varmasti, oli tämä perunapitäjän poika, eli Sixtus, mitä mieltä hyvänsä!

Kielsinkö jossain vaiheessa Laakson NHL-uran? En omasta mielestänim, sillä pidän Laaksoa erittäin potentiaalisena tulevaisuuden huippupelaajana. Mutta herranjumala, ei nyt sentään ens kaudella vielä. Eihän mies pärjää edes liigassa.

Btw. Mistä tiedät, mistä olen kotoisin=)
 
Viimeksi muokattu:

Roger44

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mielestäni Teemu on pelannut nämä kaksi mm-kisaottelua kohtalaisesti. Yllättävän arka ollut jossai tilanteissa ja avaukset ovat menneet pitkäksi. Kaikki me varmasti tiedämme että Laaksosta odotetaan ja hänellä on mahdollisuuksia tulevaisuudessa huippupelaajaksi mutta enpä usko että vielä pariin vuoteen. Antaa pojan kehittyä pari vuotta liigassa ja katsellaan sen jälkeen sitten että minne pojan rahkeet riittävät. Tulevissa , Sveitsi sekä Norja matseissa hänellä on todella hyvä näytönpaikka näyttää todelliset taitonsa.
 

BigRedCat

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
sixtus kirjoitti:
Olen erittäin pahoillani, että olen tullut tänne sinun palstallesi kirjoittelemaa. Olin tosiaan siinä uskossa, että tämä oli keskustelupalsta, jossa vaihdetaan mielipiteitä itseään kiinnostavista asioista. No mutta olin väärässä. Täytyykin mennä nurkkaan häpeämään.

Tule vaan pois sieltä nurkasta. Siinä olet oikeassa että tämä on keskustelupalsta ja jokaisella on oikeus mielipiteeseen, MUTTA ketjun aihe on Lisää miehiä? eikä Teemu Laakso/ketkä on valmiita änäriin... Tähän loppuu offtopic minun osaltani.
 
Viimeksi muokattu:

Muro

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jatkoaika uutisoi Whiten siirron Hifkiin 29.9.2005 eli tammikuussa ei ole vielä myöhäistä antaa kaverille tennaria. Alla yksi veikkaus(?) paljon tulisi säästöä.

MaV kirjoitti:
Verojen kanssa siis noin 170 000 normaalisti. Lähdeveromiehenä 110 000, jos laitettaisiin ulos ja maksettaisiin koko palkka.

Vapautuva ulkomaalaispaikka käytettäisiin kädelliseen pakkiin. Tällä hetkellä pelin rakentaminen kärsii ja hyökkäyksiin lähdöt eivät onnistu kuin ykköskentältä, koska pakeista ei ole avaamaan peliä. Peli näyttää samanlaiselta kuin Pärän-Harksin-Kiben ensimmäisellä kaudella. Yksi kenttä pelaa ja muut tappaa aikaa. Sekä Tappara ja Jokeri matsit olivat yhtä viivytystaistelua. Vaikka Schnabelista diggaakin niin ei kaverin pitäisi ottaa minkäänlaista vastuuta kiekollisesta pelistä, mutta nykyisellä miehityksellä ei ole muuta vaihtoehtoa.
 

Dynamo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Teemu Laakso

...lähtee ensi kesänä armeijan harmaisiin (lähde Ilta-sanomat), eli pelannee Hifk:ssa myös ensi kauden. Sorry off-topic.
 

Oleg

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Pasi Nielikäinen
Dynamo kirjoitti:
...lähtee ensi kesänä armeijan harmaisiin (lähde Ilta-sanomat), eli pelannee Hifk:ssa myös ensi kauden. Sorry off-topic.

No Laaksollahan taitaa olla sopimus ensi kaudesta muutenkin.
 

Animal

Jäsen
Kempes kirjoitti:
edelleen puuttuu kakkossentteri

Tämä nyt ei ole mitenkään henkilökohtaista sinua kohtaan, mutta itseäni jaksaa tämä mantra kakkossentteristä ihmetyttää. Mun mielestä oma poika Hirso on alkanut lunastaa pikkuhiljaa odotuksia: Vai olenko ihan väärässä?

31 peliä 7 maalia 13 syöttöä 20 pistettä 49 minuutta

Vai olenko ihan väärässä? Tällä tahdilla kaverilla on semmoiset 36 paunaa kasassa ja se on ihan kelpo saalis "kakkossentterille"

ja toinen laitahyökkääjä kakkosketjuun.

Ehkä, mutta ketju Laku - Hirso - Murphy on vaikuttanut viime peleissä melko pirteältä, joten hetken aikaa tarkkailisin vielä. Tosin Murphyn rouhintatyöt voisi samalla tavalla tehdä myös Petrell ja Järvinen... Vai voisiko?

Alan itsekin kallistua siihen, että White on nähty.
 

Pärde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Colorado Avalanche
Animal kirjoitti:
Ehkä, mutta ketju Laku - Hirso - Murphy on vaikuttanut viime peleissä melko pirteältä, joten hetken aikaa tarkkailisin vielä.

Niin, oliko tänään peräti ensimmäinen matsi, kun kyseinen vitja oli nyt koossa..?
 

tohtori4

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Pro Pena- leiri
Pärde kirjoitti:
Niin, oliko tänään peräti ensimmäinen matsi, kun kyseinen vitja oli nyt koossa..?

Joo, kuin Häbä stuntasi Hirsoa Ilmalassa...
 

Animal

Jäsen
Pärde kirjoitti:
Niin, oliko tänään peräti ensimmäinen matsi, kun kyseinen vitja oli nyt koossa..?

Oliko ???

Mutta kanta pysyy edelleen, että Hirso on tällä kaudella noussut askeleen ylöspäin.
 

lintu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Animal kirjoitti:
Tämä nyt ei ole mitenkään henkilökohtaista sinua kohtaan, mutta itseäni jaksaa tämä mantra kakkossentteristä ihmetyttää. Mun mielestä oma poika Hirso on alkanut lunastaa pikkuhiljaa odotuksia: Vai olenko ihan väärässä?

31 peliä 7 maalia 13 syöttöä 20 pistettä 49 minuutta

Vai olenko ihan väärässä? Tällä tahdilla kaverilla on semmoiset 36 paunaa kasassa ja se on ihan kelpo saalis "kakkossentterille"



Ehkä, mutta ketju Laku - Hirso - Murphy on vaikuttanut viime peleissä melko pirteältä, joten hetken aikaa tarkkailisin vielä. Tosin Murphyn rouhintatyöt voisi samalla tavalla tehdä myös Petrell ja Järvinen... Vai voisiko?

Alan itsekin kallistua siihen, että White on nähty.

Allekirjoitetaan koko homma. Whitesta on kuitenkin vielä omasta mielestäni hyötyä. Pistenikkaria hänestä on turha toivoa, se ei onnistu. Mutta aloitusten takia tärkeä mies eikä 20 pinnaa ole huonosti kolmossentteriltä.

Hirso on loistava kakkossentteri, siitä ei enää mihinkään pääse. Ainoastaan Kärpillä, Bluesilla ja Tapparalla on enemmän pisteitä tehneet kakkossentterit. Hän olisi koko joukkueen kultakypärä neljässä joukkueessa.

Laakkonen on tehnyt yli piste/peli, siihen ei kykene yksikään kakkosketjun pelaaja muualla. Murhykin on ajoittain pelannut hyvin ja uskon vielä häneen kahden enemmän pelinrakentajatyyppisen pelaajan kanssa (Laakkonen ja Hirso).

Maalivahtiosasto meillä on liigan paras, siihen ei kaaduta. Valmentajakin on ainakin omasta mielestäni liigan paras. Ainoa heikkous on pakisto joka kipeästi tarttisi yhden kiekollisen pakin. Nyt Pikkarainen kuitenkin on parantanut ja hänen jatkaessa edelliskauden tapaan ei sekään tarve ole akuutti.

Pakki vielä kalustoon ja joukkue on mielestäni valmis. Yksi kunnon hanskaaja vielä rinkiin ja meitä ei pysäytä kukaan.
 

Stigu

Jäsen
lintu kirjoitti:
Allekirjoitetaan koko homma. Whitesta on kuitenkin vielä omasta mielestäni hyötyä. Pistenikkaria hänestä on turha toivoa, se ei onnistu. Mutta aloitusten takia tärkeä mies eikä 20 pinnaa ole huonosti kolmossentteriltä.

Kaikki muut allekirjoitan viestistäsi paitsi tuota ylläolevaa. Vaikea kuvitella, että mestaruusjoukkueesta - tai itse asiassa mistään joukkueesta-löytyisi mies, jonka ainoa apu on aloitukset. Mitä hyötyä noista aloitusten voittamisista muutenkaan on, kun White kentällä pelaamme tavallaan vajaalla? Whiteä ei saatane myytyä/vaihdettua, joten pannaan Petteri penkin päähän ja annetaan meidän junnuille peliaikaa- niillä sentään riittää enegiaa ja halua pelata.

Ja tosiaan, muuten samaa mieltä kanssasi- Yksi Kädellinen pakki ja yksi hanskaaja ois kiva saada-itse asiassa ei tosta hanskaajastakaan niin väliä.

Edit. pikku viilauksia
 

Animal

Jäsen
Stigu kirjoitti:
Kaikki muut allekirjoitan viestistäsi paitsi tuota ylläolevaa. Vaikea kuvitella, että mestaruusjoukkueesta - tai itse asiassa mistään joukkueesta-löytyisi mies, jonka ainoa apu on aloitukset.

Vaikka olenkin suurelta osin samaa mieltä kanssasi, niin yhden edun "mestaruusjoukkuetta" silmälläpitäen näen vielä Whitessa: n. 1000 pelattua ammattilaisottelua ja vielä ihan kunnon liigoissa. Viime kaudella jopa voittajajoukkueessa. Kokemusta nyky IFKssa ei ole liikaa...
 

ultrar

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Arsenal
lintu kirjoitti:
Allekirjoitetaan koko homma. Whitesta on kuitenkin vielä omasta mielestäni hyötyä. Pistenikkaria hänestä on turha toivoa, se ei onnistu. Mutta aloitusten takia tärkeä mies eikä 20 pinnaa ole huonosti kolmossentteriltä.



Maalivahtiosasto meillä on liigan paras, siihen ei kaaduta. Valmentajakin on ainakin omasta mielestäni liigan paras. Ainoa heikkous on pakisto joka kipeästi tarttisi yhden kiekollisen pakin. Nyt Pikkarainen kuitenkin on parantanut ja hänen jatkaessa edelliskauden tapaan ei sekään tarve ole akuutti.

Minua alkaa ketuttaa tuo mantra tärkeästä aloittajasta, ei missään nimessä tärkeä aloittaja meille.Lisäksi +--tilaston toiseksi huonoin (en ole tänään tarkistanut) pelaaja joukkueessa, on meillä alas vajottu, kun näitä pitäisi katsoa ja ymmärtää. Eikä tuota Murphyä myöskään voi katsoa vahvistukseksi, vaikka kakkosessa pelaakin, säälistä siellä roikkuu.

Meillä on hyvät maalivahdit, mutta vain yksi pelaa kerrallaan ja kyllä Kärpillä on se liigan ykkönen ja onko meillä sitten kakkonen vai joku siitä alaspäin on sitten makuasia. Lundel hoitaa kevään ja jos Askey on kakkonen, niin ok, tosin itse vaihtaisin heti kenttäpelaajaan eli siihen pakkiin ulkolaispaikan.

Meillä on hyvin toimiva kokonaisuus ja pienillä muutoksilla siitä voisi saada nykyisen mittapuun mukaan kevääksi erittäin kilpailukykyisen paketin, jos valkoinen keväällä on tiimissä mukana ja onnistuu, niin iloitsen muiden mukana. Nyt heivaisin heti rullatuolissa lentorahtina pois.
 

sixtus

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Barcelona
lintu kirjoitti:
Hirso on loistava kakkossentteri, siitä ei enää mihinkään pääse. Ainoastaan Kärpillä, Bluesilla ja Tapparalla on enemmän pisteitä tehneet kakkossentterit. Hän olisi koko joukkueen kultakypärä neljässä joukkueessa.

Ainakin kerhosta löytyy vielä neljäs. Ei sillä etteikö Hirso olisi pätevä kakkossentteri, kunhan korjasin asiavirheen.
 

lintu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
ultrar kirjoitti:
Minua alkaa ketuttaa tuo mantra tärkeästä aloittajasta, ei missään nimessä tärkeä aloittaja meille.Lisäksi +--tilaston toiseksi huonoin (en ole tänään tarkistanut) pelaaja joukkueessa, on meillä alas vajottu, kun näitä pitäisi katsoa ja ymmärtää. Eikä tuota Murphyä myöskään voi katsoa vahvistukseksi, vaikka kakkosessa pelaakin, säälistä siellä roikkuu.

Jos peli olisi viidennen finaalin viimeisessä erässä 3-2 IFK:lle ja peliä jäljellä 25 sekuntia, kahden miehen alivoima ja oman pään aloitus ja pitäisi valita aloittaja, valitsisin tällä hetkellä Whiten siihen hommaan. Kyllä, mies on IFK:n paras aloittaja ja kyllä aloitukset ovat hemmetin tärkeä osa-alue. Mies ei pelillisesti paljoa tarjoa, mutta kyllä kaikesta näkee ettei taidoissa ole vikaa vaan jossain aivan muussa. Aivan kuten Hirsolla aikanaan ja Pikkaraisella tällä hetkellä. Jos mies löytää en puuttuvan jyvän tulee hän olemaan kova tekijä vielä ja erinomainen kolmossentteri (paino sanalla jos).

sixtus kirjoitti:
Ainakin kerhosta löytyy vielä neljäs. Ei sillä etteikö Hirso olisi pätevä kakkossentteri, kunhan korjasin asiavirheen.

Niinpäs onkin, en tiedä miten Leinon nimi meni täysin ohi noita listoja selaillesani.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös