Mainos
  • Joulurauhan julistus
    Huomenna, jos Moderaattorit suovat, on meidän Jatkoajan armorikas joulupäivä; ja julistetaan siis täten yleinen joulurauha, kehottamalla kaikkia tätä palstaa asiaankuuluvalla kirjoittelulla täyttämään sekä muutoin hiljaisesti ja rauhallisesti käyttäytymään sillä se, joka tämän rauhan rikkoo ja joulurauhaa jollakin laittomalla taikka sopimattomalla kirjoituksella häiritsee, on raskauttavien asianhaarain vallitessa syypää siihen rangaistukseen, jonka Moderaattorit ja säännöt kustakin rikoksesta ja rikkomuksesta erikseen säätävät.

Toivotamme kaikille Jatkoajan kirjoittajille sekä lukijoille Hyvää Joulua ja Onnellista Uutta Vuotta 2025.

Lisää asiaa naisista

• 2 821
  • 31

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Viestin lähetti Kiisa
utelen, että muistaako kukaan sanoa "naiselleen" tykkäävänsä/rakastavansa häntä?

Kyllä juu sanon. Paitsi että tolkuttaa en tahdo, vaan lausun nuo sanat silloin kun uskon hänen niitä kaipaavan. On muuten hyvä kertoa miksi rakastaa, mitkä ominaisuudet ovat niitä joihin on hulluna jne. On varsin mukavaa kuulla myös itsekin vastaavaa, u know.

Noh, menipäs sekavaksi. Mutta mukava huomata, ettei suomalainen mies häpeä kirjoittaa kauniisti rakkaastaan tyyliin Gren ja reds1897.

Hyvä Me!

artok

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Brian Setzer

Viestin lähetti reds1897
Oletko muuten hommannut sen Brian Setzerin uusimman???

Kyllä ja hyvä levy se onkin. Brian heitti mainion keikan Helsingin Kulttuuritalolla pari viikkoa sitten.

Muistan vielä, kun Stray Catsin Runaway Boys soi ekaa kertaa radiosta, siitä ei ole kuin 21 vuotta.

Peach

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Vantaa ja hallista toiseen: Blues, Jokerit, Hifk
Viestin lähetti artok
Käykö muuten kukaan palstalaisista partnerinsa kanssa lätkämatseissa?

Mä käyn mieheni, perheeni ja ystävieni kanssa keskimäärin kolmessa lätkämatsissa per viikko, että elämä pyörii kyllä aikalailla lätkän ympärillä ja sehän sopii.

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, BC Lions
Parempi puoliskoni pelasi aikoinaan jääkiekkoa itse, mutta enää ei laji kiinnosta niin paljoa, että hänet hallille saisi lähtemään.

Poison

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Löysinpä tällaisen hauskan ketjun jotakin aivan muuta etsiessäni ja ajattelin kirjoitella parit asiat niistä ominaisuuksista, joita minä miehessä arvostan.

Lähden liikkeelle rehellisyydestä ja avoimuudesta. Periaattessa nämä nyt ovat niitä ominaisuuksia, jotka jokainen varmasti omaan kumppaniinsa haluaisi, mutta itse arvostan näitä erityisen pitkälle. Olen itse sellainen, että puhun asiat suoraan, rehellisesti ja avoimesti. Siksi minulle on tärkeää, että myös toinen kykenee samaan. Kuulen ennemmin satuttavatkin asiat suoraan kuin kiertoteitse ja olen sitä mieltä, että totuus satuttaa ja loukkaa vähemmän kuin valhe paljastuessaan. Myös keskustelutaito on tärkeä, tunteista ja asioista on kyettävä puhumaan.

Arvostan miehessä sitä, että hänellä on omia mielipiteitä, jotka hän pystyy perustelemaan. Mielipiteet saavat olla vahvojakin, ja miehen täytyy pystyä seisomaan niiden takana siten, että ymmärtää myös toisilla olevan oikeuden kenties erilaisiin mielipiteisiin.

Sanoisin vielä, että tarvitsen vierelleni henkisesti voimakkaan miehen, joka on tasavertainen kanssani. Puolensa täytyy kyetä pitämään, ei saa olla liikaa toisten tallottavissa. Itse olen tietyissä asioissa melkoisen voimakas persoona, joten siksi myös miehestä olisi syytä löytyä poweria. Mikään kaikille kukkoileva macho ei silti saa olla, vaan yksinkertaisesti vain suora, reilu, rehti ja toisia kunnioittava vahva mies.

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Minä olen Röörin kanssa samoilla linjoilla, eli tärkeintä on, että suurinpiirtein sietää toista. Aika harvaa kuitenkaan sietäisi läpi vuosien ja vuosikymmenten.

Vakio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Man City
Tällaisena keski-ikäisenä eronneena ja uudelleen rakastuneena miehenä on pakko myöntää, että vuosien varrella on hieman muuttunut tuo käsitys siitä millainen naisen tulisi olla. Aikanaan tuli laitettua liikaakin painoa ulkoisille seikoille, kuten kasvot, vartalo ja pukeutuminen. Ei se nytkään haittaa, vaikka tuollaiset asiat ovat kunnossa, mutta niiden varaan ei kyllä yksikään toimiva suhde rakennu. Sekin on myönnettävä, että eron jälkeen on joutunut pohtimaan myös sitä miten itse tulisi toimia suhteessa. Joku kysyi, muistavatko miehet sanoa päivittäin rakastavansa naistaan. Nykyisin muistan, helposti. Ja on aivan h*lvetin kiva kuulla itsekin tuollainen tunnustus naisen suusta joka päivä.

Uusi naisystäväni on sosiaalinen, älykäs, huumorintajuinen ja hellä. Lisäksi hänessä on annos jätkämäisyyttä johtuen luultavasti miesvaltaisesta työpaikastaan, jossa on joutunut pitämään puolensa. Tämä tekee hänelle helpoksi tulla toimeen myös minun ystävieni kanssa. Kun tähän vielä lisää, että naiseni on kaunis, on koossa paketti, josta en enää hevin luovu.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy