Löysinpä tällaisen hauskan ketjun jotakin aivan muuta etsiessäni ja ajattelin kirjoitella parit asiat niistä ominaisuuksista, joita minä miehessä arvostan.
Lähden liikkeelle rehellisyydestä ja avoimuudesta. Periaattessa nämä nyt ovat niitä ominaisuuksia, jotka jokainen varmasti omaan kumppaniinsa haluaisi, mutta itse arvostan näitä erityisen pitkälle. Olen itse sellainen, että puhun asiat suoraan, rehellisesti ja avoimesti. Siksi minulle on tärkeää, että myös toinen kykenee samaan. Kuulen ennemmin satuttavatkin asiat suoraan kuin kiertoteitse ja olen sitä mieltä, että totuus satuttaa ja loukkaa vähemmän kuin valhe paljastuessaan. Myös keskustelutaito on tärkeä, tunteista ja asioista on kyettävä puhumaan.
Arvostan miehessä sitä, että hänellä on omia mielipiteitä, jotka hän pystyy perustelemaan. Mielipiteet saavat olla vahvojakin, ja miehen täytyy pystyä seisomaan niiden takana siten, että ymmärtää myös toisilla olevan oikeuden kenties erilaisiin mielipiteisiin.
Sanoisin vielä, että tarvitsen vierelleni henkisesti voimakkaan miehen, joka on tasavertainen kanssani. Puolensa täytyy kyetä pitämään, ei saa olla liikaa toisten tallottavissa. Itse olen tietyissä asioissa melkoisen voimakas persoona, joten siksi myös miehestä olisi syytä löytyä poweria. Mikään kaikille kukkoileva macho ei silti saa olla, vaan yksinkertaisesti vain suora, reilu, rehti ja toisia kunnioittava vahva mies.