Kärppätatuointi
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Oulun Kärpät
Ilmoitin jo viime viikolla toimistolle, että en lunasta (tätä nykyä työnantajani) kahta korttia.Talkoot päälle ja jokainen jättää pleijarikausarin ottamatta
Ilmoitin jo viime viikolla toimistolle, että en lunasta (tätä nykyä työnantajani) kahta korttia.Talkoot päälle ja jokainen jättää pleijarikausarin ottamatta
Tuskin tarvitsee jonottaa.Sadistiset fiilikset ja ei muutaku huomenna jonottaan lippuja maanantain KooKoo peliin.
Jos vaikka sais C katsomosta piletin.
Näillä näytöillä kauden viimeinen kotipeli.
Toivottavasti vedetään meidän Liigahistorian pohjalukemat.Paljon on sinisiä pylpyröitä katsomossa. Meneeköhän 3500 katsojan raja rikki?
Viisi yhden hinnalla, kahvi ja makkara kaupan päälle. Ehkä sekään ei auttaisi. Lähtisin siitä että eurolla peliin.Toivottavasti vedetään meidän Liigahistorian pohjalukemat.
Meitsi on paikalla. Maksoin lipusta vain 516€! Nyt kaikki mukaan. Ollaan mukana sateella ja auringonpaisteella. Jotenkin minä tykkään kaikista elämyksistä, joita antaumuksellinen urheilun seuraaminen tarjoaa. Olen varmaan hullu, urheiluhullu. Tulta munille!Paljon on sinisiä pylpyröitä katsomossa. Meneeköhän 3500 katsojan raja rikki?
Kyllähän tuossa olisi jo diagnoosille tilausta. No, kokemuksia ne ovat paskatkin kokemukset.Jotenkin minä tykkään kaikista elämyksistä, joita antaumuksellinen urheilun seuraaminen tarjoaa. Olen varmaan hullu, urheiluhullu. Tulta munille!
Olet hyvin pitkälti oikeassa. Ainakin minun kausikorttipaikkani on harmaana, vaikka korttia en ole uusinut.Kylläpä tuo lipun myynti tuoksahtaa. Olen kaikissa kauden otteluissa käynyt katsomassa lipputilanteen, aivan samanlaiselta tuo näyttää kuin runkosarjassa myytyjen ja myymättömien sinisten palluroiden osalta.
Miksi Kärpät jättäisi vanhat kausikortit sinne pohjalle myytyinä. Tietenkin sen takia, että katsojat ostaisi niitä vapaita sinisiä palleroita, koska ns, parhaat paikat myyty pohjakartan mukaan. Voi olla , että olen vainoharhainen , mutta kun Kärpät kyseessä mikään ei enää yllätä, lipun myynnissä.
Eiköhän sinne huomenna vapaudu niitä sinisiä palleroita jotka olleet niitä kausikortti paikkoja.
Lippujen hinnat samana kuin runkosarjassa istumaan, seisomakatsomoon lippujen hinnat nousseet.
Runkosarjassa 12.50 € nyt 16.50 €
Huomenna yleisömäärä 2500-3000
Urheiluhulluudelle ei taida olla vielä diagnoosia. Tai no, ehkä joku urheiluriippuvuuteen liittyvä diagnoosi on olemassa. Minulla ei kuitenkaan ole kyse siitä. Luulenpa, että kyseessä on vain ihmisten erilaisuudesta, jonka itse koen rikkautena. Sinun kannataa varmaan ajatella asiaa niin, että kaikki mitä sinä koet paskana, ei välttämättä muissa saa samanlaista tuntemusta aikaan, tai mahdollisesti he käsittelevät asiaa eri tavoin.Kyllähän tuossa olisi jo diagnoosille tilausta. No, kokemuksia ne ovat paskatkin kokemukset.
IFK:n puolella tälle taitaa olla termikin olemassa, eli 'elinkautisvanki'. Tarkoittaa siis sitä, että mukana ollaan, vaikka kuinka menisi päin helvettiä.Sinun kannataa varmaan ajatella asiaa niin, että kaikki mitä sinä koet paskana, ei välttämättä muissa saa samanlaista tuntemusta aikaan, tai mahdollisesti he käsittelevät asiaa eri tavoin.
Et ymmärtänyt vieläkään. Vanki on vankilassa, koska ei muuta voi. Minä kannatan Kärppiä ja käyn peleissä, koska haluan ja tykkään siitä. Kuten sanottua, urheiluun kuuluvat ylämäet ja alamäet. Niitä molempia minä haluan kulkea yhdessä suosikkijoukkueeni kanssa. Ilman surua ei ole iloa. Ei tässä muusta ole kyse.IFK:n puolella tälle taitaa olla termikin olemassa, eli 'elinkautisvanki'. Tarkoittaa siis sitä, että mukana ollaan, vaikka kuinka menisi päin helvettiä.
Aivan. No, jokainen tavallaan! Moni ei tätä vallitsevaa tilannetta hyväksy, ja äänestävät täten jaloillaan. Heitä ymmärrän luonnollisesti paremmin.Et ymmärtänyt vieläkään. Vanki on vankilassa, koska ei muuta voi. Minä kannatan Kärppiä ja käyn peleissä, koska haluan ja tykkään siitä. Kuten sanottua, urheiluun kuuluvat ylämäet ja alamäet. Niitä molempia minä haluan kulkea yhdessä suosikkijoukkueeni kanssa. Ilman surua ei ole iloa. Ei tässä muusta ole kyse.
Olen käynyt Kärppien peleissä vuodesta 1995. Isoja tunteita olen saanut kokea: Katkera TuTo-peli, nousun varmistanut peli Pelicansia vastaan, pitkästä aikaa ensimmäinen SM-Liigapeli (TPS voitettiin muistaakseni 6-5), molemmat gameseven finaalit Tapparaa vastaan tuottivat äärimmäisen hurmoksen, lista on melkeinpä loputon. Ja kyllä, HALUAN olla paikalla myös tänä keväänä ja maanantaina.
Itse olin viimeksi säälikierroksella paikan päällä keväällä 2013, kun Aravirta luotsasi viimeistä kauttaan. Jatkoajalla tuli turpaan Lukolta, ja kausi päättyi siihen. Vitutus oli sen verran infernaalinen, että sen jälkeen en ole noihin karkeloihin vaivautunut paikalle.Jos olisi vähän tiukempaa taistoa, niin voisihan sinne hallille mennä ihmettelemään. Lähes aina olen ollut sääleissä hallilla. Nyt ei vaan pysty. On Kärpät ollut aneeminen aiemmillakin kausilla, mutta jotenkin tuntuu että tämä kausi vetää pohjat. Ainakin tässä ratkasuhetkillä. Niin tai näin. Olisin siellä hallilla vaan kädet taskussa, joten sama katsella kotona.
Itse olin viimeksi säälikierroksella paikan päällä keväällä 2013, kun Aravirta luotsasi viimeistä kauttaan. Jatkoajalla tuli turpaan Lukolta, ja kausi päättyi siihen. Vitutus oli sen verran infernaalinen, että sen jälkeen en ole noihin karkeloihin vaivautunut paikalle.
En nyt muista ihan tarkkaan miltä tuo peli silloin näytti. Taisi olla ihan kunnon yritystä ja pelissä oli selvä rakenne, mutta Aravirran joukkuetta vaivasi tehottomuus. Saatan myös muistaa väärin. Oliko puukäsiä täynnä, en muista ihan tarkkaan. Kuitenkin katsomossa jaksoi kannustaa loppuun asti.Itse olin viimeksi säälikierroksella paikan päällä keväällä 2013, kun Aravirta luotsasi viimeistä kauttaan. Jatkoajalla tuli turpaan Lukolta, ja kausi päättyi siihen. Vitutus oli sen verran infernaalinen, että sen jälkeen en ole noihin karkeloihin vaivautunut paikalle.
Kärpät teki tuolla kaudella paljon maaleja, mutta puolustuspeli oli myöskin paskaa. Huml - Haataja -kaksikko paukutti about 55 pistettä mieheen, ja Haataja voitti sekä piste-, että maalipörssin. Kotiotteluissa Kärpät muistaakseni pelasi tuloksellisesti hyvin, mutta vieraissa oli vaikeaa.En nyt muista ihan tarkkaan miltä tuo peli silloin näytti. Taisi olla ihan kunnon yritystä ja pelissä oli selvä rakenne, mutta Aravirran joukkuetta vaivasi tehottomuus. Saatan myös muistaa väärin. Oliko puukäsiä täynnä, en muista ihan tarkkaan. Kuitenkin katsomossa jaksoi kannustaa loppuun asti.