Itse annan suuren kiitoksen tästä, että nyt todella lippuja halunneet joutuivat/pääsivät jonottamaan lippuja ja näkemään vaivaa lipunsaannin eteen sillä mahdollisuudella, että lippuja todella sai jonottomalla. Sairauslomaa tai töistä vapaata, kyllä Pelicans ja lätkä aina työnteon voittaa, kun näin paljon töitä suuremmasta asiasta vielä on kysymys ;) Sen eteen voi vaikka ajellakin autolla muutamia kymmeniä tai satoja kilometrejä.
Netin kautta olen aiemmin lippuni saanut, mutta kyllä on vituttanut jonoissa seisseiden puolesta, kun juuri kukaan ei ole lippuja saanut. Ja nyt tästä systeemistä ilmoitettiin kuitenkin eilen, joten oli selvää että jonottamaan piti lähteä ja hommata "trokari" päivystämään koneelle, jos jonossa ollaan vielä 13.00 maissa. Joskus olen joutunut hallilta Mustasta Pörssistä lippuja ostamaan tai odottamaan, josko sinne tulisi ja aina on tähän asti onnistanut, eikä ole tarvinut edes ylihintaa maksaa. Harmi niille, jotka eivät tätä vielä eilen tienneet, uutinen oli tullut Pelicansin sivuille eilen klo 2X.XX.
Siitä olen samaa mieltä, että nyt olisi kyllä tulevaisuuden varalle (niin no, koskas näin haluttuja pelejä tullaan Lahdessa taas pelaamaan...) jonkunlaisen uskollisuus-järjestelmän luomisen paikka. Nykytekniikoilla olisi mahdollista luoda joku kortti, johon lasketaan käynnit kauden aikana peleissä, ne jotka yrittävät vasta finaaleihin tai käyvät vaatimattomasti hallilla, ei tarvitse sinne olla asiaa myöskään pleijareissa. Vierasjoukkueen faneille normaalit kiintiöt, mitä niitä nytkin on. Ei muuta kun Ideoita Dogille ja Kolulle menemään :)