Mainos

Lippukampanjat

  • 1 558
  • 7

Apheu

Jäsen
Täällä voi käydä keskustelua eri seurojen lippukampanjoista, niiden onnistumisista tai vaikutuksista yleisömääriin esimerkiksi pitkällä tähtäimellä. Yllättävän monelle tämä on ollut kiinnostava asia tällä kaudella, joten tässä ketju, jossa asiaa voi puida niin paljon kuin huvittaa.

Sana on vapaa! #28 ja kumppanit.
 

Raymond Pearl

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Lippu.fi kun laittaa kampanjakoodin PIRHA niin saa 0e voucher lipun esim tulevaan Ilves-Kalpa peliin. Kuten yllä sanottiin, tuskin siellä portilla tarkastetaan PIRHA jäsenyyttä niin käytännössä kuka vaan voi käyttää.

Sama kampanja molemmilla joukkueilla.

Kokeilin. Sivusto keskeyttää prosessin, kun yrittää ostaa lipun.

"Valitettavasti prosessia ei voitu suorittaa.

Esim. lippujen määrärajoitus on täyttynyt, tapahtuma on loppuunvarattu tai myynti on päättynyt. Jos syötit kampanjakoodin, tarkista että koodi on oikein kirjoitettu, esim. O (oo) vai 0 (nolla), I (ii) vai 1 (ykkönen)."


Ehkäpä tähän on laitettu jokin esto tai kampanjan määräaika on päättynyt siten, että X päivästä eteenpäin käyttämättömät paikat vapautetaan normaaliin myyntiin.

Mielenkiintoista, että juuri Pirkanmaan hyvinvointialue on valikoitunut kummankin seuran kampanjakohteeksi. Ihan valtaisaa ryntäystä sieltä ei isosta työntekijämäärästä huolimatta ole tullut tai tulossa.
 
Viimeksi muokattu:

Ziege

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Middlesbrough, Pens, Pirates, Steelers
Kokeilin. Sivusto keskeyttää prosessin, kun yrittää ostaa lipun.

"Valitettavasti prosessia ei voitu suorittaa.

Esim. lippujen määrärajoitus on täyttynyt, tapahtuma on loppuunvarattu tai myynti on päättynyt. Jos syötit kampanjakoodin, tarkista että koodi on oikein kirjoitettu, esim. O (oo) vai 0 (nolla), I (ii) vai 1 (ykkönen)."


Ehkäpä tähän on laitettu jokin esto tai kampanjan määräaika on päättynyt siten, että X päivästä eteenpäin käyttämättömät paikat vapautetaan normaaliin myyntiin.

Mielenkiintoista, että juuri Pirkanmaan hyvinvointialue on valikoitunut kummankin seuran kampanjakohteeksi. Ihan valtaisaa ryntäystä sieltä ei isosta työntekijämäärästä huolimatta ole tullut tai tulossa.
Noi taisi tulla joulu-/tammikuussa saataville niin on varmaan se varattu määrä täynnä. Jotenkin erikoisesti noita on jaettu kun vaimolle tuli tyrkylle PIRHAn kautta vain Ilveksen pelejä ja osalle tullut vain Tapparan. Varmaan yksi vaihtoehto molempien peliin olisi voinut saada hieman isompaa ryntäystä.
 

Raymond Pearl

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Noi taisi tulla joulu-/tammikuussa saataville niin on varmaan se varattu määrä täynnä. Jotenkin erikoisesti noita on jaettu kun vaimolle tuli tyrkylle PIRHAn kautta vain Ilveksen pelejä ja osalle tullut vain Tapparan. Varmaan yksi vaihtoehto molempien peliin olisi voinut saada hieman isompaa ryntäystä.

PIRHA:n lippujen käyttöaste näyttää olevan aika heikko. Kohderyhmistä nuoriso vetänee paremmin väkeä näissä, mutta väitän näiden jättävän hallin palveluihin hyvin vähän rahaa.

Ilveksellä on ollut perhelippukampanjoita (kuten muillakin varmasti). Nämä ovat näyttäneet vetävän aika hyvin lisäväkeä, vaikka keskimääräinen lipunhinta jääkin aika alhaiseksi (7,5€/katsoja).

Opiskelijoiden approt ovat myös tuoneet joitakin tuhansia katsojia, mutta tämäkin kohderyhmä käyttänee aika vähän muita palveluita kuin hallin juottoloita.
 

Pervert

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nuijasodan veteraanit - Kiitos 1596-1597
Sopinee tännekin uutinen että Sportin illan peliin pääsee "2in1".

Suomenkielen keskus pahoittelee.
 

Raymond Pearl

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Edelleen näkisin parhaaksi "lippukampanjaksi" riittävän edulliset kausikortit vieraspäädyn nurkkiin, jotka ovat pääsääntöisesti tyhjillään. Myös vierasjoukkueen seisomakatsomoa voisi normaaliotteluissa pienentää (ainakin Nokia Arenassa) ja myydä päätyyn halpoja kausikortteja siten, että niihin liittyy väistövelvoite yläkatsomoon vierasjoukkueen isompien fanimatkojen yhteydessä.

Tuo päätyhän on se, mitä ilmaislippujakelullakin yleensä täytetään. Se voisi olla myös ainakin osin anniskelukatsomona. Kausikorttilaisten määrän kasvattaminen tuo väkeä myös syksyn rospuuttokelien vähemmän kiinnostaviin otteluihin tai joukkueen otteiden ollessa heikompia.

Muihin kampanjoihin jäisi vielä ihan riittävästi tilaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös