Lippuja Ässät-Tappara

  • 1 269
  • 5

ruoto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Real Madrid,Skellefteå AIK
Euromarket jakaa taas ystävällisesti 500 lippua Ässien otteluun. Itse hain lipun juuri ja tuntui vielä olevan jäljellä...
 

Mad Dog

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Kiintoisa tämä Ässien tilanne.
<BR>
<BR>Lippuja jaetaan ilmaiseksi. Peleissä ei ole minkään vertaa panosta, mutta kulurakennetta ei haluta yhtään karsia.
<BR>
<BR>Mitähän ne käyttävät rahana siellä Porissa?
 

theref

Jäsen
Niin no, veikkaanpa että EuroMarket on lähtenyt mukaan sponsoriksi tähän Ässien \"pelastusoperaatioon\" ja maksaa kyllä tietyn summan selvää Suomen rahaa Ässille noista lipuista, ellei sitten maksa jo Euroina...
<BR>
<BR>Ei se välttämättä mikään huono idea ole. Vaikka peleillä ei välttämättä suurta merkitystä olekaan, saadaan siten kuitenkin yleisö halliin katsomaan, josko Ässät sittenkin pelaisi viihdyttävää kiekkoa. Kyllä viihdyttävää kiekkoa voi aina uudestaankin mennä katsomaan, ja vaikka itse maksaa lippunsa...[addsig]
 

AJL

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Theref on nyt asian ytimessä. Ässät ei varmaankaan vedä tällä kaudella enää hallia täyteen, joten tämä \"ilmaislippujen\" jako on mielestäni jopa järkevää.
<BR>
<BR>Yksikin joka ei matseissa ole käynyt ja ilmaisen lipun saatuaan sinne menee ja innostuu näkemästään on jatkossa potentiaalinen lipun ostaja. Tätä kannattaisi muidenkin joukkueiden käyttää silloin tällöin sellaisissa otteluissa joissa on odotettavissa, ettei halli täyty ostavista asiakkkaista.
<BR>
<BR>Ja mikä tärkeintä, sillä varmaan Ässät noista ilmaislipuistakin jotain kuittaa, on se että:
<BR>
<BR>500 x 0 mk = 0 mk, kun taas
<BR>500 x 20 mk = 10.000 mk, eli markka se on yksikin markka!
 

Pata

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Noinhan se menee, että Ässät on myynyt kaikkiin loppukauden peleihinsä lippuje jollekin yhteistyökumppanilleen. Ja nimenomaan myynyt, ei antanut. Varmasti lipun hinta on normaalia selvästikin pienempi, mutta jokainen markka on tervetullut. Ja lisäksi oheismyynti lisääntyy ehkä huomattavastikin, joten rahaa tulee sitäkin kautta enemmän kuin sitä tulisi, jos mitään tällaisia temppuja ei tehtäisi satunnaisyleisön saamiseksi halliin. Noin 2500 henkeä käy joka tapauksessa, vaikka ei ilmaiseksi pääsisikään ja vaikka siitäkin joukosta varmasti moni tulee nyt vapaalipuilla, niin siltikin Ässät jäänee selvästi voiton puolelle. Ja onhan tämä myös jonkinlainen kädenojennus kovia kokeneiden kannattajienkin suuntaan.
<BR>
<BR>Hienoa, että Porista on myös löytynyt näitä yrityksiä, jotka ovat lähteneet mukaan talkoisiin, vaikka tuskin itse mitenkään suuresti näistä ilmaislipuista hyötyvät.
 

Tommy

Jäsen
Suosikkijoukkue
#17
Mielenkiintoista.
<BR>
<BR>Itse olen ihmetellyt miksi ei
<BR>LänsiAuto-Areenalla toimita samalla tavalla, niinkuin Ässät ja koripallojoukkue Tapiolan Honka ovat toimineet. Espoossa kun ei ole kiekkokulttuuria ja uusia naamoja katsomoon pitäisi saada. Esimerkiksi muihin kuin
<BR>Jokerit-TPS-HIFK -otteluihin voisi jakaa 1000 lippua. Ainakin muutaman ottelun ajan.
<BR>
<BR>En usko että siitä suurta tappiota tulisi, päinvastoin. Kuka menee jäähallille ja on ostamatta sieltä jotain? No jotkut, mutta suurin osa käyttää Areenan kalliita palveluita. Itse uskoisin LänsiAuto-Areenan olevan sellainen paikka ensikertalaiselle, kun siellä käy niin uudestaan haluaa tulla, varsinkin jos Bluesin otteet näyttävät hyvältä (ehkä ensi kaudella uuden valmentajan kanssa).
<BR>
<BR>Toivotaan uutta valmentajaa ja kiekkokulttuuria Espooseen tulevina kausina![addsig]
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös