Sv veinikretski
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Rauman Lukko. /HC Tallinna !
Kyllä uhka on todellinen, nyt ollessani hieman konsultointi hommissa täällä ulkomailla (suomi), niin olen nostanut tarkkailu tasoani melkoisesti. Seuraan rantoja sekä rantaviivaa sekä tarkkailen Repolan pyörätien reunuksia, en ole vielä havainnut kuolleita demareita lojumassa niiden varsilla. Ensimmäisen tapauksen jälkeen, (mikäli sellaisen näen) uskon että se voi tarttua myöskin meihin ihmisiin.
Ankan syöntiä olen myöskin vähentänyt jonkun verran, samoin fasaanin syöntini on rajoittunut pariin kertaan viikossa, suuremman uhan näen kuitenkin metsästysseurojen lintujen metsästyslupien mennessä läpi, silloin ei perkele tiedä enää missä seisoisi, luotiliivit onkin melko pakolliset tämän jälkeen, maastopukuiset metsiemme urhot ja pelastajat ovat uhka joka saa tuntemattoman sotilaan sanat mieleen. "Nikkeli myrkytys on saatanan paha tauti" :)
Ps. Muistakaa suojata perseenne hauleilta, "ankka takapuoli vankka " !
Ankan syöntiä olen myöskin vähentänyt jonkun verran, samoin fasaanin syöntini on rajoittunut pariin kertaan viikossa, suuremman uhan näen kuitenkin metsästysseurojen lintujen metsästyslupien mennessä läpi, silloin ei perkele tiedä enää missä seisoisi, luotiliivit onkin melko pakolliset tämän jälkeen, maastopukuiset metsiemme urhot ja pelastajat ovat uhka joka saa tuntemattoman sotilaan sanat mieleen. "Nikkeli myrkytys on saatanan paha tauti" :)
Ps. Muistakaa suojata perseenne hauleilta, "ankka takapuoli vankka " !