Linnan juhlat 2014 liveseuranta

  • 20 374
  • 177

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Sofi Oksasen haukkuminen on monesta ilmeisesti mukavaa, ja siihen riittää kai perusteluksi ulkonäkö ja tyyli, sekä se, että kyseessä on biseksuaali henkilö. Itse arvostan Oksasen kirjallista tuotantoa suuresti, ja hän on tehnyt myös eteläiselle sukulaiskansallemme melkoisen palveluksen tuomalla heidän Neuvostoajan kohtaloaan laajempaan kansainväliseen tietoisuuteen romaaniensa kautta. Ylipäätään hän on kansainvälisesti yksi menestyneimpiä kirjailijoitamme koskaan, joten siinä on jo ihan riittämiin meriittiä. Nostan myös hänelle hattua siitä, että hän uskaltaa sanoa suoraan, mitä Venäjän politiikka tänäkin päivänä on. Ihan perusteltua kutsua juhliin, vaikka joka vuosi.
 
Suosikkijoukkue
VAR
Onko tuolla Sofi Oksasella joku kiintiöpaikka linnan juhliin? Tuntuu, että joka helvetin vuosi tuo noita on paikalla.

Nyt löysi kyllä twiitti ja esittäjä toisensa. Jatkoajan virallinen Venäjän puolustaja ja Venäjä-kriitikko Oksanen.
 
Suosikkijoukkue
Mestaruuden jälkeinen krapula 2022-
Tulin just sisään.

En linnaan, muta kotia. Kuka on ollut tähänastisista daameista kaikkein näyttävin?
Harmi ettei Tanja Saarela enää vaikuta näissä karkeloissa, koska siinä emännässä oli kaikki kohdillaan.
 

Karhunkulta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Skellefteå AIK
Irma Luhta. Luulin sekunin, että ruumishuoneelta oltiin tuotu kalma tuonne jatkoille ja aiotaan tehdä mustaa huumoria. Mutta siis tuo.... tuo, on vissiin ihan tosissaan? Mitä häh mikä?

Yleleaks oli vaivaannuttavaa mukahassuttelua. Hannes takas ruutuun!
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Sofi Oksasen haukkuminen on monesta ilmeisesti mukavaa...
Otan tähän kiinni toteamalla, että arvostan Oksasta monessakin mielessä. Vaan onhan tuo ulkonäkönsä puolesta sellainen riihipiru, että oksat pois.
 

erku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
Nyt löysi kyllä twiitti ja esittäjä toisensa. Jatkoajan virallinen Venäjän puolustaja ja Venäjä-kriitikko Oksanen.

Ja Jatkoajan virallinen Berliinin trolli taas keskustelee loistavasti otsikon aiheen mukaisesti.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Mikä tää Kashmir on? Yhtäkkiä esillä joka ohjelmassa ja mitään muuta biisiä en ole herralta kuullut kuin tämän nytkin soivan renkutuksen. Näinkö helposti nykyään pääsee pinnalle?
 

Hirvonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Ja nyt meni telkkari mutelle kun tämä vikisijä tuli lavalle vadelmaveneensä kanssa. Toivottavasti jää yhteen vetoon tämän herran osalta.
 

Chespa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Jää-Ahmat & HPK
Sofi Oksasen haukkuminen on monesta ilmeisesti mukavaa, ja siihen riittää kai perusteluksi ulkonäkö ja tyyli, sekä se, että kyseessä on biseksuaali henkilö. Itse arvostan Oksasen kirjallista tuotantoa suuresti, ja hän on tehnyt myös eteläiselle sukulaiskansallemme melkoisen palveluksen tuomalla heidän Neuvostoajan kohtaloaan laajempaan kansainväliseen tietoisuuteen romaaniensa kautta. Ylipäätään hän on kansainvälisesti yksi menestyneimpiä kirjailijoitamme koskaan, joten siinä on jo ihan riittämiin meriittiä. Nostan myös hänelle hattua siitä, että hän uskaltaa sanoa suoraan, mitä Venäjän politiikka tänäkin päivänä on. Ihan perusteltua kutsua juhliin, vaikka joka vuosi.
Minä en ihmisen ulkonäöstä välitä mutta mielestäni nuo Oksasen kirjat eivät ole kauhean kaksisia. Ainakaan Puhdistus ja Kun kyyhkyset katosivat mitkä olen lukenut.
 

Karhunkulta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Skellefteå AIK
Mikä tää Kashmir on? Yhtäkkiä esillä joka ohjelmassa ja mitään muuta biisiä en ole herralta kuullut kuin tämän nytkin soivan renkutuksen. Näinkö helposti nykyään pääsee pinnalle?

"Kaupunki vagina, muuta ei tarvita ku koski ja pesää" mistä helvetistä tuo laulaa? Tai siis eihän tuosta honotuksesta muuta selvää saa kuin, että kaveri soutaa helsinkiä pakoon hankoon.
 
Suosikkijoukkue
Suomen suurin ja kaunein
"Kaupunki vagina, muuta ei tarvita ku koski ja pesää" mistä helvetistä tuo laulaa? Tai siis eihän tuosta honotuksesta muuta selvää saa kuin, että kaveri soutaa helsinkiä pakoon hankoon.
Itse kuulin "bongin kihinää, ei oo essoo". Oli sitten pakko tarkistaa sanoista. Varmaan jonkun ison lafkan sainaus. Sillä tavallahan sitä pinnalle päästään.
 

Chespa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Jää-Ahmat & HPK
Krisselle pitäisi saada jonkinlainen porttikielto telkkariin.
 

Karhunkulta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Skellefteå AIK
Mä kuulin aika kauan, että se menee Helsinkiä pakoon suureen Hankoon.

Kuka tietää, saatat olla ihan oikeillakin jäljillä kuulemasi kanssa.

Siis tämä yleleaks hassuttelu. Ihan oikeasti, lopettakaa nyt. Jatkon on mennyt nyt vähän liikaa tuollaisen mukahassuttelun puolelle. Huumori on kivaa, mutta sen pitäisi olla hauskaa. Siksi sitä kutsutaan huumoriksi.

Hannes ei lähtenyt jatkoille? :(
 
Suosikkijoukkue
VAR
Tuosta Hanneksesta on muuten varsin syvällinenkin juttu päivän hesarissa. Siinä hän mm. kertoo kuinka häntä loukkasi kun kaupungin varakkaampi väki halveksi köyhempiä. Lisäksi siinä tulee esiin miehen herkkä puoli. Työmiehenä arvosti sitä työtä minkä uuden talon raketaminen oli vaatinut ja nähdessään talvisodassa kuinka talo tuhottiin hän järkyttyi suuresti.

Jutussa on myös mainittiin Hanneksen kosintarepliikki eräänä yönä sodan päätyttyä: "Lähdetkö tekemään leivät jos minä hommaan jauhot"
 
Viimeksi muokattu:

Karhunkulta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Skellefteå AIK
Tuosta Hanneksesta on muuten varsin syvällinenkin juttu päivän hesarissa. Siinä hän mm. kertoo kuinka häntä loukkasi kun kaupungin varakkaampi vki halveksi köyhempiä. Lisäksi siinä tulee esiin miehen herkkä puoli. Työmiehenä arvosti sitä työtä minkä uuden talon raketaminen oli vaatinut ja nähdessään talvisodassa kuinka talo tuhottiin hän järkyttyi suuresti.

Jutussa on myös mainittiin Hanneksen kosintarepliikki eräänä yönä sodan päätyttyä: "Lähdetkö tekemään leivät jos minä hommaan jauhot"

Juuri tällaisia ihmisiä haluaisi tuntea enemmän. Hyvä ihminen. Pitää varmaan kokeilla oman muijan kohdalla tota replaa, taitaa tulla kyllä hauista naamaan, kun ei nää nykypäivän naikkoset ymmärä hyvän päälle.

Taas varmaan muutamassa telkkarissa vaihtui kanava, kun Kääsmiir pääsi uudelleen irti.
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Jumalauta miten surkeat jatkot. Teennäistä yleleaks-huumoria krisseineen, joku kasimir laulaa hangosta ja vaginasta, ketään ei kiinnosta Harkimon Leenan riepu ja Pauli Hanhiniemeä syötetään pakkosyötöllä jo ihan tarpeeksi radiosta, että sitä tarvitsisi tuolta vielä kuunnella. Ei puutu kuin Karma taikomasta. Olisi edes juti kunnon naamareissa tai kuvattaisiin edes Kalen selänpesua adjutanttiensa avulla.
 

Dee Snider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jatkoaika Cancer Fighters
Erku ei siis halua homoja linnan juhliin. Eli Pentti Oinonen-trophy menee erkkikselle.

Ylen Facebookissa syntyi varsinainen Iso H-buumi. Varsinkin naiset käy kuumana. Tuon mainitun goottiemon Hannes näytti nappaavan messiin.
 

sekolust

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Lostedt, Ben-Amor
Harvinaisen suuri vitutus kumpuaa Hanneksen haastattelun jälkeen. Ja syy tosiaan on siinä, että tuollaisten miesten juhlien aikana jotkut retkut sotkevat ja rikkovat paikkoja, sekoilevat ja ties mitä. Hanneksen kaltaiset miehet ansaitsevat patsaan ja juhlat, nuo "anarkomarkot" taas ansaitsevat pamppua ja jatkoseuraamuksia.

Vähän tämä herkistää kun päälle satavuotias sotaveteraani muistelee Suomen itsenäisyyteen oleellisesti liittyviä tapahtumia, naureskelee muille asioille ja edustaa tuolla yhtä sukupolvea. Tuollaiset ihmiset ovat rakentaneet sen maan, jossa jokaiselle tarjotaan mahdollisuus inhimilliseen elämään riippumatta vanhempien tulotasosta, seksuaalisesta suuntautumisesta tai ihonväristä. Samaan aikaan sitten nämä vittumarkot töhrivät työväenluokan kulkuneuvoja, tuhlaavat yhteisiä varoja työllistämällä eri viranomaistahoja ja hajottavat ihmisiä työllistävien firmojen omaisuutta. Mä en vittu ymmärrä.

Tällaisina hetkinä melkein toivoisi, että poliisin arsenaaliin lisättäisiin enemmän vaihtoehtoja. Mielenosoittaminen itsessään on hyvä asia olla olemassa, mutta joku raja tähänkin pitää vetään. Saisiko noita järjestäytyneesti yhteiskunnan toimintaa haittaavia loisia esimerkiksi tuomittua terroristilakien pohjalta?

No joo, minä vetäydyn juomaan olutta. heilukaa hipit rauhassa, tulihan tuossa viitisen tuntia takaperin bongattua päälle kymmenen maijaa melkästään aseman ja Hakiksen välillä.
 

Karhunkulta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Skellefteå AIK
Ja Tellervo von Appelsiinimikälie meni vielä raiskaamaan yhden kauneimmista suomalaisista kappaleista... ja heti perään J.Ahola.

Mä oon ehkä antanut nyt kaikkeni tälle ketjulle tänä päivänä. Kiitos keskustelusta ja pitäkää mukava itsenäisyyspäivän ilta. Kiitos Hannes & co.
 

Chespa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Jää-Ahmat & HPK
Kummassakohan joukossa on enemmän tuomion saaneita.. Luokkaretkeläisissä vai linnassa olleissa vieraissa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös