"Kättelyyn saapuu vuoden maahanmuuttaja"
Mitä seuraavaksi? Paras tyyppi- palkinnon voittaja? Vuoden mustin neekeri? Vuoden mahahaavaisin nainen?
Todellakin. Mielummin näitä kun joitakin lököpöksyja ja lippahattuja.Niin, eihän heitä joka vuosi kutsuta, mutta Sauli päätti nyt kunnioittaa tämän Suomen kansallislajin upeita perinteitä.
Mielestäni hieno ele.
Ihmeen paljon heteropareja saapunut paikalle. Viime aikaisesta some-keskustelusta päätellen luulisi, että olisi hinttarit ja lepakot paremmin esillä.
Missä ensimmäinen homopari? Toivolakin jätti karkelot väliin.
Ihmeen paljon heteropareja saapunut paikalle. Viime aikaisesta some-keskustelusta päätellen luulisi, että olisi hinttarit ja lepakot paremmin esillä.
Luokkaretkut on näköjään polttanut Suomen lipun. Ei sillä, että itse mikään nationalisti olisin mutta tuo oli kyllä nyt vähän mautonta. Vitun mulkut.
Luokkaretkut on näköjään polttanut Suomen lipun. Ei sillä, että itse mikään nationalisti olisin mutta tuo oli kyllä nyt vähän mautonta. Vitun mulkut.
Pitäisi jonkun porukan laittaa noi samalla lailla kuriin, kuin ennenvanhaan tehtiin pohojanmaalla prkl.Luokkaretkut on näköjään polttanut Suomen lipun. Ei sillä, että itse mikään nationalisti olisin mutta tuo oli kyllä nyt vähän mautonta. Vitun mulkut.