Mainos

Linnan juhlat 2007

• 48 848
  • 153

VT

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ja sitten asiasta toiseen, mutta lieneekö missään ollut kuvaa, jossa poseeraavat Timo Rautiainen ja Timo Rautiainen? Ei nyt muuten kiinnosta, mutta olisi varmaan ollut aika harvinainen tilanne.
Luulin jo sekoavani, kun kuulin Timo Rautiaisen tulevan toista kertaa juhliin. Eivät onneksi ole kovinkaan yhdennäköisiä, joten ulkonäön perusteella ne erottaa toisistaan.

Jos Halosella olisi ollut enemmän pelisilmää, olisi myös pesäpalloilija Timo Rautiainen kutsuttu.

Mats Bedö

Jäsen
Suosikkijoukkue
TrailBlazers, HIFK, Bruins & Raiders
En tiedä, onko tästä vastauksesta juurikaan hyötyä, jos asenne kyseistä lajia tai urheilijaa kohtaan on vähintäänkin epäsuopea, mutta koitetaan.

Edelleen maailmanmestareita tai muita merkittäviä urheilijoita halventamatta minulle Litmasen kutsuminen oli erittäin oivaltava ja arvostusta osoittava teko.

Mun asenne on jalkapalloa kohtaan on hyvinkin positiivinen. Ei pida sekoittaa koko lajia siihen, mita mielta olen Suomen maajoukkueen parjaamismahdollisuuksista ja eraiden jannujen yltio-positiivisista kommenteista.

Litmasesta: En nytkaan sanonut, etta hanta ei olisi sinne pitanyt kutsua. Ei saa vaaristella sanomisiani (taas)! Totta kai Jari sinne Linnaan kuuluu, niin nyt kuin tulevaisuudessakin. Kyse olikin siita miksi juuri hanta olisi pitanyt haastatella, kun tarjolla oli maailmanmestareita ja mm-mitalisteja yllin kyllin.

scholl

Jäsen
No en kyllä menisi haukkumaan pukua. Kerro sinä minulle millaisessa puvussa Halonen olisi edustava, niin minä ostan sen sille ensi vuoden bileisiin. Saat toimittaa sen linnaan omakätisesti.

Ei mopolla taivaaseen pääse. Tässä tapauksessa moposta on mäntäkin puhki.

Ei liene minun tehtäväni virittää mopoa. En ole siihen edes pätevä, mutta siis oikeasti:
http://www.iltalehti.fi/kuvagalleria/img/yleinen/7695.jpg
En osaa oikein yhdistää mikä tuosta tulee mieleen. Ehkäpä Mummo Ankan Hansu-renki.

Tuo on jotenkin niin käsittämätön kuva, että tsiisus. Sammalen vihreän murretut värit. Eivätkö nuo myrkynvihreät saabysisysit jääneet 70-luvulle. Entä miten tuo laukku liittyy tuohon diiliin. Miksi hihat ovat noin pitkät. Tuo on oikeasti hätäisesti päälle kietaistu veneiden talvisäilytyspeite. Kuvan alalaidastahan näkee todisteetkin siitä, kun siinä on se kääntöpuolen raakapinta näkyvissä.

Vaikken minä olisikaan mikään moponvirittäjä niin jonkun pitäisi olla. Presidenttiä ei saisi päästää yksin ostoksille minnekään. Ei hakemaan mitään retaleita valmisvaaterekistä niinkuin nyt kuulemma oli päässyt tapahtumaan, vaan sinne pitäisi kutsua joku eturivin suunnittelija Linnaan, jonka pitäisi tehdä kunnolla duunia.

Esim. 2002 hän oli selkeästi edustavampi kuin nyt:
http://kuvat2.iltasanomat.fi/iltasanomat/iGallup/25864-halonen02.jpg

edit. tosin 2001 saamelaisakkapuku oli kyllä kaikista karmein puku, mitä olen kenenkään ihmisen päällä koskaan nähnyt
http://kuvat2.iltasanomat.fi/iltasanomat/iGallup/25863-halonen01.jpg

jussi_j

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Niin, yritin vaan todeta, että tuosta historiallisesta jäänteestä, joka on valittu suomen pressaksi ja jonka pääasiallinen tehtävä on edustaa suomea, ei saa edustavaa kuin ehkä kirveellä.

Rontti

Jäsen
Suosikkijoukkue
paska kiekko
Eihän se ruma tyttö millään muotoa toki ole ja sporttinen sillä tapaa kauniisti, mutta muuten esim. kasvot on niin tavanomaiset kuin olla ja voi.
Niin, allekirjoittaneella tulee Kiiran kasvonpiirteistä heti mieleen isä-Rane, Moskova -86 ja 42¨ salorat. Ja kun näin tapahtuu, niin se ei ollenkaan eduksi naisihmiselle.

polvipetteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Litmasesta: En nytkaan sanonut, etta hanta ei olisi sinne pitanyt kutsua. Ei saa vaaristella sanomisiani (taas)! Totta kai Jari sinne Linnaan kuuluu, niin nyt kuin tulevaisuudessakin.

En kai minä ole aikaisemmin vääristellyt sanomisiasi...

Kyse olikin siita miksi juuri hanta olisi pitanyt haastatella, kun tarjolla oli maailmanmestareita ja mm-mitalisteja yllin kyllin.

No niinniin, siihen haastatteluasiaan minä mielestäni vastasinkin perusteluillani. Enkä esimerkiksi siihen, olisiko häntä pitänyt kutsua vai ei. Sitä kutsua et mielestäni kritisoinutkaan.

scholl

Jäsen
Pitää muistaa, että Suomessa on edullista itselleen kampanjoida teemalla yksi meistä ja näyttää mahdollisimman huonolta. Silloin kansalaiset, jotka menevät kosanderiostoksille jussipaidassa ja verkkareissa persvako näkyvillä, saavat herravihansa hetkeksi laantumaan.

Politiikasta tulee farssi, kun sekin ala pitää miehittää retalejengillä sen sijaan, että olisi kunnolliset eliitin koulut joista nousisi politiikan vastuunkantajat, joita kansalaiset voisivat katsoa ylöspäin. Ranskassahan näin on.

Tappara. Jos on tarpeeksi fani niin kokee, että on kaunis. Turussa osa pitää Jortikkaa kauniina.

Faktahan on se, että Kiira Korpi ei ole kaunis, Maria Matthes sen sijaan on.
No nyt on jo aikamoista jamppaa toi sun jauhanta. Kiira on kyllä hyvännäköinen likka, kuin myös Maria Matthes. Ihan sama kannustaako Tapparaa vai Pinsiön Suunnistusseuraa.

BitterX

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, FC Wacker, Punaportin vapaakaupunki
No nyt on jo aikamoista jamppaa toi sun jauhanta. Kiira on kyllä hyvännäköinen likka, kuin myös Maria Matthes. Ihan sama kannustaako Tapparaa vai Pinsiön Suunnistusseuraa.

Minun mielestäni Kiira on varsin tavallisen näköinen tapaus.

Itse linnan juhlista vähän...

mitä jos terot tai muut psykot päättäisivät tehdä pikku iskun Suomea vastaan? Olisiko mahdollisesti kohteena presidentin linna itsenäisyyspäivänä? Kävisikö siinä pikkuisen kehnosti koko maalle, kun poliittinen johto, poliisijohto, sotilaallinen johto (+4 vuosikurssia tulevia upseereita), ylin pelastusjohto, yksityisen sektorin johto sekä useita kansallissankareita urheilusta ja musiikista muuhun taiteeseen pyyhkäistäisiin maailmankartalta samalla sekunnilla?

Siinä mielessä turhat bileet. No, mä oon vaan lukenu liikaa kirjoja ja sitäpaitsi vähän höndessä... mutta tulipahan mieleen.

Mats Bedö

Jäsen
Suosikkijoukkue
TrailBlazers, HIFK, Bruins & Raiders
mitä jos terot tai muut psykot päättäisivät tehdä pikku iskun Suomea vastaan? Olisiko mahdollisesti kohteena presidentin linna itsenäisyyspäivänä? Kävisikö siinä pikkuisen kehnosti koko maalle, kun poliittinen johto, poliisijohto, sotilaallinen johto (+4 vuosikurssia tulevia upseereita), ylin pelastusjohto, yksityisen sektorin johto sekä useita kansallissankareita urheilusta ja musiikista muuhun taiteeseen pyyhkäistäisiin maailmankartalta samalla sekunnilla?

Kukaan ei ole korvaamaton. Suomessa varsinkin on loydetty korvaaja/seuraaja jokaiseen toimeen varsin helposti.

Mutta toisaalta, Conan O':n sanoin: Suomi on turvallinen maa, silla terroristitkaan ei hyokkaa Suomeen, koska pommit ei rajahda niin kylmassa!

Bobcat

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Ehkä Kiiraa ei haastateltu, koska YLEssäkin tiedetään, että neiti on parhaimmillaan suu kiinni. Ei sitä molotusta kukaan jaksa kuunnella ja selvää ei saa ilman tekstejä. YLEn tekstit taas eivät digiaikana ole oikein toimineet.

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Ehkä Kiiraa ei haastateltu, koska YLEssäkin tiedetään, että neiti on parhaimmillaan suu kiinni. Ei sitä molotusta kukaan jaksa kuunnella ja selvää ei saa ilman tekstejä. YLEn tekstit taas eivät digiaikana ole oikein toimineet.

Höpö, jos Satu Taiveahon annettiin olla äänessä, mentiin jo sen verran metsään että pitkin Suomea itkettiin. Sama homma Irinan kanssa.

BattleHymn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara, Liverpool FC
Matthess, Korpi, Dahlman sekä Tilt-juontaja ovat kaikki kauniita naisia. Paremmuusjärjestys on suuntautumiskysymys. On ihmeellistä pelleilyä väittää jotain näistä naisista ei-kauniiksi.

Nyt kyllä osui asian ytimeen!!! Ja Jos valita ois pakko, niin tuon "nerd" Jungbergin nainen nro 1, sit aina niin sexy Pelkonen 2, Kyl se Jenni menee kolmanneks, johtuen siitä että se Kiira on vaan niin suloinen nainen isolla S:ällä. Itellä ainakin tulee mieleen kun Kiiran näen tv:ssä tms, että tuota söpöyttä/kauneutta pitäs suojella teiltä pahoilta ihmisiltä!

Nih!

Jyty

Jäsen
Suosikkijoukkue
käyttää lehväslukkoa logonaan.
Matthess, Korpi, Dahlman sekä Tilt-juontaja ovat kaikki kauniita naisia. Paremmuusjärjestys on suuntautumiskysymys. On ihmeellistä pelleilyä väittää jotain näistä naisista ei-kauniiksi.
Lisättynä Saarelalla tai Karpelalla, miten vaan, Mutta siitä olen samaa mieltä, että tämä Matthes on kyllä parantanut osakkeitaan huomattavasti sitten viime näkemän. Ted Raikkaan sanoin, en edes muista tai jotain.....

Itse en ainakaan jaksa syttyä näistä parikymppisistä tytteleistä. Jaana Pelkonenkin on vain kaunistunut vuosien saatossa.

Berrie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Ilves
Lieneekö sitten oman hieman korkeamman iän (n. 30) tuomaa kypsyyttä vai mitä lie, mutta itsekään en erityisemmin tuosta Kiirasta lämpene. Tuommoinen pieni tytön rimpula. Nättihän se on, mutta silti. Joudun monen ihmeeksi lisäämään samalle listalle Hayden P:n ja myös Elisha C:n.

Matthes oli kyllä upea.

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Hyvätihmisetsentään.. ... oletko ajatellut astua kaapista ulos joku päivä?
Ai, että ihminen on homo jos ei satu olemaan kulli jatkuvasti pystyssä jonkun tusinateinin edessä? Onnea vaan.

Et ole kai koskaan kuullut sellaisesta kuin naismaku? Se voi ihan aikuisten oikeasti vähän vaihdella. Olen kai itsekin nyt vähän gay, kun tuo Maria Matthes on mielestäni noin valovuosia edellä kauneudessa ja naisellisuudessa Kiira K.:ta. Näin, vaikka Matthes onkin ehkä henkilökohtaisesti ajateltuna hieman "vanha" jo, mutta se ei naisen klassista kauneutta silti poista.

BattleHymn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara, Liverpool FC
Ai, että ihminen on homo jos ei satu olemaan kulli jatkuvasti pystyssä jonkun tusinateinin edessä? Onnea vaan.

Et ole kai koskaan kuullut sellaisesta kuin naismaku? Se voi ihan aikuisten oikeasti vähän vaihdella. Olen kai itsekin nyt vähän gay, kun tuo Maria Matthes on mielestäni noin valovuosia edellä kauneudessa ja naisellisuudessa Kiira K.:ta. Näin, vaikka Matthes onkin ehkä henkilökohtaisesti ajateltuna hieman "vanha" jo, mutta se ei naisen klassista kauneutta silti poista.

Niin siis totuushan todellakin on että Maria Matthes oli kyllä illan kaunein nainen yhdessä Jaana Pelkosen kanssa. Kiira on myös nätti ja söpö, kuten aiemmin jo kirjoitin, mutta en kyl lähtis vertaamaan näihin todellisiin NAISIIN! Taidan olla homo minäkin, kun Kiira ei ole ykkönen.

-Niks-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
Kiira Korpi on ok mutta ei omaan makuuni kaunis. Ei poikkea massasta, en kääntäisi päätä jos näkisin sen taas kävelevän vastaan.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy