Linkkivinkki? Hyödylliset internetsivut

  • 20 066
  • 78

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers

krobbe

Jäsen
Orman Mollis kirjoitti:
http://www.a-lehdet.fi/kysely/

Vastaa kyselyyn ja saat irtonumeron lehdestä! Itse olen lukenut parin kuukauden ajan Urheilulehteä ja APUa. Eikä maksa mitään, paitsi vähän aikaa..

Joopa joo, kopioidaanpa tähän se oleellinen:

Kyselyn pohjalta pyrimme toteuttamaan lukijakuntamme toiveita lehtiemme kehittämisessä ja uusien lehtien suunnittelussa

oikeestihan tuossa lukee:

Kyselyn pohjalta pyrimme saamaan yhteystietoja hanakoille puhelinmyyjillemme, jotka vastaustenne pohjalta osaavat tyrkyttää oikeita, teitä kiinnostavia aviiseja
 

Orman Mollis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins
krobbe kirjoitti:
Joopa joo, kopioidaanpa tähän se oleellinen:

Kyselyn pohjalta pyrimme toteuttamaan lukijakuntamme toiveita lehtiemme kehittämisessä ja uusien lehtien suunnittelussa

oikeestihan tuossa lukee:

Kyselyn pohjalta pyrimme saamaan yhteystietoja hanakoille puhelinmyyjillemme, jotka vastaustenne pohjalta osaavat tyrkyttää oikeita, teitä kiinnostavia aviiseja

Kun ei numeroa kysytä ja sitä ei anna, niin mikä on ongelma??

Itselle ei ole soiton soittoa tullut vaikka lehtiä on pari kuukautta postiluukusta tullut!!
 
Viimeksi muokattu:

krobbe

Jäsen
Orman Mollis kirjoitti:
Kun ei numeroa kysytä ja sitä ei anna, niin mikä on ongelma??

Itselle ei ole soiton soittoa tullut vaikka lehtiä on pari kuukautta postiluukusta tullut!!

Ei kysytä vai? Kuitenkin nimi ja osoite kysytään, muttei siis puhelinnumeroa. No sittenhän se on aivan mahdotonta lehtimyyjien saada sitä puhelinnumeroa tietoonsa, vai?
 

fedorov

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
krobbe kirjoitti:
Ei kysytä vai? Kuitenkin nimi ja osoite kysytään, muttei siis puhelinnumeroa. No sittenhän se on aivan mahdotonta lehtimyyjien saada sitä puhelinnumeroa tietoonsa, vai?

Hitsi, mä en oo täyttäny tuota kyselyä ja silti olen saanut soittoja myyjiltä. Jos vastaan tuohon linkin kyselyyn, niin loppuukohan ne soitot? Miten ne tässä mun tapauksessa ovat saaneet mun numeron? Vai onko tuo linkki JUST SE paikka johon ansa on viritetty?

Kiitos jo etukäteen.
 

Orman Mollis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins
krobbe kirjoitti:
Ei kysytä vai? Kuitenkin nimi ja osoite kysytään, muttei siis puhelinnumeroa. No sittenhän se on aivan mahdotonta lehtimyyjien saada sitä puhelinnumeroa tietoonsa, vai?

Jos pelkäät puhelinmyyjiä noin paljon, niin luulisi että sinulla olisi salainen puhelinnumero! Tällöin ei ole ongelmaa..

Ja kukaan ei ole sinua pakottamassa kyselyyn vastaamaan, ajattelin nyt tuon linkin tänne pistää, itse ainakin olen ollut tyytyväinen. Vastaan pariin rastiruutuun-kysymykseen ja lehdet on tullu postiluukusta sisään.

Ajattelin että joku muukin olisi iloinen jos ilmaiset kaksi irtonumeroo per vastaus kerta saa, mutta ei näköjään..
 

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Orman Mollis kirjoitti:
J

Ajattelin että joku muukin olisi iloinen jos ilmaiset kaksi irtonumeroo per vastaus kerta saa, mutta ei näköjään..

Jeps, kiitos vinkistä. Eipä tohon mennyt paria minsaa kauempaa, joten ihan jees että Soundi tulla tupsahtaa loodasta joku päivä.
 

krobbe

Jäsen
Orman Mollis kirjoitti:
Jos pelkäät puhelinmyyjiä noin paljon, niin luulisi että sinulla olisi salainen puhelinnumero! Tällöin ei ole ongelmaa..

Ja kukaan ei ole sinua pakottamassa kyselyyn vastaamaan, ajattelin nyt tuon linkin tänne pistää, itse ainakin olen ollut tyytyväinen. Vastaan pariin rastiruutuun-kysymykseen ja lehdet on tullu postiluukusta sisään.

Ajattelin että joku muukin olisi iloinen jos ilmaiset kaksi irtonumeroo per vastaus kerta saa, mutta ei näköjään..

Kyseenalaistin vain tuon kyselyn todellisen motiivin, ei ole mitään syytä turhautua siitä, että olet vastannut siihen.

Hyviä lukuhetkiä.
 

JuVii

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues
Kiitoksia Orman Mollikselle, Urkkalehti lähti tilaukseen. Voiko noita tilata lisää, vai jääkö osoitetiedot johonkin rekisteriin josta katsovat, että ei enää ilmaisnumeroita JuViille?

Pieni sivistyssanakirja, minulle ainakin ihan hyödyllinen.

EDIT: Minulle siis lyötyy muutamia ihan tuntemattomia sanoja tuolta. :)
 

Orman Mollis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins
JuVii kirjoitti:
Kiitoksia Orman Mollikselle, Urkkalehti lähti tilaukseen. Voiko noita tilata lisää, vai jääkö osoitetiedot johonkin rekisteriin josta katsovat, että ei enää ilmaisnumeroita JuViille?
Itsekkin ajattelin että eihän ne sieltä kun yhden kerran lehteä lähetetä.. Mutta päätin kokeilla ja kyllähän sieltä tuli!! Nyt olen tosta lokakuun puolesta lukenut ilmaiset Urheilulehdet, APUt ja Soundit..

Eivät ilmeisesti laita noita osoitetietoja rekisteriin, tai sitten laittavat, mutta lehtiä tulee vaikka useamman kerran kyselyn täyttää!
 

avatar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aidosti Sysipaska
Orman Mollis kirjoitti:
Mutta päätin kokeilla ja kyllähän sieltä tuli!! Nyt olen tosta lokakuun puolesta lukenut ilmaiset Urheilulehdet, APUt ja Soundit..

Siis meinaatko, että tyrkit vaan putkeen monta kertaa tuon kyselytäytön ja klikkaat uutta lehteä ja kaikki ovat tullee luukusta?
 

Orman Mollis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins
avatar kirjoitti:
Siis meinaatko, että tyrkit vaan putkeen monta kertaa tuon kyselytäytön ja klikkaat uutta lehteä ja kaikki ovat tullee luukusta?

Ei. Jos esimerkiksi olisin vaikka 12.12 täyttänyt tuon kyselyn ja "tilannut" urheilulehden (jota tulee se 2 numeroa), niin lehti tulisi siis 15.12 (minulle ainakin tullut perjantaisin) sekä 22.12. Yleensä olen silloin täyttänyt kyselyn uudestaan kun toinen numero tulee, eli tässä tapauksessa 22 päivä täyttäisin..

Eli noin 2 viikon välein olen täyttänyt..

Jos kahteen kertaan täyttää niin sitten tulee 2 samaa lehteä, ainakin itselle tuli ekalla kerralla.

Mutta siis se onnistuu jos haluat esimerkiksi APU:n ja Urkkilehden, niin täytät kyselyn ja valitset Urheilulehden ja tämän jälkeen uudestaan kyselyyn ja sitten se APU sieltä.

Tuo kysely vaan loppuu vuoden loppuun, eli nyt alkaa olla viimeiset mahdollisuudet lehdistä tällä tavalla nauttia..
 

avatar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aidosti Sysipaska
Orman Mollis kirjoitti:
Mutta siis se onnistuu jos haluat esimerkiksi APU:n ja Urkkilehden, niin täytät kyselyn ja valitset Urheilulehden ja tämän jälkeen uudestaan kyselyyn ja sitten se APU sieltä.

No näin minä tein ja katsotaan mikä on lopputulos. Olen kyllä vähän skeptinen koko jutun suhteen, mutta sittenhän se nähdään, miten äijän käy. :)
 

Orman Mollis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins
avatar kirjoitti:
No näin minä tein ja katsotaan mikä on lopputulos. Olen kyllä vähän skeptinen koko jutun suhteen, mutta sittenhän se nähdään, miten äijän käy. :)

Ilmottelehan sitten tänne miten kävi! Kerkeääköhän lehti jo tulemaan huomenna vai meneekö ens viikkoon?
 

avatar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aidosti Sysipaska
Orman Mollis kirjoitti:
Kerkeääköhän lehti jo tulemaan huomenna vai meneekö ens viikkoon?

No jos katsotaan, että mikä aika vuodesta on menossa ja vaikka postin normiliikenne pitäisikin hoitaa ennen jouluskeidamailia niin silti veikkaan, että eivät hoida normipostiakaan aivan yhtä nopeasti kuin yleensä, että saa nähdä. Veikkaan maanantaita.
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Orman Mollis kirjoitti:
Pitänee kiitellä Ormania tästä linkistä. Muutaman minuutin sinne tänne- klikkailulla Soundi tipahti tänään postiluukusta, liitteenään Soundi 2007- kokoelmalevy. Pirusti hyviä biisejä ja muutama potentiaalinen uusi tuttavuus.

Hiano homma.
 

Rocco

Jäsen
Varaosahaku

Löytyy varmasti melkein aina sopiva osa autoon, myös uusia osia.
 

Ferris

Jäsen
Trenchtown kirjoitti:
Pitänee kiitellä Ormania tästä linkistä. Muutaman minuutin sinne tänne- klikkailulla Soundi tipahti tänään postiluukusta, liitteenään Soundi 2007- kokoelmalevy. Pirusti hyviä biisejä ja muutama potentiaalinen uusi tuttavuus.

Hiano homma.

Samat kiitokset myös täältäpäin, Soundi ja levy saapuivat postissa eilen.
 

laredo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sipoon Wolf, Malaga, Barcelona, työväen ampujat
Kysymys tietäjille. (laitoin tänne kun en viittiny uutta threadia avata tätä varten).

Vieläkö on sivustoja joista voi lähettää ilmaisia tekstiviestejä kännykkään?

Tiedosta kiitollinen.
 

fishbone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
laredo kirjoitti:
Kysymys tietäjille. (laitoin tänne kun en viittiny uutta threadia avata tätä varten).

Vieläkö on sivustoja joista voi lähettää ilmaisia tekstiviestejä kännykkään?

Tiedosta kiitollinen.

Osoitteesta www.apinat.fi voi lähettää rekisteröitymisen jälkeen 5 ilmaista viestiä päivässä ja vielä omalla numerolla. Viestin loppuun tulee joku mainos mutta muistaakseni 144 merkkiä mahtuu.
 

Hessu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, NHL, AC Oulu, Liverpool
laredo kirjoitti:
Kysymys tietäjille. (laitoin tänne kun en viittiny uutta threadia avata tätä varten).

Vieläkö on sivustoja joista voi lähettää ilmaisia tekstiviestejä kännykkään?

Tiedosta kiitollinen.

Yhden sivun tiedän ja se on tämä www.apinat.fi
95 sentin kertamaksu pitäisi maksaa ja viisi viestiä päivässä voi lähettää, eli periaattessa ilmainen.

Ilmeisesti nuorisolle tarkoitettu sivusto, joka on tietääkseni aika suosittukin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös