Hienosti on Veikkaus laskenut kertoimen huomiselle Jokerit - HPK pelille. Pelattu kolme keskinäistä peliä, voitot HPK:lle 2-1. HPK pelaa paineitta ja antaa näyttöjä ensi kautta varten. Jokerit ottanut surkealla pelillä kolme ottelua peräkkäin pataan. Jokereiden voittokerroin 1,15. Mitä mitä?
Huomenna olisi mahdollisuus takoa rahaa. Kerholla kerroin 9,20. Ei pelin nyt noin selvä pitäisi olla? Jos Markkasta jostain ihmeellisestä syystä huilautettaisiin vielä huomenna (huhut polvesta), niin tuo 9,20 huokuttelisi.Joku Veikkauksen kertoimenlaskija on ilmeisesti ollut eilen Lappeenrannassa katsomassa SaiPa-HPK-ottelua?
HPK oli kyllä niin heikko että ropoakaan en löisi heidän puolestaan vetoa.
Tämä on kyllä todella vakavassa harkinnassa. Jokereille taidetaan antaa kerrointa 1,15 ja nykyisten esitysten perusteella en uskaltaisi noin pientä kerrointa pelata kuin siinä tapauksessa, että Jokerit pelaavat keskenään. Kerhon kerroin houkuttelee kyllä todella paljon, mutta perkele jos jostakin vielä Jokereita surkeampi ilmestys löytyy niin se on juuri Kerho.Huomenna olisi mahdollisuus takoa rahaa. Kerholla kerroin 9,20. Ei pelin nyt noin selvä pitäisi olla?
Tälle päivälle ihan kokeilemisen arvoinen on Tapparan vierasvoitto KalPasta, mistä Veikkaus tarjoaa kertoimen 1,60. Kohdetta voi pelata singlenä ja Veikkauksen kerroin kestää poikkeksellisesti vertailun myös kansainvälisiin peliyhtiöihin.
Huomenna olisi mahdollisuus takoa rahaa. Kerholla kerroin 9,20. Ei pelin nyt noin selvä pitäisi olla? Jos Markkasta jostain ihmeellisestä syystä huilautettaisiin vielä huomenna (huhut polvesta), niin tuo 9,20 huokuttelisi.
Kerhon kerroin Jokereita vastaan on pelaamisen arvoinen (n.9). Ei siksi, että Kerho olisi iskussa vaan Jokerit on snadissa kriisissä.
Olin aikeissa laittaa seuraavanlaiset veikkaukset:
Blues-Saipa 2
Jokerit-HPK 2
Kärpät-TPS 2
Kok.kerroin about: 430
Mutta veikkauskone ei suostunut tekemään minulle tälläistä tikettiä, vaan valitteli ''kiellettyä yhdistelmää''. Osaisiko joku kertoa mikä tässä oli oikein kyseessä? Kävin kahdella kioskilla kokeilemassa tuota yhdistelmää, ja kummassakin sama vastaus. Kassatäditkään eivät osanneet ilmiötä selittää. Jos nyt kävisi niin hassusti, että otteluissa tulisi käymään, niin kuin tuossa ylempänä on laitettu, niin mitäs sitten? Lähdenkö vaatimaan Veikkaukselta rahoja, vai kannattaako tilanne ehkäistä lähettämällä jo nyt postia Veikkaukselle tapahtuneesta?
Olin aikeissa laittaa seuraavanlaiset veikkaukset:
Blues-Saipa 2
Jokerit-HPK 2
Kärpät-TPS 2
Kok.kerroin about: 430
Mutta veikkauskone ei suostunut tekemään minulle tälläistä tikettiä, vaan valitteli ''kiellettyä yhdistelmää''. Osaisiko joku kertoa mikä tässä oli oikein kyseessä? Kävin kahdella kioskilla kokeilemassa tuota yhdistelmää, ja kummassakin sama vastaus. Kassatäditkään eivät osanneet ilmiötä selittää. Jos nyt kävisi niin hassusti, että otteluissa tulisi käymään, niin kuin tuossa ylempänä on laitettu, niin mitäs sitten? Lähdenkö vaatimaan Veikkaukselta rahoja, vai kannattaako tilanne ehkäistä lähettämällä jo nyt postia Veikkaukselle tapahtuneesta?
Olisiko ollut 3000?Mulla oli joskus samankaltaista ongelmaa ja syyksi sanottiin veikkausella että kerroin on liian ISO, eli veikkauksella on on jokin kertoimen yläraja, en vaan muista mikä.
Kyllä kokonaiskerroin voi olla maksimissaan 3000. Tähän kuitenkin vaikuttavat jotkin seikat, useinmiten juurikin jos pelit ovat samaa sarjaa tai jotain vastaavaa. Eilen koitin laittaa kaikki neljä mestareiden liigan peliä ristiksi, mutta tuli juuri sama "kielletty yhdistelmä".Olisiko ollut 3000?
Tappara on ollut viime aikoina todella vakuuttavassa kunnossa ja tuskin se lento vielä tänään tulee katkeamaan. KalPalle voi huoletta antaa yhden maalin tasoituksen. Sen kohteen kautta on hyvä rakentaa tämän päivän vedot.
Nimittäin Bluesin kahden maalin voitolla kertoimeksi 4. Aivan ympäripyöreä matsi (siis mun laseilla), ylikerroinkin! Pakko kokeilla.