Mä voisin tulla mukaan.
Ei kun nimimerkki Roo:lle yksityisviestiä niin pääset joukkoon.
Mä voisin tulla mukaan.
Roo olitkos laittanut mulle kimpan nimen ja salasanan jo? Päivityksen yhteydessä näköjään kadonneet meidän viestit.
Vielä mahtuu mukaan kimppaan! 50e panos ja 20 vaihtoa sallittu. Mukana tällä hetkellä 10 joukkuetta, joten kelpo potti kasassa! Rahat jaetaan kolmelle parhaalle.
Jos kiinnostusta löytyy, niin pikaisesti yksityisviestiä allekirjoittaneelle . jatkoajastakin muutama nimimerkki on liittynyt jo aiemmin. :-)
Etkö sinä voi perustaa tälle kimpallesi omaa ketjua tai suorittaa kosiskelua muualla? Olisi kiva lukea tässä ketjussa siihen liittyvästä aiheesta....
Aina valmiina! Ei niin pientä juttua olekkaan ettei kohtaisi pettymystä.Ja Mondie, oletko valmis koitokseen? Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä!
Kiitoksia kiitoksia, nyt maksoin maksuni ja liityin, saas nähdä miten tuun dominoimaan, köh köh. Mitenkäs tasatilanteessa ratkastaan voittaja? Eniten tehopisteitä -> eniten maaleja -> eniten vaihtoja jälellä, passaisko tommonen systeemi?
Pörssihän sen päättää meidän puolesta kuka voittaa tasurissa. Ohjeista selviää.
Tasapistetilanteissa joukkueiden sijoitus ratkaistaan seuraavilla kriteereillä tässä järjestyksessä:
- Vähiten pelattuja pelipäiviä
- Eniten maaleja
- Eniten IS-tähtiä
- Vähiten jäähyjä
Mitenkäs tasatilanteessa ratkastaan voittaja?
Hemmetti kun oli vaikea miettiä kokoonpanoa illan kierrokselle.. Tarkoitus oli aloittaa maltillisemmin vaihtojen suhteen, mutta muiden peesissä tässä lähdettiinkin kasvattamaan joukkueen arvoa! Paljon variaatioita oli vaihtojen suhteen, mutta luotetaan, että nappasin oikeat kaverit tiimiin.. :)