Liigapörssi rahakimppa- Jatkoajan Valiot, jakso 4 18.12.2012
Tässä kimpassa taistellaan yksinkertaisuudessaan rahasta ja kunniasta! Mutta rauhan ja rehellisyyden merkeissä. Raha tekee meistä onnellisia ja sitä ei ole koskaan liikaa. Nyt teillä on mahdollisuus tehdä elämästänne hohdokasta! Oletko sinä muka jatkoajan valmentajavelho? Tule ja näytä kykysi. Tässä kimpassa saat haastetta.
SÄÄNNÖT
- Vain yksi joukkue valmentajaa kohtaan
- Max 11 vaihtoa
- Jatkoaika.com sivuilla aktiivinen nimimerkki
- Top 3 palkitaan. Sija 1. 135€ 2. 35€ 3. 10€
- Palkinnot siirrän voittajille 2vrk jakson päättymisen jälkeen. Tällä varmistetaan lopulliset sijoitukset, kun pistekorjauksia tulee useasti vielä jakson päätyttyäkin.
- Kehitysehdotuksia otan vastaan tässä viestiketjussa tai Yv:llä
ILMOITTAUTUMINEN
Jakso 4 alkaa 18.12.2012 klo 18.30.
- Kimppaan ilmoittautumisen takaraja on 17.12.2012 klo. 24 mennessä! Tämä siksi, että haluan rauhoittaa pelipäivän turhalta säätämiseltä ;)
- Osallistumismaksu on 10€
- Salasanan ja tilinumeron saat ilmoittaessasi joukkueen Kimppaan minulle yksityisviestillä.
- Osallistumismaksun suorituksen yhteydessä merkkaa jatkoajan nimimerkkisi ja joukkueen nimi viestikenttään.
- Maksu pitää näkyä tilillä 18.12.2012 klo 18.30 mennessä.
Muutama sananen itsestäni, jolla haluan vakuuttaa tämän Kimpan luotettavuutta:
- Omaan rikkeettömän kirjoitushistorian jatkoajan sivustolle
- Teini-ikä on ohitettu reilusti, joten minulla on vakituinentyö ja perhekin on perustettu.
- Kimpan rahat on eri tilillä omieni kanssa, joten sekaannusta vieraisiin ja omiin rahoihin ei tule.
- Olen aktiivinen palstalainen ja helposti lähestyttävä.
- Toimin kimpassa omalla nimelläni
Tervetuloa kaikille!
Tässä kimpassa taistellaan yksinkertaisuudessaan rahasta ja kunniasta! Mutta rauhan ja rehellisyyden merkeissä. Raha tekee meistä onnellisia ja sitä ei ole koskaan liikaa. Nyt teillä on mahdollisuus tehdä elämästänne hohdokasta! Oletko sinä muka jatkoajan valmentajavelho? Tule ja näytä kykysi. Tässä kimpassa saat haastetta.
SÄÄNNÖT
- Vain yksi joukkue valmentajaa kohtaan
- Max 11 vaihtoa
- Jatkoaika.com sivuilla aktiivinen nimimerkki
- Top 3 palkitaan. Sija 1. 135€ 2. 35€ 3. 10€
- Palkinnot siirrän voittajille 2vrk jakson päättymisen jälkeen. Tällä varmistetaan lopulliset sijoitukset, kun pistekorjauksia tulee useasti vielä jakson päätyttyäkin.
- Kehitysehdotuksia otan vastaan tässä viestiketjussa tai Yv:llä
ILMOITTAUTUMINEN
Jakso 4 alkaa 18.12.2012 klo 18.30.
- Kimppaan ilmoittautumisen takaraja on 17.12.2012 klo. 24 mennessä! Tämä siksi, että haluan rauhoittaa pelipäivän turhalta säätämiseltä ;)
- Osallistumismaksu on 10€
- Salasanan ja tilinumeron saat ilmoittaessasi joukkueen Kimppaan minulle yksityisviestillä.
- Osallistumismaksun suorituksen yhteydessä merkkaa jatkoajan nimimerkkisi ja joukkueen nimi viestikenttään.
- Maksu pitää näkyä tilillä 18.12.2012 klo 18.30 mennessä.
Muutama sananen itsestäni, jolla haluan vakuuttaa tämän Kimpan luotettavuutta:
- Omaan rikkeettömän kirjoitushistorian jatkoajan sivustolle
- Teini-ikä on ohitettu reilusti, joten minulla on vakituinentyö ja perhekin on perustettu.
- Kimpan rahat on eri tilillä omieni kanssa, joten sekaannusta vieraisiin ja omiin rahoihin ei tule.
- Olen aktiivinen palstalainen ja helposti lähestyttävä.
- Toimin kimpassa omalla nimelläni
Tervetuloa kaikille!
Viimeksi muokattu: