Kyllä Zagrapan ainakin minulla näkyy luettelossa 280k hintaisena, joten katsopa vielä uudestaan.
Sielllä tullut myöhemmin tänään ilmoitus, että Zagrapan lisätty mukaan. En nyt kuitenkaan tee muutosta enää.
Kyllä Zagrapan ainakin minulla näkyy luettelossa 280k hintaisena, joten katsopa vielä uudestaan.
Olisi ollut melkeinpä viisaampaa ottaa joku 150k maksanut vitosveskari, kuin tuo riippakiveksi osoittautunut Ortio. Tepsi ottaa joka matsissa 100-0 turpaansa, eikä pisteitä kerry edes torjuntojen muodossa. Perhana, että sylettää.
Olisi ollut melkeinpä viisaampaa ottaa joku 150k maksanut vitosveskari, kuin tuo riippakiveksi osoittautunut Ortio. Tepsi ottaa joka matsissa 100-0 turpaansa, eikä pisteitä kerry edes torjuntojen muodossa. Perhana, että sylettää.
Itselläni samat puolustajat ku sulla. Vitutti vaa että kaikki tuota Ilomäkeä alko ottaa ja ku ite olin kerranki ilonen jostain "löydöstä" niin vaihdoin sitten pois.Pisteitä 415, vaihtoja jäljellä 5/11. LP sijoitus 623.
I. Pikkarainen - A. Ilomäki - T. Teräväinen
R. Lintner - T. Söderholm
J. Ortio
Jos Tukonen pelaa tänään, otan Teräväisen tilalle. Ortiokin saattaa vaihtua Norttiin.
Itselläni samat puolustajat ku sulla. Vitutti vaa että kaikki tuota Ilomäkeä alko ottaa ja ku ite olin kerranki ilonen jostain "löydöstä" niin vaihdoin sitten pois.
Alkaako seuraava jakso lauantain sääleistä, vai puolivälieristä?
Ei millään muista miten on viime vuosina ollut. Lyhyeksi kyllä meinaa jäädä joukkueiden suunnitteluaika, jos edellinen jakso loppuu to-pe yönä ja ensimmäiset pelit jo lauantaina..