Liigapörssi-keskustelua

  • 1 503 175
  • 6 499

Phåål

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Nurmijärven Kurra, HC Boners
Nokelainen - Peltonen - Strömberg
Nordlund - Mälkiä
Karhunen

Tuollaisella sitä melko varmasti lähdetään hakemaan voittoa. Kaikkien pitäisi ainakin kenttäpelaajista jossain määrin pelata ylivoimaa.

Heh, niin se vaan muuttuu kun miettii liikaa =)

Nyt se olis toivottavasti lopullinen,

Peltonen - Perrin - Sailio

Malkamäki - Halme

Norja

Nyt ainakin pitäis kaikkien pelata sitä ylivoimaa =) Ainut miinus on veskari, mut siihen pitäiskin sit sijoittaa 200k lisää jos haluisi sellaisen kuka oikeasti pelaa.
 

Ukkomauseri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Tyhmä kysymys : siis miten poistan kimpan, jossa olen ja jonka olen itse perustanut, että voin etukäteen maksetulla tiimillä liittyä toiseen kimppaan?
 

Muhkea

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, NHL:n suomalaiset
Meikäläisen neljän pelin tryoutti:

Juho Keränen - Juha-Pekka Hytönen - Ville Peltonen
Juha Leimu - Nico Lehto
Tomi Karhunen
 
Viimeksi muokattu:

SteelGate

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Ilves, Bruins, HC Davos, Tunturi-Kiekko
HC Lättyviikareiden todennäköisin kokoonpano huomiselle kierrokselle:

Hamilton - Kerälä - Junnila
Eronen - Halme
Hostikka

Näillä mennään, jos ei mitään mullistavia vaihtoja ehdi keksiä.
 

Ralph

Jäsen
Muokkasin näin yömyöhään joukkuetta:

Niko Nieminen - Jari Sailio - Janne Kolehmainen
Mathias Porseland - Aaron Brocklehurst
Atte Engren
 

expertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Brodeur, Hughes bros., Dawson Mercer, NJD, HPK
Tyhmä kysymys : siis miten poistan kimpan, jossa olen ja jonka olen itse perustanut, että voin etukäteen maksetulla tiimillä liittyä toiseen kimppaan?

Auttaisko jos painaisit sitä sinistä nappia,jossa lukee: Poista kimppa

ja jonka alla lukee:

Poistettuasi kimpan, joukkueesi voi joko liittyä uuteen kimppaan tai voit perustaa uuden kimpan.
 

keigykedy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Leijonat
Pesonen-Doell-Koskenkorva
Leimu-Honkaheimo
Lassila

Koskenkorvan tilalla oli alunperin Strömberg ja Honkaheimon paikalla Halme... kokemuksesta viisastuneena oman jengin pelaajilla ei kuitenkaan kannata koko jengiä täyttää...
 

Yuppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Україна
Ja tämmöisillä etiäisillä liikkeelle:

Janne Keränen - Jeff Hamilton - Tomas Zaborsky
Arto Tukio - Simo Mälkiä
Teemu Lassila
 

Taikuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tämmöisellä joukkueella lähdetään puolustamaan viime jakson kimpan kymmenettä sijaa.

Peltonen - Hauhtonen - Hamilton
Nordlund - Mälkiä
Norja

Ja hyvä taas muistuttaa Jatkoajan kimpasta: Jatkoaika salasana: jatkis.
 

Topnaattori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallokerho ja Kulman Pojat
Tämmöisellä taidetaan lähteä liikkeelle, ellei mitään yllättävää poisjääntiä tai päähänpistosta satu.

Joona Karevaara - Petteri Wirtanen - Jeff Hamilton
Joni Haverinen - Oskari Korpikari
Teemu Lassila
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Turhaan te Karhusen otatte.

Otinpa kuitenkin ;)

40 torjuntaa, nollapeli ja kolme tähteä. 34 pistettä napsahti 215 000 veskarille.

Hyvin alkoi muutenkin, Kerälä 0+2 ja +1, Pesonen 1+1, +2 ja 5 laukausta, Hamilton 0+1, 2 min, +1 ja 4 laukausta, Söde 0+1, 2 min, +1 ja 4 laukausta, Halme 2 min, +1 ja 5 laukausta.

Positiivista että liiga jatkuu harvinaisesti neljällä täydellä kierroksella eikä vaihtokikkailu käynnisty heti alusta.
 
Viimeksi muokattu:

Sorcerer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Otinpa kuitenkin ;)

40 torjuntaa, nollapeli ja kolme tähteä. 34 pistettä napsahti 215 000 veskarille.

Hyvin alkoi muutenkin, Kerälä 0+2 ja +1, Pesonen 1+1, +2 ja 5 laukausta, Hamilton 0+1, 2 min, +1 ja 4 laukausta, Söde 0+1, 2 min, +1 ja 4 laukausta, Halme 2 min, +1 ja 5 laukausta.

Positiivista että liiga jatkuu harvinaisesti neljällä täydellä kierroksella eikä vaihtokikkailu käynnisty heti alusta.

Todellaki hyvin otettu. Karhunen pelas ihan mallikkaasti. Hostikka loukkaantu aamujäillä ja Koiviston tilannetta en tiedä. Itselläni ei kovin hyvin alkanut. 1+1 tehot ekat kierrokselta.
 

Ralph

Jäsen
Katsotaan jaksaisinko käyttää rahaakin tähän. Nyt ainakin neljälle ekalle kierrokselle tälläinen jengi:

Jari Sailio - Ville Viitaluoma - Samuli Kivimäki
Mikael Kurki - Mathias Porseland
Teemu Lassila

Muokkasin näin yömyöhään joukkuetta:

Niko Nieminen - Jari Sailio - Janne Kolehmainen
Mathias Porseland - Aaron Brocklehurst
Atte Engren

En sitten tiedä miksi menin ja muokkasin tuota joukkuetta. Onneksi en maksanut tästä. Olisin alkuperäisellä joukkueella saanut 63 pistettä mutta nyt saan 52.
 

viikst

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Washington Capitals
Ihan hyvin on sujunut alkukausi liigapörssin osalta, tuloksena 2 kimppa voittoa ja kokonais sijoitukset 1. jaksossa ~1200 ja 2. jaksossa ~400.

3. jakso käynnistyi kanssa ihan hyvin tehoilla 3+3 joukkueella:

Sailio-Hamilton-H.Pesonen
Haverinen-Leimu
Engren​
 

Pottakameli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Aika nappiin meni tämä avaus, paitsi että Tukio otti miinusta. Muuten kyllä paras avaus hetkeen.
 

Sambody

Jäsen
En edes muistanut mitä olin valinnut joukkueeseen, koska en ajatellut ostaa superpelijoukkuetta mutta kai se on nyt pakko, kun jakso käynnistyi vaatimattomasti 96pisteen kierroksella.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös