Liigapörssi-keskustelua

  • 1 508 046
  • 6 499

MikGo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Leijonat
Helvetin komeeta. Kun en muista salasanaa ja pyytää lähettämään sähköpostiin tulee, että "sähköpostiosoittetta ei ole rekisteröity IS Liigapörssiin". Noh rekisteröidytään uudelleen mutta, "Sähköpostiosoite on jo rekisteröity."

Ei pelata sitten tänä vuonna liigapörssiä.
 

MacInnis

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, Kärpät, Shefki Kuqi
R.I.P. Liigapörssi 1995-2008

Yritin äsken rekisteröityä mutta heitti yllätys yllätys herjat "sivua ei voi näyttää".

Vittu mitä PASKAA!! (HUUTONAURUA)

Odotan mielenkiinnolla kommentteja ensimmäisistä pistepäivityksistä. :)
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Mitä vittua, pääsin tekemään jengin? Otin tommoset pelaajat:

B.Brückler
D.Clarke-J.Lehtivuori
J.Tenute-K. Kuhta-T.Koivisto

Mutta sitten itse asiaan:

Päätin pitkällisen harkinnan jälkeen valita jengini pelipaidan valtaväriksi paskanruskean kunnioittaakseni uudistuneen Liigapörssin uskomattoman hienoja uudistuksia ja kaikin puolin hienosti toimivaa alustaa. Itse asiassa koko paita on yhtä paskanruskeaa kenttää, joten aluksi tekemäni tuntien aivotyö paidan mallin eteen valui täysin hukkaan. Logoksi valitsin useiden hienojen vaihtoehtojen jälkeen vaaleanpunaisen poninkuvatuksen, ajattelin tällä valinnalla kuvastaa sitä miten helvetin paljon minua kiinnostaa pelipaita ja varsinkin sen logo.

Nyt on mageet kypärät.

Superpelitunnusta en uskalla vielä ostaa, koska eiköhän tuokin jengi ole viimeistään huomisaamuun mennessä tuolta kadonnut ja rekisteröityminen peruttu ja sähköpostiosoite bannattu.
 

Alex

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Hieno kimppa tulossa, kaikilla on joukkueessa Kuhta ja Koivisto, joten pelataan käytännössä 4 pelaajalla. Lisäksi nekin ovat melkein samat, kun saa valita lähes kaikki parhaat. Taktiikalla ei ole juuri osuutta.

Kimppaakaa saa tuskin ajoissa järjestettyä, kun sivut kaatuvat koko ajan.
 

Lämpö

Jäsen
Itte tein vaaleanpunaiset, jossa on sonni. Oli kyl hienot.
Hyökkäyksessä Mave pistää kiekkoja sisään Kuparisen syötöistä, Uusitalon avustukselle. Maalissa Riksman avaa peliä Tom Koivistolle. Koskela surffailee muuten vaan.

ps. en aio maksaa ainakaan ekassa jaksossa tosta mitään...
 

kamik

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Helvetin komeeta. Kun en muista salasanaa ja pyytää lähettämään sähköpostiin tulee, että "sähköpostiosoittetta ei ole rekisteröity IS Liigapörssiin". Noh rekisteröidytään uudelleen mutta, "Sähköpostiosoite on jo rekisteröity."

Ei pelata sitten tänä vuonna liigapörssiä.

Sama homma. Lisäksi vähän väliä tuli ilmoitus: Sivun lataaminen keskeytyi tjsp. Muutoinkin ihmeellisen hidasta ja tahmeata oli sivujen avautuminen. Olkoon eka jakson ajan hyllyllä, katson tilannetta uudelleen myöhemmin kauden aikana. Jollei parane, niin goodbye, liigapörssi.
 

Axel K.

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Hitto mitä paskaa. Kun yritin eilen rekisteröityä, sivusto "kaatui". No tänään rekisteröidyin uudelleen, ei onnistu koska kuulema olen rekisteröitynyt. Kun yritän tilata salasanaa, väitetään että sähköpostiosoitetta ei löydy järjestelmästä... Ihan oikeesti. Ei voi olla totta.

On muuten mielenkiintoinen plättäri valittu tuohon "sovellukseen". Se paljastuu esim. Googlen Chrome selaimen välilehdeltä näkyvästä ikonista. Vai onko tämä paska toteutettu sisäisesti jotenkin muuten? Olisi kiva päästä toteamaan arkkitehtuuri ja se miten on ajateltu tämän skaalautuvan kun 40000 käyttäjää yhtä aikaa pelikierroksen jälkee alkaa tekemään vaihtoja.

Voi ristus.

(Ei sinällään että alustassa mitään vikaa olisi... Voi olla vaan etten itse valitsisi tälläiseen käyttöön ko. vekotinta.)
 
Viimeksi muokattu:

Jääkaappi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga
Tää oli jo hyvä. Äsken tuli mulla joku "Pääsy kielletty" -juttu. :D

Ihan oikeasti, edes vähän yritystä nyt. Olisi kiva kuulla, että miksi Beneway ei ole enään hommassa mukana?

Olkoot, minä jätän ainakin superpelin väliin.
 

-Jonne-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JoKP
Helvetin komeeta. Kun en muista salasanaa ja pyytää lähettämään sähköpostiin tulee, että "sähköpostiosoittetta ei ole rekisteröity IS Liigapörssiin". Noh rekisteröidytään uudelleen mutta, "Sähköpostiosoite on jo rekisteröity."

Ei pelata sitten tänä vuonna liigapörssiä.

Jep, näin kävi itsellekin.

Aika koominen tapaus kaikkineen. Voisi nostaa haloon kusetus yrityksestä. Eihän kenenkään nyt tuosta lystistä pidä ainakaan mennä maksamaan. Voisi olettaa, että pisteet voi jäädä päivittymättä tai sitten ne päivittyy joskus vuoden lopulla, jos edes liigapörssiä on silloin olemassa edes nimeltä.....
 

Tommy

Jäsen
Suosikkijoukkue
#17
Vahvistusviestiä olen odotellut yli 30 tuntia.
Ei pelata ainakaan tässä jaksossa Liigapörssiä, saatanan amatöörit.
 

expertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Brodeur, Hughes bros., Dawson Mercer, NJD, HPK
Ryhmäkanteen paikka. maksettu supertunnus ja kimppa perustettu. Ei kuitenkaan pysty kutsumaan ketään sinne vittu!
 

S. Avery

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Rangers
Samoja ongelmii kuin muillakin. Ei onnistu joukkueen teko vaan lukee et kyseinen sähköposti on jo käytössä. Monia hyviä vuosia on loistavasti toimivan ja mielenkiintoisen liigapörssin äärellä vietetty, mutta nyt on Iltasanomat kussut pahemman kerran ton pelin. SM-liigan seuraamiseen huomattavasti lisää mielenkiintoa tuonut liigapörssi on pilattu. Kiitti vitusti niille jotka keksi lisätä hienot uudet paidat ja muuttaa hyvin toiminut peli. Tohon pörssiin en euroja sijota.
 

Aatu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kisakenttä Oy
Helvetin komeeta. Kun en muista salasanaa ja pyytää lähettämään sähköpostiin tulee, että "sähköpostiosoittetta ei ole rekisteröity IS Liigapörssiin". Noh rekisteröidytään uudelleen mutta, "Sähköpostiosoite on jo rekisteröity."

Täysin sama juttu täällä. Plus että tekaisin kokonaan uuden sähköpostin ja koitin rekisteröityä sillä, niin sama juttu. Hienoa IS, hyvin hoidettu.

Ai niin, huvittavaa, miten nopeesti lähti isot liigapörssin mainokset ilta-sanomien sivuilta eilen illalla.
 

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Tää oli jo hyvä. Äsken tuli mulla joku "Pääsy kielletty" -juttu. :D

Sama tuli itelläkin. Ensinnäkin sitä aktivointiviestiä sai odottaa reilun vuorokauden (eikä tullut roskapostiin) sen jälkeen pääsin kirjoittamaan joukkueen nimen. Tähän sitten jäätiin.

EDIT: Puolen tunnin yrittämisen jälkeen pääsin takaisin joukkueen nimen valintaan. Sitten "yhteys katkesi, yritä uudelleen" jne..
EDIT2: Nyt sai joukkueen luotua! Ihmeiden aika ei ole ohi..
 
Viimeksi muokattu:

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Kyllähän tässä kärsii itse tuotekin eli Jääkiekon SM-liiga joka varmaan omistaa oikeudet Liigapörssiin eikä Beneway voi siten meitä enää auttaa. Viime vuonna Liigapörssiin osallistui yli 80 000 manageria ja luulen että ainakin 15 ihmisen kiinnostus koko SM-liigaa kohtaan katoaa Liigapörssin tuhoamisen myötä.
 

expertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Brodeur, Hughes bros., Dawson Mercer, NJD, HPK
Kyllähän tässä kärsii itse tuotekin eli Jääkiekon SM-liiga joka varmaan omistaa oikeudet Liigapörssiin eikä Beneway voi siten meitä enää auttaa. Viime vuonna Liigapörssiin osallistui yli 80 000 manageria ja luulen että ainakin 15 ihmisen kiinnostus koko SM-liigaa kohtaan katoaa Liigapörssin tuhoamisen myötä.

Amen, ja vittu kun tuohon paskaan on vielä koukussa.

No, star gm:ään voi laittaa sitten suuremmat panokset kimppaan. Onko kukaan laittanut sm-liigalle palautetta. IS:lle laitoin jo itsekin, mutta vois kait tuonnekin.

Sitäpaitsi mikä on hienompaa, kun tuijottaa teksti-tv:stä, miten etenee maanatai-iltainen saipa-kalpa ottelu vaikket ole edes lyönyt siitä vetoa?
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Sitäpaitsi mikä on hienompaa, kun tuijottaa teksti-tv:stä, miten etenee maanatai-iltainen saipa-kalpa ottelu vaikket ole edes lyönyt siitä vetoa?

Niinpä, kyllä tämä Liigapörssin seuraaminen toi aina mukavasti ja paljon lisäväriä liigakierrosten seuraamiseen. Joskus tuntui, että seurasi enemmän Liigapörssiä kuin SM-liigaa ja HPK:n pelejä... Ja Liigapörssi oli ainoa syy olla kiinnostunut sellaisesta kierroksesta jolloin HPK ei pelannut. Mikä se syy on nyt?

Ja hallissakin kun oli peliä kattelemassa niin kyllähän siinä vähän väliä vilkuili kännykän netistä että mitkä on tilanteet ja jos jossain Liigapörssin parhaimman kentän kannalta kiinnostavimmissa peleissä oli tehty maaleja niin latasi ja katsoi kuka ne maalit teki.
 

expertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Brodeur, Hughes bros., Dawson Mercer, NJD, HPK
Niinpä, kyllä tämä Liigapörssin seuraaminen toi aina mukavasti ja paljon lisäväriä liigakierrosten seuraamiseen. Joskus tuntui, että seurasi enemmän Liigapörssiä kuin SM-liigaa ja HPK:n pelejä... Ja Liigapörssi oli ainoa syy olla kiinnostunut sellaisesta kierroksesta jolloin HPK ei pelannut. Mikä se syy on nyt?

Ja hallissakin kun oli peliä kattelemassa niin kyllähän siinä vähän väliä vilkuili kännykän netistä että mitkä on tilanteet ja jos jossain Liigapörssin parhaimman kentän kannalta kiinnostavimmissa peleissä oli tehty maaleja niin latasi ja katsoi kuka ne maalit teki.

Niin ja kesken live seurannan alat tuulettaa jotain alastalon syöttöpistettä, kunnes huomaat taas olevasi pelissä. Oi niitä aikoja, niisk!
 

Sabaton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Stars, Spurs, Werder Bremen, Real Madrid
Kyllä minulla ainakin tuo joukkueen luonti onnistui ongelmitta.Tämmöisiä pelaajia tuli otettua Hc Persreikään.

-----Anttila-----Viuhkola-----Laaksonen
-----------Cook-----Strömberg--------
----------------Brückler--------------
 

expertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Brodeur, Hughes bros., Dawson Mercer, NJD, HPK
Juu, joukkue on luotu ei siinä mitään, mutta kun ei saa kimppaa pystyyn. Se tarkoittaa että elämästä jää uupumaan rekkalastillinen vittuilua ja kuittailua.
 
Sainpahan vihdoin joukkueen tehtyä pienen vääntämisen jälkeen. Joukkueen kokoonpanoksi muodostui:

Louhivaara-Kuusela-Bicek
Mäntymaa-Kokko
Vehanen

Louhivaara on yllätysvalmis ja esiintynyt edukseen reenipeleissä. Kuusela ja Bicek yllättivät halpuudellaan. Mäntymaa ja Kokko tulenevat tekemään paljon pisteitä kovan hyökkäyksen takana. Vehanen on taattua laatua.

"Näillä mennää," sanoi virmasen masa.
 

Groove Armada

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Starkin noutopihan parakki
Tällä lähdetään liikkeelle:

Koivisto - Immonen - Louhivaara
Mikkola - Heikkinen
Bruckler
 

keigykedy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Leijonat
Homman saa toimimaan huomattavasti jouhevammin kun asentaa firefoxiin mainokset blokkaavan lisäosan.

Löytyy tuolta: http://adblockplus.org/en/

Asennuksen jälkeen pitää asetuksista laittaa blokattavaksi seuraava
osoite: //adserver.sanomawsoy.fi/.

Tämän jälkeen kun käynnistää selaimen uudelleen niin sivun yläreunassa ja sivulla näkyviä flash-mainoksia ei ladata ollenkaan.

Ainakin itsellä tuo nopeutti toimintaa huomattavasti ja sivujen kaatuilu jäi kokonaan pois.

SUURKIITOS !!!
Sivuthan rupesi pelittämään !!!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös