Sama Gelinaksen kohdalla. Toivotaan että on kunnossa eikä jää ekan vaihdon jälkeen sivuun..Nappasin itse Gelinaksen ja tarkoituksena on pitää hänet loppukauden. Samoin kuin Lekkasin ja Johanssonin kanssa.
En usko, jos veikata pitäisi niin tekee tällä jaksolla eniten Liigapörssi pisteitä tällä jaksolla kaikista pelaajista. Kallis mutta sen arvoinenSama Gelinaksen kohdalla. Toivotaan että on kunnossa eikä jää ekan vaihdon jälkeen sivuun..
Tämä ketju on hyppinyt muutaman kerran näkymääni Jatkoajassa, ja varsin monta vuotta liigapörssistä pois olleena mietin tässä onko liigapörssissä nykyään palkintoja ja jos on niin millaiset ne kenties ovat? Koetin käydä liigapörssin nettisivuilla, mutta sieltä en löytänyt vastausta tähän.101 pistettä, kimpan ylivoimaiseen johtoon ja koko pörssin 6.
Tästä ei olisi pitänyt edes tykätä mielivaltaisen päätöksen takia, mutta kiitos oikein paljon tiedosta.Ei ole ollut useampaan vuoteen mitään palkintoja, perustuen jonkun viranomaisen mielivaltaiseen päätökseen. Oliko se niin että kun Liigapörssi perustuu tuuriin niin siksi. Ennen vanhaanhan tässä oli todella hyvät palkinnot ihan autoista lähtien.
Toisessa hupikimpassa teen enemmän hakuja ja tässä uskallan ottaa jopa Ässäpelaajia mikäli on järkihintaisia, kuten Viljanen pleijarien alussa ja oli kyllä erinomainen haku.Mites muut ovat valinneet pelaajat kun on useampi joukkue tulilla? Meikellä 2 joukkuetta. Eri äijät sekä taktiikka kummassakin. Enemmän seurattavaa. Menee vähän tylsäksi jos pelaa kahdella täysin samalla joukkueella. Toki joskus yksittäinen pelaaja molemmissa jos löytyy joku oikein kuuma. Ja tietty pleijareissa samoja ukkoja väkisinkin.
Se olisi kova jos voittaisi kaksi kimppaa täysin eri joukkueilla. Ei ole vielä onnistunut. Paras jakso muistaakseni 2 ja 3 sijat. Usein käynyt niinkin että toinen jengi kärjessä ja toisella ei onnistu mikään.
Bro, minä uhraudun ja otan finaalissa pelkkää Ipa/KalPaa. Hoida sinä vielä välierätkin maksimilla.Aijai, tää toimii! On tää vähän eppää Hifkiä kohtaan, mutta sodassa ja jääkiekossa kaikki on sallittua.
Vähän vaan huolettaa nyt jatko; kun Hifk nyt selkeästi häviää SaiPaa vastaan kaikki pelit, niin sehän meinaa että SaiPaa vastaan tulee asettumaan seuraavaksi joku toinen jengi. Minulla riittäisi vielä vaihtoja ottaa sieltä kuusi ukkoa, mutta sitten jää enää kaksi jäljelle finaaleita varten. Pitäisikö minun nyt käyttää jonkinlaista taktikointia, ja ottaa vaikkapa vain 4 ukkoa SaiPaa vastaan seuraavaksi tulevasta jengistä? Sitten voisin SaiPan selvitessä finaaliin vaihtaa jäljellä olevilla neljällä vaihdollani neljä jamppaa finaaliin SaiPaa vastaan menevästä jengistä.
Olisiko se tarpeeksi? Vai näkisikö Liigapörssin jumalat keplotteluni läpi, ja pudottaisivatkin SaiPan pois, jos en mene all-in heidän vastustajaansa vastaan? Tällöin minun pitäisi kyllä mielestäni ensin varmistaa SaiPan finaalipaikka, ottamalla seuraavankin kierroksen SaiPan vastustajasta 6 pelaajaa, ja lopulta sitten finaalissa käyttää ne kaksi jäljelle jäävää. Ehkä jumalat silloin menisivät halpaan, kun näkisivät että kaikkeni yritän joka stepissä tehdä SaiPan vastustajia pelatessani. Ja vaikka se ei riittäisi, SaiPa saisi ainakin hopeaa. Kyllä. Näin se on tehtävä. Helppoa ja kivaa!
Toivottavasti Liigapörssin jumalat eivät lue tätä osiota.