*clip* Eli irtoaakos muista joukkueista kakkosen sentteriä lähellekkään samaan hintaan?
Eli mitäs aarteita löytyy muista joukkueista.*clip*
Tätä olen koittanut tässä katsella, ja tuntuu kahden ensimmäisen ketjun pelaajien hinnat olevan jokaisessa joukkueessa päältä 300.000. IFK:sta eräänlaisena löytönä voi pitää
Ahtolaa hinnallaan 320t, mutta vaikka pelaa tänäänkin ykkösketjussa Peltosen ja MG:n kanssa, oli viime kaudella todella näkymätön, ja Petun ketjuruletti kyllä heittää nopeasti pois 1. ketjusta mikäli tulosta ei synny.
Jokela on hinnallaan 375t sinänsä houkutteleva, että jäähyjä on tullut "hyvään" tahtiin ET-otteluissa, ja pisteitäkin tullut siinä sivussa. YV-aika ei tosin varmasti päätä huimaa, kun löytyy Kousaa ja Södeä viivalle (verrattuna esim. Seikolaan). Tämä on toki ihan mutua.
Tällä hetkellä parhailta hauilta vaikuttavat
Pihlman (315t, jos vain pääsee entiseen lentoonsa),
Loppi (325t, kuulemma harjoituspelien perusteella parantanut luisteluaan huomattavasti ja asennekin parantunut. Suikkasvaikutus kenties?) ja itse olen mieltynyt
Laschiin hinnalla 370t.
Luttinenkin maksaa vain 365t.
Salomäen Miikka pelaa ketjusta riippumatta ihan pelimiesten rinnalla, ja hintaa vain 330t.
Ristolaisen Rasmus TPS:stä on vissiinkin suht lähellä vakiokokoonpanoa vaikka on vasta 16-vuotias, ja hinta pienin mahdollinen, 150t.
Näillä mutu-perusteluilla olen taas saanut joukkueen uuteen uskoon. Vähän edullisempia kundeja, ja toivotaan että arvo nousee kohisten.
Pihlman - Lasch - Salomäki
Seikola - Ristolainen
Hovinen