46 vasta Jatkiksen kimpassa. 60 odotan. Hopihopi jengi.
Niin mie ootankin, et se perus 10 tulee lisää viimeisen vrk aikana. Normihomma.Mä tulen ainakin vielä messiin, kunhan joutaisin duuni- ja NHL-draftkiireiltä edes jengin tekemään!
Tepsiin tarraten nostaisin itse esille Haapasen ja Rafkinin. Molemmat olleet pirteitä harjoituskaudella ja Rafkin melkeinpä uudestisyntynyt Miettisen alaisuudessa. Ylivoima-aikaa tulossa ja mahdollisuus nousta puolustuksen kiekolliseksi johtajaksi. Haapanen taas nostettiin tulosyksikön pelaajaksi ja uskoisin, että ansaitsi paikkansa korkeammissa ketjuissa myös alkukauteen. Hyvää vääntämistä ja potentiaalia tasaiseen pisteiden tekoon. Torstaina nähdään.Tepsillä hyvin pelejä, ykkösketjusta kiinnostaisi eniten Palmu joka on pelannut tehokkaasti mutta halvemmalla saisi Nurmen tai Fröbergin.
Ei tule paljoa seurailtua, mutta jotain tälläistä, jos kokeilisi.
Joo.Ikonen-Rauhala-Komarov
D'astous - Kemiläinen
Karhunen
Näyttää tosi hyvältä. Taidan itekkin iskeä nuoEi tule paljoa seurailtua, mutta jotain tälläistä, jos kokeilisi.
Joo.Ikonen-Rauhala-Komarov
D'astous - Kemiläinen
Karhunen
Kaikki noi on. Yritin antivihjeitä. Tässä ketjussa on liikaa hyviä vihjeitä, mitä oot hikihatussa 72h ite ettinyt ja löytänyt.Komarov on sivussa seuraavat neljä kuukautta.
Huomenna taas lähtee. Ärsyttää jälleen tämä Liigan tapa aloittaa kausi yhdellä otteluparilla. Ja vielä tiistaina!
Kaikki noi on. Yritin antivihjeitä. Tässä ketjussa on liikaa hyviä vihjeitä, mitä oot hikihatussa 72h ite ettinyt ja löytänyt.
Onko Kemiläisellä joku loukki? Ei ole kolmessa edellisessä CHL pelissä ollut kokoonpanossa.
Ja sivut nurin samantien, hyvin alkaa
Tää on jonain muunakin kertana käyny, kun eka pelipv alkaaJa sivut nurin samantien, hyvin alkaa
Lähti lomalle ja osti MEIDÄN rahoilla ananaslonkeroa. Nyt Ville valoja päälle!Ville veti töpselin seinästä ja lähti lomalle.
Lähti lomalle ja osti MEIDÄN rahoilla ananaslonkeroa. Nyt Ville valoja päälle!
Joo oon kanssa ihmetelly miten voi kestää yhden pelin pisteiden päivityksessä jo yli tunti.Ja nyt on pistepäivityksessä ongelmaa. Ville on palannut toimistolle ja lonkeropäissään painanut taas jotain nappia, ettei homma pelitä enää. Kiitti vitusti Ville!
Onneksi en vielä päivittänyt joukkuettani perusjoukkueesta. Eipä saa minun rahojani ryyppyreissubudjettiinsa.