Liigapörssi-keskustelua

  • 1 496 504
  • 6 493

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Heljanko Christian, Tappara
Halonen Niilo, HIFK

Seppälä Peetro, KooKoo
Seppälä Mikael, Tappar
Pelli Arttu, HPK

Pärssinen Juuso, TPS
Nenonen Markus, HPK
Merelä Waltteri, Tappara
Nurmi Markus, TPS
Levtchi Anton, Tappara

Siinä suomalaiset Liiga-pelurit, joille napsahti EHT-arpa tämän jakson loppuun. Veikkaisin että nuo Tepsin ja Tapparan hyökkääjät on sellasia nimiä joita aika monesta jengistä löytyy, ja KooKoon Seppälä. Ja miksei noi maalivahditkin. Toivottavasti on vaihtoja jäljellä, itsellä on yksi ja se riittää just Nurmen korvaamiseen sitten kun se Tepsin kokoonpanosta katoaa.

Pieni pelko on ainakin itselläni vielä perseessä siitä, että tulee vielä loukkaantumisten tai muuten vaan poisjääntien paikkauksia tohon EHT-jengiin. Vaikkapa tää UFA:n kolmikko, mikä on nyt jengiin nimetty, on ennenkin yhtäkkiä vaan pompsahtanut sieltä jostain ihmeen sattumasta kaikki kipeiksi yhtä aikaa, ja niille sitten pitäisi korvaavat pelaajat jostain löytää. Ja silloinhan Jukka Jalonen ensimmäiseksi kaivaa mun kaikki vaihdot kuluttaneen Liigapörssi-jengini esiin, ja katsoo ketä kaikkia sieltä voisi valita.

Junnukisoihin taas meni:

Blomqvist Joel, Kärpät
Jatkola Juha, KalPa

Rafkin Ruben, TPS
Ottavainen Ville, JYP
Viro Eemil, TPS
Niemelä Topi, Kärpät
Puutio Kasper, KalPa
Nurmi Petteri, HPK
Heimosalmi Aleksi, Ässät
Määttä Rami, Ässät

Mäenpää Juuso, KalPa
Helenius Samuel, JYP
Hirvonen Roni, HIFK
Väisänen Kalle, TPS
Koivunen Ville, Kärpät
Kapanen Oliver, KalPa
Päivärinta Sami, Lukko
Simontaival Kasper, KalPa
Lambert Brad, JYP
Räty Aatu, Jukurit
Kemell Joakim, JYP

Sieltä voisi mutulla heitellä että pakeista Kärppien Niemelä ja Tepsin Rafkin-Viro saattaa olla semmosia joiden lähtö saattaa Liigapörssiä ajatellen kirpaista. Hyökkääjistä Räty, Koivunen ja Hirvonen, miksei Mäenpää ja Simontaivalkin ehkä, Lambertkin varmaan joillekin on kelvannut. Ne jotka nyt osti Kemelliä kun se palasi loukkaantuneiden listoilta, niin toivottavasti on vaihtoja vielä vaihtaa poika poiskin.

Tsekin EHT-ryhmä saattanee vielä syödä muutaman Liiga-pelaajan, en tiiä kelpaako Ruotsin tai Venäjän jengeihin kukaan Liigasta. Itse henk.koht. toivon kovasti että Tsekki veisi ainakin Pelicansin syömähampaat Smejkal-Jasek vittuun tuolta pisteitä tekemästä muille jengeille.
 

Mikko78

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Vaikuttavatko tulevat nuorten ja aikuisten turnaukset liigan peleihin?

Kyllä ne kokoonpanoihin vaikuttaa, kun valitut pelaajat eivät mukana viimeisissä peleissä ole. Tämä on se perinteinen jakso jossa isoja eroja tehdään lopussa. Aikaisemmilta vuosilta muistan, että nousin jaksovoittoon kun johtaja joukkueelta oli koko kentällinen poissa maajoukkuekutsujen ja loukkaantumisien vuoksi.
 

mesag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Ilveksestä Lööf lähdössä Ruotsin junnujen mukaan ainakin.
 

Mondie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen brändipuuhastelu
Mistäköhän löytäisi päivämäärät jolloin pelaajat siirtyvät maajoukkueiden käyttöön? Olisi mukava tietää etukäteen milloin ukkoa tippuu kokoonpanoista.
 

Mikko78

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Jasek ja Smejkal odotetusti Tšekin ryhmään. Heljanko ja Smejkal omassa joukkueessa. Kaksi vaihtoa jäljellä, joten isoa damagea ei tullut, mutta niitä peliliikkeitä ei pysty tekemään mitä olin suunnitellut.

Edit: Jatkoajankimpan johtajan hyökkäys Jasek, Levtchi ja Pärssinen. Nolla vaihtoa jäljellä.
 
Viimeksi muokattu:

Linjatuomari

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Jasek ja Smejkal odotetusti Tšekin ryhmään. Heljanko ja Smejkal omassa joukkueessa. Kaksi vaihtoa jäljellä, joten isoa damagea ei tullut, mutta niitä peliliikkeitä ei pysty tekemään mitä olin suunnitellut.

Sittenpä miettimään, että kenet ottaisi Jasekin tilalle... Vähän hirvittää viimeinen vaihto käyttää jo nyt, mutta samapa tuo kun Pelicans ei tänään pelaa.

KalPalla viisi peliä jäljellä, joten houkuttaisi kovasti... Mutta ei siellä toisaalta ole oikein ketään joka kiinnostaisi. Lukon Pooley voisi olla yksi vaihtoehto... Tai sitten vain ottaa HIFK:stä akselilta Palola/Paajanen vaikka vähän vähemmän pelaavatkin.

Ei ole helppoa.

Nyt joukkue siis

Koivistoinen - Jasek - Mäenalanen
Lancaster - Ohtamaa
Laurikainen
 

Neely

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kings ,Englanti, Blaugrana&C.D. Santa Clara
Jasek ja Smejkal odotetusti Tšekin ryhmään. Heljanko ja Smejkal omassa joukkueessa. Kaksi vaihtoa jäljellä, joten isoa damagea ei tullut, mutta niitä peliliikkeitä ei pysty tekemään mitä olin suunnitellut.

Edit: Jatkoajankimpan johtajan hyökkäys Jasek, Levtchi ja Pärssinen. Nolla vaihtoa jäljellä.
Koskas nää lähtee? Mulla on Smejkal mutta yksi vaihto onneksi vielä löytyy.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Jokeri-pelaajat jää pois koronan takia maajoukkueesta, eli se meinaa nyt kai sitä että sinne huutaisi kahta pakkia ja kahta hyökkääjää lisää. Saas nähdä keihin arpa osuu, lähteekö lisää Liiga-pelaajia mukaan sittenkin. Sopisi jotenkin että sieltä nyt sitten lähtisi mun vaihdottomasta Liigapörssi-jengistä Ohtamaa ja Mäenalanen sekä Pitkänen. Toisaalta, aika sama, viime kierros käytännössä jo varmisti että voitto valui lopullisesti läpi sormien. Ellei nyt sitten sieltä johtajajengistä häviäisi majuun Koivistoinen ja Saarijärvi, siellä tosin on kaukaa viisaasti vielä yksi vaihto jäljellä ja loput pelaajat pohjoisamerikkalaisia, ja yli 100 pisteen kaula eli sitä en kyllä enää kiinni tällä nykymenolla saisi vaikka tuon pisteet jäisi tähän.

UFA-ukkelitkin on kai ainakin vielä maajoukkueen mukana, ne jos taas yhtäkkiä jäävät myös pois niin sitten pitäisi kolme lisähyökkääjää repiä vielä.
 

Lampinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja Jere Lassilan joukkueet
Kemell-Koivistoinen-Mäenalainen
Ohtamaa-Schmaltz
Salminen

Kolme vaihtoa jäljellä, toivottavasti Ässät saa pelata Oulussa. Sijoitus jaksossa 65.
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Kemell-Koivistoinen-Mäenalainen
Ohtamaa-Schmaltz
Salminen

Kolme vaihtoa jäljellä, toivottavasti Ässät saa pelata Oulussa. Sijoitus jaksossa 65.
Kemell ei enää tässä jaksossa pelaa ja eiköhän tuosta lähde Koivistoinen, Mäenalanen ja Ohtamaa Moskovaan. Onneksi on vaihtoja jäljellä.
 

Tombe76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Mulla vain 3 ukkoa lähdössä maajoukkueen mukaan ja 1 karanteenissa. Jää siihen vielä 2.

Saakin vielä jännittää tuleeko kaverit kimpassa ohi reilun 100 pisteen takaa.
 

Lampinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja Jere Lassilan joukkueet
Kemell ei enää tässä jaksossa pelaa ja eiköhän tuosta lähde Koivistoinen, Mäenalanen ja Ohtamaa Moskovaan. Onneksi on vaihtoja jäljellä.

Jep, Kemell oli tiedossa ja tuota toista asiaa jännittää. Jos kaikki menisi kimpassa nappiin, niin Pitkänen ja Saarijärvi kutsuttaisiin Moskovaan ;) Omalta osalta menee jännäksi saako Ässät kumminkaan pelata, kun Jukurit lähti jo joululomille. Vajaa 50 pts olisi hyville palkinnoille matkaa.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Ei oo tullu vielä maju-stunttien nimiä vissiin, mutta Ässät ja Kärpät ei tässä jaksossa enää pelaa ja sinne meni sitten puolet omasta jengistä. No, Kärpillä ois yks matsi enää ollut, ja sieltä oli 3 ukkoa joilta odottelin kyllä jo edellisillä kiekoilla isoa pistekasaa, jota ei keltään tullut. Eipä se yksi matsi olisi varmaankaan mitään tässä enää muuttanut.

Saas nähdä tuleeko ensi jaksoon taas 25 vaihtoa kun näyttäisi korona sekottavan taas pakkaa edellisen vuoden malliin.
 

Neely

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kings ,Englanti, Blaugrana&C.D. Santa Clara
Mulla vain 3 ukkoa lähdössä maajoukkueen mukaan ja 1 karanteenissa. Jää siihen vielä 2.

Saakin vielä jännittää tuleeko kaverit kimpassa ohi reilun 100 pisteen takaa.
Mä katsoin kimpassa että ainoalla mun edellä olevalla(ero 3p)on Mäenalanen-Nurmi-Jormakka-Saarijärvi-Eronen-Salminen. Kärpiltä paloi peli, Nurmi EHT:lle, Jormakan ja Salmisen jaksot karanteenin vuoksi paketissa ja Ertsiltä, joka mulla itsellänikin on paloi peli.

Toistaiseksi käynyt karanteeni ja maajoukkue arpajaisissa mulla ehkä parempi tuuri: Jääskä-Koivistoinen-Pitkänen-Schmaltz-Eronen-Kareeyv. Noista toistaiseksi viiden pitäisi pelata normaalisti.
 

Linjatuomari

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ei oo tullu vielä maju-stunttien nimiä vissiin, mutta Ässät ja Kärpät ei tässä jaksossa enää pelaa ja sinne meni sitten puolet omasta jengistä. No, Kärpillä ois yks matsi enää ollut, ja sieltä oli 3 ukkoa joilta odottelin kyllä jo edellisillä kiekoilla isoa pistekasaa, jota ei keltään tullut. Eipä se yksi matsi olisi varmaankaan mitään tässä enää muuttanut.

Kyllä Kärpät vielä perjantaina pelaa Sportia vastaan.

Mutta on kyllä melkoista säätämistä ja arpapeliä. Täytyy ensi jaksossa säästellä muutama vaihto loppukierroksillekin...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös