Nyt on niin paljon hyviä vaihtoehtoja, että varmana käteen kosahtaa musta pekka. Hifkin kolmikon tilalle olisi tyrkyllä hyökkäykseen TPS:n Pärssinen, Nurmi tai jotain noita niiden ulkkiksia, Kärpistä Mäenalanen tai Leskinen, tai KooKoosta Meskanen. Pakistoon KooKoon Nikkilä, Kärppien Ohtamaa-T.Niemelä-Byström kolmikosta kuka vaan tai miksei vaikka Eronen tai Lajunen Tepsistäkin. Olin jo tehnyt valmiiksi masterplanin että otan KooKoosta koko kolmikon, Nikkilä-Meskanen-Antonen, sitten vaihtelinkin Antosen Pärssiseen kun rahat riittikin, ja lopulta Meskasen vielä Nurmeen kun kiinnosti ajatus Nurmi-Pärssinen tutkaparista. Mutta nyt sitten vielä noita kieputtelin, ja ilostuin niin paljon siitä kun saisin Ohtamaa-Pärssinen-Mäenalanen -kolmikonkin, että siihen nyt on valinta kohdistunut ja tuskinpa tuota enää muutan, ellei sitten joku ukoista puutukin yllättäen kokoonpanosta.
Hifkin ukoista etukäteen ajateltuna kaikista varmin arpa eli Broadhurst kosahti kyllä aika kovaa, mutta onneksi varanumerot Auvitu ja Koivistoinen paikkasivat hyvin. Noiden tilalle kaavailin Dyk-Schmaltz kaksikkoakin, se olisi mennyt ihan vituiksi. SaiPan Viitasalon olen päättänyt jengiin jumittaa loppuun asti, vituttaa kun SaiPa on nyt alkanut maaleja latomaan, mutta tää perkeleen konekivääri ei saa mitään pisteitä, miinuksia vaan ropisee eikä niitä laukauksiakaan enää mitään luokkaa 10 kpl per peli ole sieltä tullut. Silti, olkoon ukko siellä loppuun asti jokerikorttina, SaiPalla on paljon pelejä ja meininki raikastunut niin ehkä sieltä vielä Viitasalollekin tehopisteitä vahingossa osuu. Tapparasta olin aatellut ottaa Morleyn loppujaksolle, mutta se on ihan lussahtanut niin otinkin Levtchin, ja sitten jäi rahaa ostaa Kärppien veli venäläinen maalivahtikin - saas nähdä olisko sittenkin kannattanut ottaa Heljanko jota ekaksi mietin. Levtchin tilalle funtsin myös Merelää, eilen ainakin Levtchi oli voittava hevonen mutta saas nähdä miten loppujakso menee.
Levtchi-Mäenalanen-Pärssinen
Ohtamaa-Viitasalo
Galimov
eli Kärpillä alkaa tappioputki, KooKoo rymistelee murskavoitosta toiseen Nikkilän ja Meskasen tahdilla, Nurmi ja Merelä kiskovat maaleja minkä kerkeävät ja Heljangolla alkaa ihan just nollapelien loputon sarja. Viitasalo saa vikalla kiekalla yhden syöttöpisteen ja olen siitä niin tyytyväinen että jumitan miehen ensi jaksonkin jengiini.