Koko rahalla Hifkiä nyt 5 kierroksen ajaksi, kun pelaavat 4 peliä ja vielä muita yhtä huonoja jääkiekkojoukkueita vastaan kun mitä itse tällä hetkellä ovat, Ässät on ainoo hankaluus, muut pelit on Ilvestä, Jukureita ja SaiPaa vastaan. Ihan vitullisessa syöksykierteessähän edaritkin ovat, Seliniä tähtäillään jo kiikarikivääreillä dinojen aitiosta, jengistä on puolet loukkaantuneena ja turpaan on tullut joka suunnalta. Mutta nyt, nyt se kääntyy! Tänään ensin Ilves rumilla numeroille nurin, ja siitä henki päälle ja muitakin mestisjengejä koteloon, lopulta nousukiidossa kaatuu jopa Ässätkin. Minulle tulee semmonen 400 pistettä plakkariin viideltä kiekalta ja olen taas ihmeen kaupalla voittotaistossa mukana. Joo, näin siinä varmasti tulee käymään!
Thorell-Carlsson-Nykopp
Eronen-Salmela
Engren
Siinä kuusikko mistä suosittelen jälleen kaikkia pysymään visusti erossa. Neljä hyökkääjäksi merkattua veijoa joista 2 ykkösketjusta, jengin kultakypäräpakki ja hyvin pelannut veska. Eli tulossa 0+0 ja ekan erän aikana Bäckström vaihtuu maalille eikä sieltä enää pois lähdekään 4 peliin. Nykopp varmaan loukkaantuu tänään ja Thorell taklaa ittensä pihalle. Seuraavassa pelissä sitten Eronen loukkaantuu ja Salmela on muuten vaan poppareilla, Carlsson kuolee syöpään ja sääntöuudistuksen takia siitä rapsahtaa pelaajalle -100 pistettä Liigapörssissä. Vielä kun oon just Carlssonin valinnu kapteeniksi, saatana.