Onko teillä ollut myös koko kauden skaba? Itseäni kiinnostaisi erityisesti yksi hyvä kimppa, jossa lisävaihdot sallittu tai ei, mutta pitäisi löytyä yksittäisten jaksojen lisäksi koko kauden kilpailu. Tälläisistä kimpoista voi laittaa viestiä tulemaan yksityisenä.
Omien kokemuksien pohjalta suosittelen nimimerkkien Filatovi ja Ganal kimppoja, joissa olen molemmissa ollut mukana ja luotettavia on.
Perhana. http://liigaporssi.freehostia.com/lp.pl sivun tili on näemmä blokattu. Luulisin, että syynä on liian kova liikenne sivulla. Ilmaistilillä tuollaista ei yleensä katsota hyvällä. Sivu toimi kuitenkin vuosia ilman ongelmia.
Onkohan kellään heittää mitään toimivaksi havaittua ilmaista palvelua, johon voisin sivut siirtää? Vaatimuksena on vähintään perl-tuki ja iso käyttäjämäärä ei saisi lukita tiliä. Olen noita itsekkin etsinyt, mutta toimiviin en ole törmännyt. Maksamaan en ole valmis palvelusta, jota tarjoan ilmaiseksi muille.
Kyllä näyttäis ainakin mulla toimivan vanhaan malliin. Oisko ollut hetkellinen kävijäryntäys?
Haluaako joku selittää tyhmälle? Jos Zaborsky tekee tasakentällisin tehot 1+2 HIFKin voittaessa 6-1, miten on mahdollista, että hänelle merkitään -1?
Katsos vaan, tuossa olikin plussa- ja miinustehot merkkitty erikseen. HockeyGM:ssä ainakin viime kaudella merkattiin vain kokonaissaldo, mutta Liigapörssissä näköjään näin. Omaa puusilmäisyyttä siis vain.Plustehoja oli 3 ja miinuksia 1 eli +2.
No katoppa vaan. Niinhän toimii.
Tuo oli siis vaan hetken blokattu. Hyvä niin, nyt näyttää tilikin toimivan taas normaalisti.
Edit: Ylläpito avasi tuon tilin. Totesivat vaan, että sivu käyttää liikaa resursseja ja jos en tee asialle mitään, niin sulkevat sivun kokonaan. Eli edessä on luultavasti siirto jonnekkin muualle, kun vaan tietäisi minne.
Eipä toimi enää tämä sivu. Onko tietoa, saisiko sivua näkyviin jotain toista kautta tjsp?
Eipä toimi enää tämä sivu. Onko tietoa, saisiko sivua näkyviin jotain toista kautta tjsp?