Liigapörssi=Haaste jatkoajan kiekkotietäjille!

  • 3 483
  • 42

Speedye

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, CR7, AO, Härski
korvakakkonen kirjoitti:
Mites on, saako molemmissa sarjoissa olla joukkue? Saako vaihtaa sarjaa jakson aikana rajattomasti vai kerran vai miten on?

Niin ja joukkue nro1 on ./\/1kk@rit

Mielestäni molemmissa sarjoissa saa olla joukkue.. tosin vain yksi kummassakin. Mielestäni olisi hyvä että sarjaa saisi vaihtaa kerran.. Koska tarpeeton pomppiminen sarjojen välillä on mielestäni turhaa.. Mutta houkutelkaapas sakkia tuohon toiseenkin kimppaan. Max. 20 pelaajaa mahtuu mukaan.
 

Speedye

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, CR7, AO, Härski
Kaikki mukaan!

Ja nyt sitten tarvitaan joko tasoitusta sarjojen välille tai lisää porukkaa! Eli houkutelkaa porukkaa lisää tuohon Jatkoajan mestaruus2-kimppaan niin päästään mittelemään sarjojen välillä.. Ylihuomennahan tuo liigapörssi pyörähtää käyntiin joten vauhtia!
 

vision

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mukana ollaan tyylikkäästi kirjoitusvirhesellä joukkueella.

Chainherart machine pitäisi olla luonnollisesti Chainheart Machine. Kädet ovat järkeä nopeammat.
 
No niin!

Tuohon ykköskimppaan myöhässä ilmoittautuneena vaihdoin sitten tähän jälkimmäiseen.

HC Haarajoen Hunks lähtee vahvasti turistiluonteisena mukaan sarjaan, mutta lupaa hyökätä puskista kaiken liikkuvan kimppuun, jos tarve niin vaatii. Tavoitteet on asetettu hyvin matalalle, jos nyt jumbosija pystyttäisiin välttämään.
 

Speedye

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, CR7, AO, Härski
Mauritz kirjoitti:
kuuluisat Tervakorvat saapuvat tuomaritoiminnan avustuksella nousemaan puskista mestaruuteen...

Hienoa.. mukaan mahtuu vielä joten nyt kaikki mukaan.. myös toisesta kimpasta voi "tasoittaa" kimpat jolloin molemmat kimpat pääsevät mukaan kimppasarjaan! Nyt kaikki taistelemaan Jatkoajan Liigapörssimaster-tittelistä!
 

Speedye

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, CR7, AO, Härski
-danzku- kirjoitti:
LPstars-kimppa on siis saannut uudet haastaja kimpat :)
Ilmottaudun kuitenkin mukaan tähän toiseen kimppaan.

Hienoa.. vielä mahtuu mukaan! Nyt kaikki mattimyöhäiset mukaan taistelemaan jatkoajan liigapörssimaster-tittelistä. Samalla tietenkin taistellaan kynsin ja hampain kimppasarjan voitosta.. Eli nyt kaikki mukaan!
 

Repe #51

Jäsen
Suosikkijoukkue
zlatan ibrahimovic, eric fehr
Jätän väliin kun olen näissä aina niin ylivoimainen.
Sekä suljettu kaverikimppa on jo pystyssä ;)
 

PeZu

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
olisi voinut osallistuakin mutta kun yhdellä joukkueella ei osallistua kuin yhteen kimppaan niin ei kyllä viitsi "tuhlata" rahoja toiseen joukkeeseen.
 

HIFK

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NHL, Barcelona, Miami Heat
Voi damned, kun tääkin meni taas ohi. Mutta lupaan tulla mukaan ensi kaudella, jos joku sellaisen aloittaa.
 

pulska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers ja TPS
Ajattelin välillä nostaa ylös keskustelun liigapörssin mestaruuskimpoista, nyt kun välierätkin ollaan jo saatu käyntiin.

Kiinnostaisi tietää millainen tilanne siellä 1:ssä mestaruuskimpassa on tällä hetkellä? Itse johdan tuota mestaruus2 kimppaa tällä hetkellä reilun 20:nen pisteen erolla seuraavaan ja pisteitä oli muistaakseni kasassa 377 ja kokonaissijoitus tällä hetkellä n.150.
 

Lauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues & Devils
pulska kirjoitti:
Ajattelin välillä nostaa ylös keskustelun liigapörssin mestaruuskimpoista, nyt kun välierätkin ollaan jo saatu käyntiin.

Kiinnostaisi tietää millainen tilanne siellä 1:ssä mestaruuskimpassa on tällä hetkellä? Itse johdan tuota mestaruus2 kimppaa tällä hetkellä reilun 20:nen pisteen erolla seuraavaan ja pisteitä oli muistaakseni kasassa 377 ja kokonaissijoitus tällä hetkellä n.150.
Ykkösellä on 355 pistettä. Itse olen neljäs 313 pisteellä. Paljos siellä kakkosessa on porukkaa?
 

Speedye

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, CR7, AO, Härski
pulska kirjoitti:
Ajattelin välillä nostaa ylös keskustelun liigapörssin mestaruuskimpoista, nyt kun välierätkin ollaan jo saatu käyntiin.

Kiinnostaisi tietää millainen tilanne siellä 1:ssä mestaruuskimpassa on tällä hetkellä? Itse johdan tuota mestaruus2 kimppaa tällä hetkellä reilun 20:nen pisteen erolla seuraavaan ja pisteitä oli muistaakseni kasassa 377 ja kokonaissijoitus tällä hetkellä n.150.

Ykköskimppa ei ole edes kimppasarjassa mukana koska siinä on yli 20 joukkuetta.. Itse olen toisena 325 pisteellä ykköskimpassa.. Tuo kakkoskimppahan on kimppasarjassa 12 tai jotain..
 

pulska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers ja TPS
Lauri kirjoitti:
Ykkösellä on 355 pistettä. Itse olen neljäs 313 pisteellä. Paljos siellä kakkosessa on porukkaa?

Täällä on porukkaa juuri se 20 ja kuten Speedye tuossa mainitsi olemme myös mukana itse kimppasarjassa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös