sebba kirjoitti:Mitäs nyt tehdään kun kimpassa on edelleen 31 joukkueetta? Kylmästi pihalle vai...
Kaikki viileesti pihalle vaan :p
edit./ paljonkos Jatkoaika2:ssa on jo osallistujia?
sebba kirjoitti:Mitäs nyt tehdään kun kimpassa on edelleen 31 joukkueetta? Kylmästi pihalle vai...
Bloogi kirjoitti:Jaahas minut sitten ulostettiin jatkoajan kimpasta ,koska kukaan ei uskonut pärjäävänsä minulle. Onko Pimppa2:sessa tilaa vai perustetaanko 3?
Bloogi kirjoitti:Lähettekää mulle jonkun kimpan salasana missä on tilaa YV:llä ,ja mulle on ihan sama onks se Jatkoaika2/3 ,koska voitan sen kuitenkin.
HIFK kirjoitti:Itselläni on tällainen:
Roni Andersson-Tomas Kurka-Perttu Lindgren
Kimmo Pikkarainen-Jaako Niskavaara
Miika Wiikman
Pisti vain silmään tuo Anderssonin "halpuus". Kaveri on ollut Jokereiden paras pelaajia, ja tuollainen hinta.
vilperi kirjoitti:Olen perustanut kimpan: Se paras Jatkoajan kimppa ja salasana jatkis.
Tervetuloa mukaan!
vilperi kirjoitti:Olen perustanut kimpan: Se paras Jatkoajan kimppa ja salasana jatkis.
Tervetuloa mukaan!
vilperi kirjoitti:Hmm...
Tein tämän koulun tunnilla, joten kimpan nimi on väärin.
Kimpan nimenä siis Se paras Jatkoaikakimppa!
Ja salasana on tuo sama: jatkis!
Murmeli kirjoitti:Vaikka tämä ei vakavaa touhoa olekaan, olisi kimpan perustaja voinut pois potkituille automaattisesti postata uuden kimpan salasanan.
Ana kirjoitti:Suht hyvän ryhmän onnistuin keräämään. Jokainen on joukkueessaan ykkösketjussa.
Maalivahti
Tuomas Tarkki Kärpät
Puolustajat
Kimmo Pikkarainen Blues
Teemu Aalto Tappara
Hyökkääjät
Teemu Nurmi Tappara
Petri Kontiola Tappara
Kristian Kuusela Ässät
Varsin mukavan näköinen poppoo. Ainoa kysymysmerkki on Tuomas Tarkki, mutta kyllä ECHL:n parhaaseen maalivahtiin luotan. Pikkarainen kanssa pieni hazardos