Liigapörssi 2004-2005

  • 18 326
  • 261

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Re: Kysymys

Viestin lähetti Hextall
Sijoituin sijalle 25 viime jaksolla ja siitä pitäisi saada ilmainen superpelijoukkue. Teenkö vain saman joukkueen uudelleen ja siitä tulee automaattisesti superpelijoukkue?

Ei vaan saat superpelin tunnukset sähköpostiiisi.

Nimim. sama juttu toisella jaksolla.
 

MacTavish

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK ja ManU
LPstars

Viestin lähetti gege dA mAn
Olisi kiva tietää, miten tämä täälläkin mainostettu "ammattilais"-kimppa pärjäsi 4.jaksolla? Tuliko kimppasarjan voitto vai jäikö kauaskin kärjestä?

Itsellä taas perussijotus, sinne 1000 hujakoille.

Voitto tuli... Nyt täytyy vaan miettii et pitäiskö ottaa uusia valmentajia mukaan tähän kimppaan? Eli onko täällä kiinnostuneita?

Viime jaksos johdettiin kimppasarjaa melkein alusta asti, ja voitettiin 100p erolla toiseen.

Sain ehdotuksen et vois vaikka tehä kaksi kimppaa (jos on liikaa valmentajia) ja sitten yhdistää top-5 molemmista kimpoista toiseen kimppaan, viikko ennen jakson päättymistä, ja saada siitä 10 valmentajan "voittajakimppa". Kaikki 3 kimppaa on jo perustettu sitä varten (jos niitä edes sitten tarvi), eli nyt tarvis vaan tietää jos kiinnostuneita löytyy..

Voitte ottaa yhteyttä vaikka yksityisviestillä.

-danzku-
 
Suosikkijoukkue
Two Degrees of Mike Sillinger
Tällaisella joukkueella pudotuspeleihin:

Ruutu Jarkko
Nurminen Kai
Holden Josh
Gill Hal
Klesla Rostislav
Thomas Tim
 

Miksu00

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tällä rosterilla pinnoja keräilemään:

Noronen

Seikola
Lehtonen

Saarela
Harkins
Hyvönen
 

GameOver

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, ManU ja Ducks
Tälläisellä lähdin liikkeelle kahdelle ekalle kierrokselle:

Roloson

Rönnberg
Niskala

Saarela
Pirnes
Torkki

Nyt oon 250. 119 pisteellä. Vaihtoja on nyt tullu jo tehtyä.
 

Boogey

Jäsen
Suosikkijoukkue
Voittamisen kulttuuri
En lueskellut tätä ketjua läpi alusta asti mut onks täällä jollain jotain hyvää yksityistä kimppaa/jatkoajan kimppaa millä ois mahdollisuuksia ton kimppasarjan kärkitiloille.

Mun joukkue menee noin kimppapuolelta vähän hukkaan kun sijoitus on 4 ja oon jossain julkisessa kimpassa missä muut 100+ joukkuetta on vähintään sen lähemmäs 100 pogoo jälessä.

Nyt loppurutistus ja puhelin kotiin. =)
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Viestin lähetti Boogey
onks täällä jollain jotain hyvää yksityistä kimppaa/jatkoajan kimppaa millä ois mahdollisuuksia ton kimppasarjan kärkitiloille.

kun sijoitus on 4

Olen sun edellä kuitenkin vielä ;)

Laita yv:tä nimimerkille -danzku- niin päässet johtokimppaan. Paikkoja vapaana tällä hetkellä 1.
 

Maxell

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit,Red Wings,HJK, Brad Norton fan club
No niin tällä hetkellä ollaan TOP-10 joukossa. Kolme vaihtoakin on vielä jäljellä! Nyt pitäisi vain päättää kumman joukkueen (Jokerit,Kärpät) pelaajia sitä sitten ostaisi.
 

MacTavish

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK ja ManU
LPstars kimppa

Löytyyks täältä vielä huippuvelmentajia?
Ollaan kimppasarjassa toisena, eli on pakko vielä saada yks tai pari kärkijoukkuetta mukaan. Eli jos täällä on valmentajia sijoiltaan 1-150 niin lähettäkkää mulle yksityisviestin, ja kertokaa joukkueen nimi. Saatte sit takaisin yksityisviestin jossa on kimpan salasana.
Kimppasarjan voittajakimpan 5 parasta ja perustaja (jos ei 5 parhaan joukossa jo) palkitaan Finnkinon leffalipuilla (2 lippua per valmentaja)
!!
 

Violaattori

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo, Colorado
Viestin lähetti Markku
Voisi vaikka tänne nyt sitten ilmoittaa, että jääkiekon MM-kisoistakin on olemassa oma manageripelinsä osoitteessa http://www.snickers.fi/manager/. Vastaavan tyyppinen kuin Liigapörssikin näyttäisi olevan...

Hyvä että pistit tuon, itseäni ainakin kiinnostaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös