Liigapörssi 02-03

  • 55 005
  • 792

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Viestin lähetti hörkkö
Voiko sama henkilö osallistua super-ja peruspeliin? Jos voi niin ilmoittaudun siihen kimppapeliin mukaan.
Tuleeko muuten kimppapelin tuloikset myös sinne kunnon kilpailun puolelle? Eli voiko palkintoja voittaa jos pelaa ainoastaan superpeliä?

Hörköllä käsitteet hukassa?

Tässä apua:

Viime kaudella näin:
Peruspeli: Ilmainen, 2 pelaajavaihtoa per jakso, VAIN YKSI JOUKKUE per henkilö. Jos jakson päättyessä samalta henkilöltä löytyy useampi peruspelijoukkue, KAIKKI joukkueesi hylätään ja poistetaan listalta.

Superpeli: Hinta 2 euroa, 10 pelaajavaihtoa per jakso, saat tehdä niin monta joukkuetta kuin haluat, kunhan soitat jokaiselle joukkueelle omat superpelitunnukset eli 2 euroa / joukkue.

Kimppaan voi liittyä vain superpelijoukkueella. Kun olet luonut joukkueen, voit klikata "liity kimppaan" linkkiä. Vaihtoehtona joko julkiset kimpat tai salasanalla suojatut yksityiskimpat jotka eivät näy muille kuin salasanalla mukaan liittyneille. Joukkue osallistuu luonnollisesti normaalisti myös Liigapörssiin.

Superpelin ja peruspelin kotivalmentajat kisaavat samoista palkinnoista samassa listassa. Superpelijoukkueen perässä näkyy pieni S.

Näin siis viime vuonna mutta tuskinpa säännöt paljoa muuttuvat. Kohtahan tuo selviää.

Joka tapauksessa peliin on helppoa liittyä, säännöt ja ohjeet ovat selkeät ja suomenkieliset.
 

tiki10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nybbe Ja Tobbe All-Stars
Liigapörssin...

...tunnnettuna guruna, en voi jättäytyä ulkopuolelle. Olen mukana...
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Eikun mukaan vain...

...eli mukana ollaan vaikka tuo menestys tässä kyseisess liigapörssi pelissä onkin ollut hieman heikkoa (parhaimmillaan sijoitus jossain 500-800 välillä)
 

Miksu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Minä olen myös mukana. Useampana vuotena olen peliin osallistunut. Menestys tosin on jäänyt heikoksi. Näyttäisi muuten peli alkavan tänään klo.12. Saattaa tulla ruuhkaa.
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Pelaajia puuttuu

Ensimmäisenä sattui silmään että Tapparalta puuttuu mm. Mika Lehto ja Kimmo Koskenkorva.
 

Prookie

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Juosten kustun oloinen. On tainnut tulla kiire kyhätä liigapörssisivut kuntoon. Superpeliin yrittäessä liittyä, tulee ruutu täyteen kaiken maailman erroreita. Ja tosiaan pelaajia puuttuu roppakaupalla.

Edit: Jaahas sivujen päivitys jatkuu.

Huvittavaa, että Ässien uusi vahvistus Rochefort ilmestyy liigapörssin pelaajalistaan ennenkuin jatkoajassa kukaan edes tietää huhua koko äijästä.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
HIFK,HJK(futis)
Avaanko kimpan?

Mitä mieltä olette, avataanko kimppa? Jos olette sitä mieltä että avataan, niin minä avaan. Palkinnosta en kyllä tiedä.
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Re: Avaanko kimpan?

Viestin lähetti Preerian poika
Mitä mieltä olette, avataanko kimppa? Jos olette sitä mieltä että avataan, niin minä avaan. Palkinnosta en kyllä tiedä.

AVAA!
 
Suosikkijoukkue
HIFK,HJK(futis)
Okei.

Avaan kimpan jossa ei (ainakaan vielä) ole palkintoa.
Nimi:Jatkoaika
Salasana:luupää
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Huono salasana, toivottavasti ei aiheuta ongelmia

Scandeja kannattaisi pyrkiä välttämään tällaisissa yhteyksissä. No toivotaan ettei mitään ongelmia mukaan haluavilla ilmene.
 
Suosikkijoukkue
HIFK,HJK(futis)
Re: Huono salasana, toivottavasti ei aiheuta ongelmia

Viestin lähetti flintstone
Scandeja kannattaisi pyrkiä välttämään tällaisissa yhteyksissä. No toivotaan ettei mitään ongelmia mukaan haluavilla ilmene.

Voi ei! Taas minä tunaroin. Miksei pieni pääni ikinä muista mitään. Olen todella pahoillani.
 

RauMan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Detroit Red Wings
Kyllä se tollakin salasanalla tuntuu toimivan.
 

Markku

Jäsen
Hah et yhtään parempaa salasanaa keksinyt :D Toisaalta, mitäs väliä sillä on mikä se on.

PS. Näyttää aika lupaavalta mun suunittelema joukkue...pistää silmään pari halpaa joilta löytyy suureseti potentiaalia.
 

Derby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, NJ Devils
Jyppijyrää lähtee hakemaan menestystä koostumuksella

Tuomo Karjalainen

Jari Korhonen - Marek Zidlicky
Jan Caloun - Lasse Jämsen - Antti Virtanen
 

Tommy

Jäsen
Suosikkijoukkue
#17
Kaksi joukkuetta:

Jarmo Myllys
JP Laamanen - Cory Murphy
Marko Tuomainen - Matias Loppi - Niko Nieminen

Jason Elliot
Niklas Hedberg (!) - JP Laamanen
Jan Pardavy - Tommi Jäminki - Sean Bergenheim

Niin ja nimim. Derby Country että Jan Caloun on kolme ensimmäistä ottelua pelikiellossa?
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Jees, mukana ollaan seuraavalla koostumuksella:

Scott Langkow
Marek Zidlicky - Timo Ahmaoja
Tomi Pöllänen - Markku Tähtinen - Joonas Vihko

Hyvin paljon Ässäpainoitteinen ja joukkueen hinta oli juuri tasan kaksi miljoonaa.
 
Suosikkijoukkue
HIFK,HJK(futis)
Joukkueeni

Laitanpas tähän vielä kentälliseni:
MV:Petri Vehanen

OP:Tero Paappanen
VP:Tony Söderholm

VH:Roman Simicek
KH:David Nemirovsky
OH:Antti Aarnio

Kyllä tolla ainakin RauManin porukan voittaa:D
 

JoKKa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät , NJD
Mä lähdin nyt täysin erilaisella taktiikalla mitä viime vuonna, mutta katotaan kuinka käy.

Scott Langkow
JP Laamanen - Niklas Hedberg
Timo Vertala - Peter Sachl - Jouni Kulonen

rahaa jäi käyttämättä jonkin verran.
 

RauMan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Detroit Red Wings
Kyllä tolla ainakin RauManin porukan voittaa:D


JJiiihhaaaa!!! Se alkaa jo 3 päivää ennen kauden alkua : )

RauMan seisoo valintojensa takana katkeraan loppuun asti...mitä nyt 5-6 pelaajaa saa kenkää eka viikon jälkeen. Tai sitten ei ja pojat ovat preerialla aika hiljaa... : )
 

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
Joukkue "Team Hjallis" näyttää seuraavalta:

Maalivahti: Pekka Rinne Kärpät
Puolustajat: Jukka-Pekka Laamanen, Ilves
Joni Pitkänen, Kärpät
Hyökkääjät: Petr Tenkrat, Kärpät
Pekka Saarenheimo, Kärpät
Frank Banham, Jokerit

Pelimuotona on tietenkin superpeli, 10 vaihtoa, jotkut noista joudun luultavsti vaihtamaan.
 

E

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
Ja myös minä tein joukkueeni...

Jotenkin meni vähän vaikeaksi, kun mun kaikki "tärppini" olikin hinnoiteltu huomattavasti kalliimmiksi kuin uskoin... Esim Niko Nieminen ja Teemu Somppi... Kyllä sieltä jotain pientä kivaa löytyi kuitenkin.

Jos jotakuta kiinnostaa valintani, ne näkee sieltä kimpan sivuilta, joukkueeni nimi on AC Delirium.

Putoaisi se kiekko jo...
 

ZD

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Mikähän tuossa on kun yritän valita 1. puolustajaa joukkueeseen, niin tulee joku varoitus?
Ja mielestäni selaimeni on uudempi kuin Internet Explorer 4.01.
 

pires

Jäsen
Mukana ollaan!

Joukkueeni:
M
Tero Leinonen

P
Mikko Luoma
Jyri Marttinen

H
Jan Pardavy
Jussi Jokinen
Janne Laakkonen

Tämä jokkue menee vielä pitkälle!!
 

Cimo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Colorado Gold Kings
Cimo´s boys

Mukana ollaan.

Luottamusta keräävät näin aluksi seuraavat pelaajat:

Kari Lehtonen

AJ Niemi - Tuomas Eskelinen

Petr Tenkrat - Pekka Saarenheimo - Arttu Luttinen
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös