Liigapörssi 02-03

  • 55 052
  • 792

Sam#9

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Viestin lähetti Markku
Perhana kun tuo Veikkauksen arvonta missä arvotaan ketkä pääsee OnNet kimppaan missä on mm. Kurri Ja itse Raimo Helminen sulkeutu jo perjantaina. Olis ollu kiva päästä siihen kun 100 siinä tulee yhteensä olemaan (20 kutsuvierasta).

Sain meilin veikkaukselta ja olen messissä tuossa noin. Tavoitteena on Raipen voitto!
 

Markku

Jäsen
Viestin lähetti Sam#9


Sain meilin veikkaukselta ja olen messissä tuossa noin. Tavoitteena on Raipen voitto!

Katoppas vaan. Se oli kyllä tyhmä kun se sulkeutu jo perjantaina klo: 12.00, ennen kuin koko Liigapörssi aukes! Mistä voi saada informaatiota niin aikaisin, oliko siitä Veikkauksen pääsivulla joku mainos vai mistä sä tiesit niin aikaisin siihen ilmoittautua?
 

Sam#9

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Viestin lähetti Markku
Mistä voi saada informaatiota niin aikaisin, oliko siitä Veikkauksen pääsivulla joku mainos vai mistä sä tiesit niin aikaisin siihen ilmoittautua?

Sattumalta huomasin sen ilmoituksen perjantaina aamupäivällä Veikkauksen sivulla. Kokeilin onneani ja eilen oli meili odottamassa duunissa. Ihan kiva että joskus saa edes jotain pientä. Lotto ja viikonlopun vedot olivatkin sitten huteja...
 

Markku

Jäsen
No, pitää itse yrittää sitten seuraaviin jaksoihin.

Minkähänlaisen tiimin Raipe on muuten tehnyt. Kehtaskohan laittaa itteäänsä siiheen...olis kyllä karua jos olis valkannu kaikki kylmästi vaan Tapparan joukkueesta.
 
Suosikkijoukkue
HIFK,HJK(futis)
Kohta se alkaa

eli eka liigakierros!
Sen voin kyllä sanoa että kolmen kärjessä olen ensimmäisen kierroksen jälkeen.

Minulla on muuten toinenkin joukkue, ja liitän sen kohta JA-kimppaan. Joukkueen nimi on Stadin ykköset ja kokoonpano tulee tässä:

MV:Tom Draper(toivottavasti hillitsee itsensä,ettei tuu niitä kymppejä)

P:Nicke Hedberg
Tony Söderholm

H:Mikko Laine
Roman Simicek
Joonas Vihko
 

peruna

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK
Stadin kingit

Preerian poika ehti ennen minua, joten se on Stadin kingit ...

Maalivahti Timo Laaksoharju

Pakit: Marek "Suurin ja Paras" Zidlicky, Toni Söderholm

Hyökkäjät: Carlo Grünn, Ilkka Pikkarainen, Kim Hirsho....'

Näillä sitten mennnään.
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Viestin lähetti Markku


Katoppas vaan. Se oli kyllä tyhmä kun se sulkeutu jo perjantaina klo: 12.00, ennen kuin koko Liigapörssi aukes! Mistä voi saada informaatiota niin aikaisin, oliko siitä Veikkauksen pääsivulla joku mainos vai mistä sä tiesit niin aikaisin siihen ilmoittautua?

Sulkeutui täsmälleen samaan aikaan kuin Liigapörssi aukesi.

Ilmoitus oli koko viikon Veikkauksen sivuilla.
 

retro

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Kysymyksiä

Tein ensin joukkueen peruspeliin, liitin sen sitten superpeliin. nyt olisi pari kysymystä:

1.Miten voin ilmoittaa joukkueen jatkoajan kimppaan?
2.Voinko tehdä superpelijoukkueen lisäksi joukkueen peruspeliin.

Ja vastauksilla olisi vähän kiire.

Kiitokset jo etukäteen. Retro
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Re: Kysymyksiä

Viestin lähetti retro
Tein ensin joukkueen peruspeliin, liitin sen sitten superpeliin. nyt olisi pari kysymystä:

1.Miten voin ilmoittaa joukkueen jatkoajan kimppaan?
2.Voinko tehdä superpelijoukkueen lisäksi joukkueen peruspeliin.

Ja vastauksilla olisi vähän kiire.

Kiitokset jo etukäteen. Retro

1. Klikkaa linkkiä "kimppasivulle", sieltä "liity kaverisi perustamaan kimppaan" ja sinne kimpan nimeksi Jatkoaika ja salasanaksi luupää.

2. Kyllä voit tehdä YHDEN peruspelijoukkueen.
 
Suosikkijoukkue
HIFK,HJK(futis)
Re: Kysymyksiä

Viestin lähetti retro

1.Miten voin ilmoittaa joukkueen jatkoajan kimppaan?
2.Voinko tehdä superpelijoukkueen lisäksi joukkueen peruspeliin.

2.kyllä,voit tehdä super- ja perusjoukkueen
1.Siellä ylhäällä lukee KIMPPA niiden muiden linkkien seassa. Klikkaat sitä ja sen jälkeen LIITY KAVERISI PERUSTAMAAN KIMPPAAN. Kimpan nimi on Jatkoaika ja salasana on luupää.

Noin sen pitäisi hoitua.

Edit:ISH ehti ensin
 
Suosikkijoukkue
HIFK,HJK(futis)
Viidentenä...

...olen kimpassa tällä Stadin ykköset-porukalla. Sieltä on hyvä nousta.Pisteitä on kasassa 8. Pääasia että olen RauManin edellä:)
 

Sam#9

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Viestin lähetti InSideHockey
Pelaajia puuttuu joo paljon. Jos vanhat merkit pitävät paikkansa niin pelaajat lisätään kunhan he ovat pelanneet yhden ottelun.

Näinhän siellä on tapahtunut. Tapparan kaksikko Lehto & Koskenkorva ovat nyt listoilla. Jälkimmäisen hintakin on jo noussut ja piste tullut tilastoihin, vaikkei häntä voitu valita ekaan matsiin.

ps. vastaus Raipen tiimistä on hämärän peitossa, koska kimpassa ei vielä ole Raipen valintoja... Asiantuntijat antanevat hieman tasoitusta.
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
+-

Hieman pientä ihmistä ahdistaa, koska en huomannut tehotilaston vaikuttavan pelaajan liigapörssipisteisiin. Viime vuonna jäi koko huvi väliin, joten ilman parempaa tietoa luotin sokeasti sivuston ohjeistukseen pistelaskussa. Ei olisi kannattanut.
 

Derby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, NJ Devils
Ensimmäisen kierroksen jälkeen 6 pistettä parhaassa kentässä, kiitos Mojaselle.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Omat Ässät

Meikäläisen pelaajista Tähtinen, Vihko ja Zidlicky tekivät maalin mieheen ja syöttöjä saivat Ahmaoja sekä Tähtinen. Siitä iso kiitos, että sijoitukseni on noin hyvä kuin se nyt on. Tosin kausi on todella pitkä, joten turha nuolaista ennen kuin tipahtaa. Ja ottaen huomioon tehopörssinkin, niin kaiken kaikkiaan ässäpelaajilla lähes täytetty joukkue on aika hankala pitää kärkikahinoissa. Tai mistä sitä tietää. Katsotaan, kuinka Ässillä (ja omilla Ässilläni) käy.
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Muistui mieleen paras yhden kierroksen pistesaaliini, se on aika hurja, 62 pistettä.

Ottelu josta pisteet tuli, oli HIFK-Pelicans 1-9.

Kentässäni oli Jan Latvala 1+3, Mika Niskanen 3+1, Lasse Jämsen 3+1 ja Mikko Peltola 2+2.

Koko Pelicansin 1-ketjun +/- oli +5 ja kun kaikki IS-tähdetkin menivät heille niin pistesaldo oli valtava!

Melkein väittäisin että on aika lähellä koko Liigapörssin historian suurinta yhden kierroksen pistemäärää.

Tulisikohan tänään yhtä kova saalis...

EDIT: Saatan muistaa nuo pelaajakohtaiset pisteet hieman väärin mutta aika tarkkaan noin ne menivät
 
Viimeksi muokattu:

Siirappi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Tampabay Lightning, Kotiteollisuus
paljonko olette saaneet miinusta yhdellä kierroksella? oma enkkani syntyi tiistaina kun sain -15 pistettä ja annoin omassa superpeli kimpassa kavereille hieman tasoitusta tuollaiset 30 pistettä. Pardavy lähtikin jo jengistä en jaksanut katsella pelaajaa joka lentää pihalle ja ottaa turhia miinuksia.
 
Suosikkijoukkue
HIFK,HJK(futis)
Eniten miinuksia...

...on tullut yhdellä kiekalla jotain 23, kaikki jätkät otti jäähyjä. Ai että ku ärsytti...

Tänään muuten nousen kimpassa kahden(2) parhaan joukkoon Stadin ykköset-porukalla. Ja Juuson Jengi nousee kolmenkymmenen(30) parhaan joukkoon.
 

King Harvest

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Flyers, Seahawks, Die Mannschaft
Helsinki Eagles ilmoittautuu myös mukaan, kokoonpano:

Pihlman-Simicek-Vihko
Laamanen-Söderholm
Vehanen


Pamahdin muuten aika mehevästi heti 55:ksi kimpassa...
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Onnea vaan Arnoldille koko Liigapörssin kärkipaikasta. Itsekin olen 50 sakissa joten vapise Arnold!

Kenttiä muuten mukana tällä hetkellä 22 122.
 

Jokke

Jäsen
Oon mäkin sentään 500 parhaan joukossa. Eilen tuli 15 pinnaa. Lähinnä Langkowin mainion pelin ansiosta.

Mun kenttä.


Pöllänen-Sachl-Banham
Glad- Rontti
Langkow
 

Tpip

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, L'equip blaugrana, La Albiceleste, Raiders
Nyt on peli vaihdettu superiksi ja tultu mukaan jatkoajan kimppaan. Ja heti melkein kärki kymmenikköön ( 13. )
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Viestin lähetti InSideHockey
Onnea vaan Arnoldille koko Liigapörssin kärkipaikasta. Itsekin olen 50 sakissa joten vapise Arnold!

Kenttiä muuten mukana tällä hetkellä 22 122.


Kiitos kiitos.

Kausihan on tunnetusti pitkä (perusvalmentajakommentti) joten kaikki on mahdollista kauden aikana. Ja ottaen huomioon, että meikäläisen joukkue koostuu Ässien ja HIFK:n pelaajista, niin jäähyjä ja alamäkiä on tiedossa aivan varmasti. Mutta katsotaan kuinka käy. Jännää on.
 

kimmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, FC Barcelona
Somer-Eeron ansiosta sunnuntain jälkeen meikäläisen hallussa on Jatkoaika-kimpan kolmossija.

Tänään odotan Ville "1994" Peltoselta pisteitä että nousu kohti kärkeä jatkuisi. Yli 100 pykälää tuli noustua viikonlopun aikana...

Mielenkiintoista.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös