Viestin lähetti repe_joke
Nii Helasen hinta kerkee kyllä nousta varmaan sen verta kivasti että kun vaihdon aika tulee niin saa jonkun Daven tai vastaavan moken tilalle.
Viestin lähetti repe_joke
Nii Helasen hinta kerkee kyllä nousta varmaan sen verta kivasti että kun vaihdon aika tulee niin saa jonkun Daven tai vastaavan moken tilalle.
Viestin lähetti Sniper
Mistä liigapörssi ottaa tilastonsa, suoraan SM-liigalta? Tuli vaan mieleen kun Jiri Vykoukal oli 5.1 kahdessa tasakentällisin tehdyssä maalissa syöttäjänä ja Pelicans sai aikaan vain yhden maalin koko ottelussa. Kuitenkin Vykoukalille on merkitty +/- tilastoon pyöreä nolla? Vähintäänhän pitäisi olla +1.
Ei nää nyt maailman tärkeimpiä asioita ole, mutta kun meidän kimpassa on noi kossupullot ennenkin jääneet pisteen päähän, niin kyllä mä olisin kovaa haluamassa sen puuttuvan pisteen/pisteet itselleni. Ehkä muutkin Vykoukalin omistajat - varsinkin kärkipäässä? Laitoin asiasta postia Liigapörssin ylläpidolle eilen illalla, mutta voipi olla että osoite olisi pitänyt olla suoraan SM-liigan tilastovastaavalle?
Viestin lähetti Sniper
Mistä liigapörssi ottaa tilastonsa, suoraan SM-liigalta?
Ei nää nyt maailman tärkeimpiä asioita ole
Viestin lähetti Sniper
Ohops, eli koskeekin paljon suurempia määriä joukkueita, kärjessähän lähes kaikilla on Bluesin miehiä!
Onkohan asia niin, ettei tilastoja enää voida jälkikäteen korjailla koska niitä ei ole ylöslaitettu vai laitetaanko tilastomies esim. katselemaan videoita jälkikäteen?
Viestin lähetti punasydän
mimmosel jengil ollaa ykkössijal tällä hetkellä?? itse olen 96. nyt.