Liigapörssi – rahakimppa

  • 31 445
  • 249

viikst

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Washington Capitals
Kylllä vähän syö miestä kun Ässät tarjosi kimpan voittoa lepuuttamalla ykkösketjuaan ja Raantaa. Voitto olisi tullutkin 1 pisteen erolla ellen olisi katsonut kokoonpanoja ja perunut vaihtoa Kalteva -> Salcido. Tapparakin tietysti lepuutti Metsolaa ja viimeinen vaihto Metsola -> Ortio ja Ortion miinukset vei sitten kakkossijankin.

Noh, aina ei voi voittaa, ei muutakun kohti playoffeja.
 

laive

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Blackhawks, KTP, Mavericks, Chelsea FC
Armian ja Niemen "kuumeilu" saattoi viedä ykkössijan mutta jäipähän nälkää pleijareihin. ;) Onnittelut voittajalle!
 

-Jonne-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JoKP
PLAYOFF 2013!

Nyt on Kimppa perustettu playoffeihin. Säännöt etusivulla. Osallistumismaksu 10€ ja palkintojen jako osallistujamäärän mukaan.

Eikun joukkueita ilmoittamaan minulle Yksityisviestillä, niin saat Kimpan tunnukset.

Tervetuloa!
 
Jaa, jos kokeilis tauon jälkeen tulla messiin tähän kauden viimeiseen. Eikös se ollut niin, että vasta puolivälieristä alkaa, ei vielä sääleistä?
 

-Jonne-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JoKP
Laittakaahan ilmoittautumisia tulemaan ettei jäisi viime tinkaan. Mulla on läppärin laturi rikki ja joudun olemaan tablen varassa viikon ajan. Tällä kommunikointi ja itse liigapörssin pelaaminen on perseestä. Ruuhkan välttämiseksi siis toivon ilmoittautumisia pian....

Nyt on ilmoittautunut vasta kuusi joukkuetta.

Ps. Onpahan vaikeaa koota joukkue nyt. Mulle ainakin ihan riittävää haastetta näillä pelaajien hinnoilla.
 

-Jonne-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JoKP
Mun mielestä Playoffit voitaisiin mennä niin, että vain mestari palkitaan. Vastalauseita saa antaa jos on muuta mieltä.Tällä hetkellä kahdeksan joukkuetta ilmoittautunut, mutta toivotaan että jospa vielä porukka jaksaa syttyä kauden huipennukseen.
 

Lexaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Juventus
Mun mielestä Playoffit voitaisiin mennä niin, että vain mestari palkitaan. Vastalauseita saa antaa jos on muuta mieltä.Tällä hetkellä kahdeksan joukkuetta ilmoittautunut, mutta toivotaan että jospa vielä porukka jaksaa syttyä kauden huipennukseen.
Jos tulee +15 niin sitten kyllä toivoisin että myös hopealle tullut palkittaisiin. Mutta jos jää alle 15 niin hyväksyn tuon, että vain mestari palkitaan.
 

Taikuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Sopii tuo että voittajalle kaikki, mikäli ei tule enempää osallistujia.

Oli muuten tosi hankalaa saada joukkue kasattua. Aika tasapaksultahan se nimien perusteella näyttää, mutta täytyy toivoa tehopisteitä laajalta rintamalta.
 

-Jonne-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JoKP
Sopii tuo että voittajalle kaikki, mikäli ei tule enempää osallistujia.

Oli muuten tosi hankalaa saada joukkue kasattua. Aika tasapaksultahan se nimien perusteella näyttää, mutta täytyy toivoa tehopisteitä laajalta rintamalta.

Toivotaan nyt että tulisi vielä joukkueita lisää. Hiljaiselta vaikuttaa,mutta onpahan hiukan vähemmän mutkia matkassa kohti mestaruutta ; )

Joukkueen luominen on todella haasteellista ja vieläkään ei ole jengi mieleinen...
 
Helvetin hankalaa on tuo jengin kasaaminen. Yhdenkin tähtistatuksen omaavan pelaajan ottaminen johtaa siihen, että muut ovat suurelta osin väkisinkin nelosketjukamaa. Toisaalta sellaiset tekevät usein pleijareissa hyvin pisteitä. Pitäisi osata ennakoida tämän kevään kuumimmat nelosketjulaiset.

Pitäisi myös pystyä ennakoimaan mitkä joukkueet menevät pitkälle. Parina keväänä käynyt niin, että vaihdot on loppuneet kesken ja finaaleja jouduttu pelaamaan vajaalla joukkueella.
 

Taikuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kannatti taas luottaa tuohon seula-Kilpeläiseen. Keräsi kolmessa ottelusta kuudesta miinuspisteitä. Ei voi sanoa muuta kuin että pirskatti!
 

Taikuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kausi ohi, onnittelut voittajille! Syksyllä taas uusiksi, toivottavasti silloin saadaan vielä lisää osallistujia kasaan.

Kiitos vielä kimpan ylläpitäjälle. Hienosti hoiti oman osuutensa.

Hyvää kesää pelaajille ja vielä onnittelut Ässät-faneille!

PS. Tämä viimeinen kierros kuvasti hyvin mun LP-kautta. Eilen oltiin vielä tiukasti voittokamppailussa mukana, mutta lopulta sulattiin kolmannelle sijalle ja jäätiin ilman palkintorahoja. :)
 

-Jonne-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JoKP
Uusi kausi, uudet kujeet

Olihan meillä tämäkin ketju. Tuolla liigapörssi-ketjussa oli ehdotuksia tulevaan kauteen. On mietitty kuinka saadaan pidettyä joukko suurena pidemmälle kuin se pari ekaa jaksoa. Tähän haluaisin kaikilta joita kiinnostaa ehdotuksia.

Yksi hyvä ehdotus oli se, että osallistumismaksun 10€ lisäksi kerättäisiin 10€ tai jotain rinnalla (ekalla jaksolla). Tämä ylimääräinen potti sitten jaetaan koko kauden voittajalle "extrana". Jos kertyisi suurikin potti, niin sitä voidaan paloitella. Mun mielestä kuulosti hyvältä, kunhan liian suuri osallistumismaksu ei syö liikaa kilpailijoita pois.

Samoin on ehdotettu että voisi maksaa kauden kerralla. Tietysti voi, jos vain luottoa allekirjoittaneeseen löytyy. Helpottaa omaakin toimintaa kimpan parissa.

Jatkakaa...
 

-Jonne-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JoKP
Voisin lähteä mukaan, kunhan hinnat yms. on selvillä.
Tuo 10€ + 10€ kuulostaa hyvälle.
Ois hyvä saada tänne suuntaa antavaa listaa mahollisista osallistujista...

Peruspanos on selvä 10€. Tuo on neutraali kaikille ja hyvät potit on silleen koottu. Vaihtoja se 11. Tällä saadaan haastetta. Ehkä ainut kysymys on tuo, että kerätäänkö ekalla jaksolla rinnalle koko kauden voittajalle "extrat"? Olisin tuon kannalla itsekin ja toisi pirusti lisää jännitystä koko kauteen sekä lisää sitovuutta. Tasaisin pelaaja olisi se todellinen mestari kuten kuuluukin. Kuinkas tämä maksujen keruu toteutetaan että mukaan lähtee nekin pelaajat jotka ei välttämättä halua olla mukana koko kautta? Mulla ei jaksa pää raksuttaa pitkän päivän jälkeen..

Viime kaudella kaksi ekaa jaksoa kokosi osallistujia muistaakseni +40. Samaa voidaan odottaa nytkin. Samoin on sekin tullut tutuksi, että suurin osa ilmoittautuu mukaan edellisellä tai samana päivänä kuin jakso alkaa..Toivottavasti saadaan ajoissa porukka aktiiviseksi. Ensiviikon lopulla voisi herätellä tätä kimppaa tosissaan.

Olkaa hereillä kun inffoa pukkaa ja kaikki vaan rohkeasti mukaan! Rehtiä ja reilua on ollut kimppamme aikanani.

Tätä ketjua voidaan käyttää tänäkin kautena. Pitää vain päivittää avausviesti.
 

-Jonne-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JoKP
Olisko niin paras, että ne jotka haluaa, voi ylimääräisen 10€ maksamalla osallistua kokonaiskilpailuun. Nimet vaan ylös. Voi sitten porukka ilmottautua yksittäisillekkin jaksoille.

Näinhän se täytyy tehdä. Tuonne etusivulle voisi sitten koota listan nimimerkeistä jotka on mukana kokokauden "extran" jahdissa.

Tuli tuossa kokeiltua joukkueen kokoamista. Huomaa että kesä on takana ja miten sitä onkaan vieraantunut lätkästä. Hirvee duuni taas onkia pelaajista tietoa että olisi edes hiukan kartalla.
 

Mondie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen brändipuuhastelu
Pukama ku perä mukana. Ja ylimääräinen kymppi tyrkyllä täältäkin.
 

-Jonne-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JoKP
Kauden 2013-2014 Säännöt ja ohjeet

Avausviesti on päivitetty tulevaan kauteen. Huomauttakaa jos on havaittavissa porsaanreikiä tai muuta. Kimppa on pystyssä ja minun puolesta voidaan aloittaa jo nyt ottamaan ilmoittautumisia vastaan että itsekin saan rauhassa touhuttua.

Voi siis ruveta ilmoittautumaan minulle yksityisviestillä niin saat salasanan kimppaan ja tilinumeron!

Tervetuloa kaikille!
 

Noppa10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Tyhmä kun olen, niin onko tuo koko kauden skaba sellainen, että lasketaan PISTEET yhteen vai "SIJOITUKSET"?

Eli jos nimimerkki X voittaa muut paitsi yhden jakson (johon ei osallistu), ja nimimerkki Y sijoittuu kaikissa kakkoseksi, mutta kerää enemmän pisteitä kuin X, niin onko koko kauden mestari silloin Y?

Anyway, mukana ollaan 10+10 taksalla. Pistän YV:tä, kunhan olen ehtinyt jengiä kasata...
 

-Jonne-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JoKP
Tyhmä kun olen, niin onko tuo koko kauden skaba sellainen, että lasketaan PISTEET yhteen vai "SIJOITUKSET"?

Pisteet ratkaisee- siksi se niin hienoa onkin. Laskemisen suorittaa liigapörssi automaattisesti ja siihen luotetaan. Tätähän koko kauden tilannetta voi seurata realiaikaisesti samasta palkista missä näkyy jaksot.
 

-Jonne-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JoKP
Muistuttaisin että koko kauden kisaan ei ole pakko osallistua, mutta kannattaa harkita vakavasti. ;) Joten yksittäisellekin jaksolle on kaikki tervetulleita!

Joitain ilmoittautumisia on jo tullut, joten olkaa vaan muutkin ajoissa liikkeellä! Nyt olisi hyvää aikaa postailla tunnuksia.

Etusivulle päivitetään listaa koko kauden kisailijoista sitä mukaa kun niitä ilmestyy.
 

-Jonne-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JoKP
Ensimmäinen kymmen alkaa täyttymään. Olen tänään vielä vapaapäivällä, joten mielellään ottaisin ilmoittautumisia nyt. Ajoissa ollaan liikkeellä, mutta olisi kiva jos saisi purettua mahdollista ruuhkaa tuolta lähempää aloitusta. Vähintään 30-40 joukkuetta on tavoite ensimmäiseen jaksoon, joka takaisi mukavat palkinnot top-3 joukkueille.

Uusiakin valmentajia on jo joukkoon tullut. Tervetulemaas! Koukkuun jäätte ;)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös