Liigan yliarvostetuin pelaaja

  • 47 552
  • 248

Tarik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, St. Louis Blues
Jep yyz, olen kanssasi samaa mieltä, mutta jotenkin nuo "ylijäämäpelaajat" sattuvat yleensä olemaan jokeritaustaisia. Sattumaako?

Mutta helppohan se täältä nimimerkin takaa on sanoa, ketä sinne maajoukkueeseen pitäisi valita :)
 

hull16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, ManUtd.
Taidan tietää miksi Törmänen ja Lind ovat olleet Arajuuren kavereita!

Parempia ei ole löytynyt!
 

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti hull16
Taidan tietää miksi Törmänen ja Lind ovat olleet Arajuuren kavereita!

Parempia ei ole löytynyt!

Voihan tuo pitää paikaansakin, mutta eihän nyt maajoukkueeseen pitäisi sen perusteella valita että onko hyvä kaveri, bestis niinkuin jotkut sanovat vai ei. Kyllä niiden kiekkoilutaitojen pitäisi ratkaista, siis se kuinka hyvä on pelaamaan.
 

Luu2

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Viestin lähetti timbe
Liigan yliarvostetuin pelaaja on mielestäni Markku Tähtinen! On aivan liian ylipalkattu taitoihinsa nähden.

Hmm... Olen hieman toista mieltä. Taitoa Tähtisellä on kuin pienessä kylässä, mutta hän haaskaa niitä ylenpalttiseen kiekonleipomiseen. Kiekkoa voisi lainata kaverille vähän nopeammin, ja laukauksen pitää parantua huomattavasti. Taitoa siis on, mutta tulokseen nähden palkkaa on liikaa.
 

Ck

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, NHL suomalaiset
Viestin lähetti onomoro
Marek Zidlicky on Liigan yliarvostetuin pelaaja. Siitä ei pääse mihinkään.

Huono provo, mutta provosoiduin kuitenkin, koska Zidlicky on liigan yksi aliarvostetuimmista pelaajista tulokseen nähden. Jos Marek olisi Suomalainen, niin media hehkuttaisi häntä päivästä ja tunnista toiseen, niin kuin esimerkiksi Peltosta hehkutettiin. Onhan Marek kuitenkin pelaaja joka on voittanut 3 vuotena peräkkäin puolustajien pistepörssin ja vielä joutunut tekemään kaiken työn yksin sen eteen, että niitä pisteitä tulisi ja IFK pärjäisi. Anna tulla vaan pelaajien nimiä joilla on edes suhteessa samanlaisia pistemääriä puolustajista.
 

theref

Jäsen
Tällä hetkellä ensi kauden yliarvostetuin pelaaja on varmaankin tämä Kärppien uusi mies Dawe. Onkohan kukaan edes nähnyt miehen pelaavan viimeisten 4-5 kauden aikana ja miehestä ollaan tekemässä liigan johtavaa pelaajaa. Odottakaa nyt hyvät ihmiset edes pieni hetki, se että perhe ja varsinkin vaimo tulevat mukaan, ei välttämättä tarkoita mitään muuta kuin että mies ei itse osaa solmia luistimennauhojaan ja sen tekee vaimo joko kotona tai sitten hallilla kopissa...
 

Mato

Jäsen
Suosikkijoukkue
RTK
Ehdottomasti Dawe.

Jason Dawe on toki pelannut Änärissä , mutta se että mies teki Ahl-liigassa viime kaudella pisteen vähemmän kun meidän Joe Murphy on fakta...Onhan siinä tietenkin kova meriitti ?
Eipä media ja muut silti Joesta ole supertähteä tehnyt.
 

clayman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, MASO
Viestin lähetti Svante
... teki juuri sopimuksen NHL:ään....

Saihan Pauli Levokarikin sopimuksen NHLan, vaikka on ihan eri tason pelaaja, kuin Marek. Eli ei se NHL sopimus enää tarkoita, että on kova pelaaja.

HUOM: Itse en pitänyt Zidlickyä yliarvostettuna.
 

sneak

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Teki juuri sopimuksen NHL:ään

Viestin lähetti clayman
Saihan Pauli Levokarikin sopimuksen NHLan, vaikka on ihan eri tason pelaaja, kuin Marek. Eli ei se NHL sopimus enää tarkoita, että on kova pelaaja.

HUOM: Itse en pitänyt Zidlickyä yliarvostettuna.



Jos tekee sopimuksen NHL:ään niin silloin ei kait voi olla liigan yliarvostetuin, silloinhan pelaa Nhl:ssä.
 

clayman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, MASO
Re: Teki juuri sopimuksen NHL:ään

Viestin lähetti sneak
Jos tekee sopimuksen NHL:ään niin silloin ei kait voi olla liigan yliarvostetuin, silloinhan pelaa Nhl:ssä.

Nyt kai kuitenkin käsitellään mennyttä kautta, siis ainakin tässä ketjussa. Onhan täällä moni sanonut, että Ville Peltonen on liigan yliarvostetuin, vaikka mies ei pelaa ensi kaudella Suomessa.
 

#43

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Viestin lähetti onomoro
Marek Zidlicky on Liigan yliarvostetuin pelaaja. Siitä ei pääse mihinkään.

Minä taas väitän, että Z oli koko liigan paras pelaaja viime kauden runkosarjassa.

Dawesta vielä sen verran, että mieheltä kyllä odotetaan paljon, sen verran kovaa lähtijä porukkaa hän osaltaan paikkaa, on siis yksi näistä paikkaajista, kaksi tullee vielä.

Ei siis oikein voida vielä kutsua Dawea yliarvostetuksi, kun mies ei ole luistimenpiirtoakaan Suomessa tehnyt, vaan odotukset saattavat joillain olla kovemmat kuin mitä tuleman pitää.

Uskon, että mies tekee sellaiset 30-40 pojoa ensi kaudella. Aika näyttää, yli- vai aliarvostanko Isokynää.
 

clayman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, MASO
Dawen nimi sopisi parhaiten tuonne "kasataan paineita" ketjuun. Mieheltä odotetaan paljon, kuten Vujtekilta HPKssa. Kun lähtijät ovat tasoltaan kovia, niin paikkaajien tulee olla yhtä kovia tai vielä parempia, näin fanien mielestä.
 

Tepa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Re: Ehdottomasti Dawe.

Viestin lähetti Mato
Jason Dawe on toki pelannut Änärissä , mutta se että mies teki Ahl-liigassa viime kaudella pisteen vähemmän kun meidän Joe Murphy on fakta...Onhan siinä tietenkin kova meriitti ?
Eipä media ja muut silti Joesta ole supertähteä tehnyt.

Puhutaampa sitten, kun on nähty miesten pelaavan. Ketju kaverit vaikuttaa kummasti noihin esityksiin. Teidän Joenne on takonut varsin hyvät pisteet, mutta myös varsin nimekkäässä joukkueessa. Pinnoja on kertynyt vaisummin muissa joukkueissa. Saattaisiko olla näin, että pinnoihin on vaikuttanut alla olevat miehet?


Antoine Vermette.............................. 80 34 28 62
Brad Smyth.................................... 69 24 32 56
Jason Spezza.................................. 43 22 32 54
Brian Pothier................................. 68 7 40 47

Kiäksi pakkipäästä on lyötynyt Radim Bicanek ja Josef Boumedienne, Steve Bancroft mm.

Dawen pinnat edelliseltä kaudelta oli
27 Jason Dawe.................................... 79 28 37 65, kun samassa joukkuessa pelasi
11 Brad Smyth.................................... 79 34 48 82

Dawella on näyttöjä myös muista seuroista, kun taas on esiintynyt mielestäni vaatimattomasti muina kausina.

Voit olla oikeassa Dawe voi flopata ja miehet voi olla hyvin samantasoisia tai Murphy voi nousta liigan tähtikaartiinkin, ulkomaaliset on aina riski hankintoja. Dawelta odotetaan paljon ja NHL tausta antaa odotuksia. Ei tuomita ennenkuin on nähty.

Omat odotukset on Alatalon kaltainen vastuun kantaja kärkikenttiin, joka tekee jonkun verran tehoja likaista työtä 30-40 pistettä.
 

Siirappi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Tampabay Lightning, Kotiteollisuus
Itse en pidä Jason Dawea yliarvostettuna pelaajana. Tiedän itse mihin hän pystyy parhaimmillaan. Vielä on liian varhaista verrata Joe Murphyä ja Jason Dawea. Joelle on tarjottu nhl pahvia ja on todennäköistä, ettei hän pelaa Raumalla edes ensikautta. Lukkoon on sensijaan tulossa kova kaveri AHL:stä.
 

Corbucci

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Ehdottomasti SM-liigan yli arvostetuin on mielestäni lukon M.Tähtinen. Hirveä kohu tästä miehestä vaikka lukossa pelatessaan 12 ottelua tehoilla 0+3. Ja viimeksi teki maalin 2002 marraskuussa! Ässät tarjosi miehelle kuuleman mukaan 100 000 Euroa, eikä tämä tarjous riittänyt edes mitali- sijoille! Mies ei ole palkkansa arvoinen..surullista mutta totta.
 

Salonen #33

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät ja FcJazz
Olen kyllä samaa mieltä M.Tähtinen niin yliarvostettu pelaaja että pahaa tekee...
Itse kyllä olisin jäänyt ässiin ennemmin kuin lähtenyt RAUMALLE...
 

Tarik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, St. Louis Blues
Noh noh, eipäs nyt taas aleta siitä Tähtisestä provoamaan. Vaikka en itsekään ymmärrä Tähtisen Lukkoon siirtymistä, mutta nämä jutut on jo käyty läpi, joten annetaanko olla? jooko? :)
 

Corbucci

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Viestin lähetti Dan O'Connell
Noh noh, eipäs nyt taas aleta siitä Tähtisestä provoamaan. Vaikka en itsekään ymmärrä Tähtisen Lukkoon siirtymistä, mutta nämä jutut on jo käyty läpi, joten annetaanko olla? jooko? :)

Okei..Anteeksi..=)
 

Mcbeast#75

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ifk, Mahtiankat. SympatiatJokereille=).
Yliarvostetuin pelaaja on ehdottomasti Antti Miettinen! Tekee paljon pisteitä, mutta olisi mun silmissä vielä parempi pelaaja jos jättäisi alituisen mailalla hakkaamisen ja typerän koukkimisen pois! Ihme kun ei ole kukaan pelaajista vielä kouluttanut kyseista pelaajaa? Osa pelaajista on kyllä myöntänyt että hpk:n pelaajat pelaavat todella ärsyttävää piilosikaa!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös