On kyllä surullisia lukuja, toivottavasti uusi tj keksii jotain mikä sais Mikkeliläiset hallille.2063 katsojaa Mikkelissä. Tekee Liigan keskiarvollekkin kauheaa hallaa.
Tervetuloa Jokerit tuomaan katsojia lisää.
Teistä minä pidän äärettömän paljon enemmän kun jostain Venäläisistä narreista. Harmi vaan että Mikkeliläiset viihtyy neljänseinän sisällä hallin sijasta.Mut eikös Džokerien pitäisi voittaa Mestis aikakaudellaan edes yksi pudotuspelisarja, ennen kuin heitä aletaan toivottamaan tervetulleeksi Liigaan?
Tätä itsekin harmittelen, että täällä ei jostai syystä kansa löydä perille.Teistä minä pidän äärettömän paljon enemmän kun jostain Venäläisistä narreista. Harmi vaan että Mikkeliläiset viihtyy neljänseinän sisällä hallin sijasta.
On kyllä surullisia lukuja, toivottavasti uusi tj keksii jotain mikä sais Mikkeliläiset hallille.
Itse päätin kiduttaa itseäni, ja ostin pari viikkoa sitten ekaa kertaa vuosiin kausikortin. Ja jatkopelien kausarin heti kun se julkaistiin.Minä nostan hattua kaikille parille tuhannelle jotka tässä tilanteessa sinne Mikkelin hallille vaivautuvat.
Jukurit tarvitsee enemmän Mysteeriukkoja!Itse päätin kiduttaa itseäni, ja ostin pari viikkoa sitten ekaa kertaa vuosiin kausikortin. Ja jatkopelien kausarin heti kun se julkaistiin.
Aiemmin tultu käytyä katsomassa noin 50%-75% kotipeleistä eri ystävien ja perheenjäsenten kanssa, mut nyt kun ne lopetti käymisen niin samahan se on istua aina samassa kohtaa.
Oon ymmärtänyt palstan kirjoituksista, että ilmoitettuja yleisömääriä kun vertaa paikalla oleviin, niin siellä on hallissa aika paljon mysteeriukkoja.Jukurit tarvitsee enemmän Mysteeriukkoja!
Meininki on kuin edellisvuosien Kisapuistossa konsanaan. Onneksi te sentään ootte saanut buumia kaupunkiin ja katsojia hallille menestyksen myötä, toisin kuin me.Oon ymmärtänyt palstan kirjoituksista, että ilmoitettuja yleisömääriä kun vertaa paikalla oleviin, niin siellä on hallissa aika paljon mysteeriukkoja.
Juu nuo oli ankeita vuosia. Ei ole todellakaan ikävä. Vaikka toki kaljaa sai aina kun halusi, ei ollut jonoa.Meininki on kuin edellisvuosien Kisapuistossa konsanaan. Onneksi te sentään ootte saanut buumia kaupunkiin ja katsojia hallille menestyksen myötä, toisin kuin me.
Mikkelissä varmaan ilmoitetaan samaan lukuun myös otteluita TV:stä katsojat.Oon ymmärtänyt palstan kirjoituksista, että ilmoitettuja yleisömääriä kun vertaa paikalla oleviin, niin siellä on hallissa aika paljon mysteeriukkoja.
Onko kukaan bongannut huomisen Ilves - Kalpa -matsin myytyjen lippujen määrää missään? Silloin tällöin Ilves niitä ilmoittelee mm. naamakirjan julkaisuissa, mutta nyt ei ole osunut silmään. Haalarikansaa ainakin kait hyvin tulossa, jatkuuko +10k yleisömääräputki huomenna?
Nordis on tänäänkin loppuunmyyty, joten se on IFK:lle jo kauden 11. täysi tupa kotona, ja oletettavasti myös ensi viikon IFK - Kärpät myynee täyteen joten 12. täyttä tupaa Stadissa tällä kaudella.
Mikäli myös tuo Kärppämatsi myy täyteen niin IFK:n tämän kauden yleisökeskiarvo 7686 eli 586 katsojaa yli budjetoidun.
Pakko kyllä nostaa hattua. Siihen nähden mitä palstalta lukenut Peltosen suojattien esityksistä.Nordis on tänäänkin loppuunmyyty, joten se on IFK:lle jo kauden 11. täysi tupa kotona, ja oletettavasti myös ensi viikon IFK - Kärpät myynee täyteen joten 12. täyttä tupaa Stadissa tällä kaudella.
Mikäli myös tuo Kärppämatsi myy täyteen niin IFK:n tämän kauden yleisökeskiarvo 7686 eli 586 katsojaa yli budjetoidun.
Kenttäapprot KalPa pelissä, vissiin 1500 lippua myyty. Näkyvät harmaana kartassa, eiköhän paikalla ole joku 8-9kEi taida jatkua. Ainakin kartan mukaan mennyt ehkä joku 7000 nyt.