Tämä argumentti kertookin sinun "tasostasi" aivan tarpeeksi. Oli mukava jutella noinkin älykkään olennon kanssa.Jopa kolmion kirjoittaminen ilman numeroita voi olla vaikeaa. Ainakin sinulle.
Tämä argumentti kertookin sinun "tasostasi" aivan tarpeeksi. Oli mukava jutella noinkin älykkään olennon kanssa.Jopa kolmion kirjoittaminen ilman numeroita voi olla vaikeaa. Ainakin sinulle.
Noh noh, ei kannata kaikkea niin tosissaan ottaa, varsinkaan kun itse aloittaa.Tämä argumentti kertookin sinun "tasostasi" aivan tarpeeksi. Oli mukava jutella noinkin älykkään olennon kanssa.
Sarkasmi on vaikea laji. Ja näin.
Pitänee tästä lähtien jättää hassuttelut alan kokeneille konkareille, jottei ole vaikeuksia ymmärtää.Tuntuu olevan, vaikea tuottaa ja vaikea ymmärtää.
Mikä muuten pisti stopin tuolle Uden kovalle pistetehtailulle aikanaan? Nykyään kun vedotkin tuntuvat olevan melkoista ripulia, varsinkin tarkkuudeltaan.Kun neljä ylintä näistä toteutuu niin voi olla jo tyytyväinen. Loppukevennys tosin toimii loppukevennyksenä, mutta jos Ude nyt ensi kaudella tekisi vaikka maalin. Laskeskelin tossa että Uusitalon viimeisimmästä maalista on ehtinyt vierähtää tollanen 1vuosi7kk.
Mika Niemi haisee flopille. Toki takana on vasta muutama harjoitusottelu, mutta paljon pitää parantaa. Ykkössentteriksi äijä kuitenkin hankittiin.
Miten helvetissä kukaan jaksaa, saatika kehtaa, tulla nillittämään toisen veikkauksista tässä ketjussa. Ihan vitun naurettavaa touhua.
Kuten sanoin, niin eihän asia mulle kuulu pätkääkään, mutta jos tosissaan väittää Pelicansin jäävän viimeiseksi runkosarjassa, niin täytyy olla jo pajoissa.
Taitaa olla Matikais-vihaa vaan. Jos tässä kuitenkin on tarkotus saada mahollisimman monta oikein, niin en usko että KooKoo:ta tai Sportia kannattaa Pelicansin yläpuolelle sijoittaa, kun ulkomaalaisetkin on onnistuneet toistaiseksi vakuuttamaan ihmiset ja asiantuntijat, ja peli oli esimerkiksi Pitsiturnauksessa hyvää.
Niin joko sitten vaan vihaa Matikaista tai ei vaan oikeasti tiedä hirveästi joukkueesta. Pelicans on ilmeisesti pelannut ihan ok harjoituskaudella enkä usko että kaudellakaan jää ainakaan Sportin ja KooKoon taakse mutta täytyy sanoa, ettei ole itsellä oikeastaan hajuakaan joukkueen pelaajistosta, enkä varmaan ole ainoa. Sopaset, Juvosen ja tämän hienon nimen omaavan Ben Bloodin osaan sanoa nimeltä, mutta siihen se sitten jääkin. Vieläkös Jan Latvala jatkaa uraansa? Valmentajakuvioita lukuunottamatta aika hiljaista on ollut Pelicansin kohdalla julkisuudessa, eivätkä jatkoajassakaan Pelicans-fanit ole pitäneet juurikaan meteliä vrt. Sportin tai KooKoon fanit.
Tässä alkaa oikein innolla odottamaan punaisten kohtaamisia (Pata - HIFK). Saisivat oikein kunnolla laittaa pariin otteeseen ranttaliksi, niin saataisiin vähän eloa näidenkin joukkueiden välille. Vähän väljähtänyt maku jäänyt parina viime kautena legendaarisista punaisten kohtaamisista.Ässät kerää liigajoukkueista eniten jäähyminuutteja.
-
Ja kyllä, Pata vie jäähytilastot.
Ässät kerää liigajoukkueista eniten jäähyminuutteja.
"Miksuli rakas, kun me ei tulla pärjäämään näillä vähillä ja puukätisillä hyökkääjillä"
"Niin mutta kun.. mä ajattelin, että jos me vaan telotaan ja hakataan aina kaikki, niin eikös se voitto siitä sitten edes sillä tavalla tule.."
Aktiivisena liigan seuraajana pidän 99% varmana, että Pelicans pelaa pudotuspeleissä ilman viime kauden kaltaista loukkaantumissumaa. Lahdessa Pelicans tulee olemaan hyvin vaikea voitettava. Miksikö? Näätte sitten.
Olen samaa mieltä kanssasi, Pelsut ovat vähintään sijalla 10. Oikein hyvännäköinen nippu kasassa ja ammattitaitoinen valmennus.Kyllä Pelicans tulee säälipleijareihin pääsemään erittäin todennäköisesti, moni pitää Matikaista paskana valmentajana, ilman ymmärrystä valmentajan meriiteistä ja osaamisesta. Olen myös 99% ettei Petri Matikaisen ja Pasi Nurmisen Pelicans jää 10. sijan ulkopuolelle. Tästä voi ehdottaa mulle vedonlyöntiä toisessa ketjussa, jos joku on sitä mieltä ettei Lahdessa pelata edes säälipleijareita keväällä 2016.
Runkosarja
1. Kärpät
2. HIFK
3. Tappara
4. Lukko
5. JYP.