Minä en osaa sanoa juuta enkä jaata siitä, miten ensi kausi Kuopion osalta menee. Ei joukkue yksinkertaisesti voi olla enää niin aneeminen ja surkea kuin Laukkasen alaisuudessa ja se on suuri parannus että koko pistetaakka ei lepää enää suurinpiirtein 17- ja 18-vuotiaiden poikien ja Sami Kapasen ja Kalle Kermanin haamujen harteilla, mutta eihän tuo rosteri edelleenkään mitään hurraahuutoja ainakaan minussa aiheuta. Aika samantasoinen jengi mielestäni mm. Ilveksen, HPK:n ja itse asiassa SaiPan kanssa, kun ottaa huomioon että näillä joukkueilla on kärkiketjuihin sommiteltu Teemu Rautiaista, Tomi Leivoa, Tommi Jokista ja Tuomas Vänttistä. Valmennus on sitten aivan eri asia kyllä. Virta ja KalPa voivat yllättää suuresti tai sitten koko kausi voi olla suurta tuskaa. Joukkueessa on paljon "potentiaalia", mutta mieluummin minä siinä katsoisin jo varmoja, hyväksi todettuja pelaajia.
Pakistokin on aika ohut. Timonen on hyvä yleispakki mutta ei oikein osaa tehdä maaleja, Jokela tuskin mikään maalitykki myöskään on ja Halosesta nyt ei tarvitse edes puhua. Sitten on Koivisto ja Lyytinen ja Riikola jolta taas odotetaan kuuluisaa "eteenpäin menoa".
Näin jälkeenpäin ajateltuna minä olisin kyllä ehkä innostunut vähän enemmän Cacca Matikaisen palkkauksesta, hän olisi kuitenkin halunnut tulla KalPaan valmentamaan. Pekka Virta tuntuu vähän nähdyltä jo.
Toisaalta tavoite on kyllä julkisesti asetettukin sijoille 7-10.
Pakistokin on aika ohut. Timonen on hyvä yleispakki mutta ei oikein osaa tehdä maaleja, Jokela tuskin mikään maalitykki myöskään on ja Halosesta nyt ei tarvitse edes puhua. Sitten on Koivisto ja Lyytinen ja Riikola jolta taas odotetaan kuuluisaa "eteenpäin menoa".
Näin jälkeenpäin ajateltuna minä olisin kyllä ehkä innostunut vähän enemmän Cacca Matikaisen palkkauksesta, hän olisi kuitenkin halunnut tulla KalPaan valmentamaan. Pekka Virta tuntuu vähän nähdyltä jo.
Toisaalta tavoite on kyllä julkisesti asetettukin sijoille 7-10.
Viimeksi muokattu: