Mainos

Liigan veemäisimmät kotimaiset kiekkoilijat

• 13 390
  • 91

Zaster

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Mielenkiintoinen ketju. Täällä esiintyvät nimet ovat varmaan suurimmalle osalle kiekkoa seuraavia tuttuja.

Noin yleisesti tästä veemäisyydestä, niin joo kyllähän nämä Åstenin ja Karvisen tyyliset pelaajat voivat olla myös ärsyttäviä, mutta miehet ovat niin pienen roolin pelaajia, jotka hakevat sitä yhtä isoa taklausta ja torikokousta maalin eteen, että en ainakaan itse tuosta tuominnasta jaksa ärsyyntyä.
Toinen juttu onkin sitten esimerkiksi tässäkin ketjussa usein mainitut Hakulinen ja Nurmi. Miehet tekevät tuota samaa mitä edellä mainitut, mutta tekevät myös tulosta. Mikä onkaan veemäisempää kuin hankkia omalla toiminnalla vastustajalle vähintäänkin kyseenalainen jäähy jonka aikana käy vielä itse tekemässä maalin. Tämän voi sitten vielä kruunata huutelemalla tuuletusjonon kärjestä vastustajan vaihtopenkille. Molemmat herrat ovat tämän kombon Liigassa tehneet.

Jari Korpisalo sai aikoinaan Raumalla aika paljon ääntä irti katsomosta, joten mainitsen itse hänet.

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Sanokaas muut fanit, miten Porin veljet Matti Kuparinen, Juha Kiilholma, Tuomas Huhtanen, Patrik Forsbacka, Pasi Peltonen ja vastaavat ovat päässeet ihon alle?

Bo73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelsu
Mielenkiintoinen ketju. Täällä esiintyvät nimet ovat varmaan suurimmalle osalle kiekkoa seuraavia tuttuja.

Noin yleisesti tästä veemäisyydestä, niin joo kyllähän nämä Åstenin ja Karvisen tyyliset pelaajat voivat olla myös ärsyttäviä, mutta miehet ovat niin pienen roolin pelaajia, jotka hakevat sitä yhtä isoa taklausta ja torikokousta maalin eteen, että en ainakaan itse tuosta tuominnasta jaksa ärsyyntyä.
Toinen juttu onkin sitten esimerkiksi tässäkin ketjussa usein mainitut Hakulinen ja Nurmi. Miehet tekevät tuota samaa mitä edellä mainitut, mutta tekevät myös tulosta. Mikä onkaan veemäisempää kuin hankkia omalla toiminnalla vastustajalle vähintäänkin kyseenalainen jäähy jonka aikana käy vielä itse tekemässä maalin. Tämän voi sitten vielä kruunata huutelemalla tuuletusjonon kärjestä vastustajan vaihtopenkille. Molemmat herrat ovat tämän kombon Liigassa tehneet.

Jari Korpisalo sai aikoinaan Raumalla aika paljon ääntä irti katsomosta, joten mainitsen itse hänet.
Samaa mieltä. Mikään ei v…tuta niin paljon kuin katsella Repoa tai Hakulista tuulettamassa, kun ovat minuutti aikaisemmin olleet järjestelemässä turpakäräjiä. Meillä sitä vielä buustaa, että ovat ns. omia poikia.

Torpeedo99

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Markus Nurmi. Ihme kitisijä+osas pelata
Petrus Palmu. Kalamiehiä jos ymmärrätte
Tommi Tikka. Aika vittumaisen oloinen pelaaja
Ponthus Westerholm. Vituttaa näin Lukkofanina se tuomarille ulisemisen määrä.
Jaakko Lantta. Melkein kuoli kun Gregoire hiukan tönäs. Ite vetää aina päähän, polvella tai selkään. Ei ainakaan vahingossakaan puhtaasti
Tommi Miettinen. Ihme valittaja sekin

ipe_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Mun listallani ykkönen on Christian Heljanko.
Monta kertaa toisella joukkueella oli momentum, mutta niin vain Heljanko piti joukkuettaan pystyssä.

Nykyinen Tapparan mokke on kanssa veemäinen, tai paremminkin rottamainen. Kova itkemään tuomareille ja siirtämään maalia, etenkin ratkaisevissa pleikkareissa.

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Nykyinen Tapparan mokke on kanssa veemäinen, tai paremminkin rottamainen. Kova itkemään tuomareille ja siirtämään maalia, etenkin ratkaisevissa pleikkareissa.
Isomäessä näkyy vieläkin Metsolan sulamisjäljet keltaisina raitoina maalin edessä.

peksa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Crystal Palace, Tappara ja HIFK
Mua yleisesti vituttaa kaikki tsekkiletit joilla on puoleen selkään hiukset. Sami Niku viime kaudella. Pelaajana Niku ei vituta mutta ärsyttää kaikki joilla on tuollainen letti :D

Läskisalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, HauSi
Teemu Turunen. Arvostan. Ja samalla äärimmäistä ärsytystä aiheuttava hahmo. Tekee sitä lötkönilkkailuaan niin hyvin, että Kerhon väreissä värilasit käänsi sen niin, että aina on oikeasti rikottu. Ja monasti onkin, jonka lisäksi se oma korostaminen on juuri sillä rajalla, että tuomarit ei kehtaa siitä rankoa. Ehkä osasyynä on sekin, että niitä oikeita rikkeitäkin osuu kohdalle todella paljon.

Tuosta korostamisesta ollaan täällä joskus väännetykin, että lasketaanko se filmaamiseksi vai ei. Omissa kirjoissa se on juuri sitä. Ja siksi Turunen istuu samassa vaunussa Eemeli Suomen ja Markus Nurmen kanssa. Hakulinen ja Repo sitten seuraavassa vaunussa.

Snopek

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Austin Rueschhoff
Itsellä nousee mieleen Iiro Pakarinen. Taklaa lujaa, voittaa kamppailuita ja tekee siinä samalla vielä ylivoimalla maaleja. Veemäinen pelaaja enemmänkin sen takia, että pelaa todella kovaa ja on kaiken lisäksi vielä saatanan hyvä pelaaja, näin vastustajan fanin silmin.

pullaristo

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS sekä muut yritteliäät ja joukkueet
Meikäläisellä V-M Savinainen, raastaa,härnää,pelaa kovaa ja kaiken lisäksi tekee vielä tärkeitä maaleja. Sit taas jos pelaisi kannattamassani joukkueessa tykkäisin luultavasti kovasti ja arvostaisin.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy