Taitaa Lukolla olla ostomestaruus taas tähtäimessä. Eipä kyllä itseäni lämmittäisi, mutta jokainen tyylillään.
Rahaa Raumalla riittää. Ei tule loppuun kesken... kohta varmaan 5 millin joukkue
Taitaa Lukolla olla ostomestaruus taas tähtäimessä. Eipä kyllä itseäni lämmittäisi, mutta jokainen tyylillään.
Toi oli kyllä niin typerä heitto Ortiolta kuin olla ja voi. Just varmasti sen, etteivät porilaiset Lukolle pudotuspelisarjaa häviä, jos sellainen tulee. Sellaisen motivaatioruiskeen Ortio porilaisille ruuttasi, että Pata tykittää Ortion reikäjuustoksi.”– Isoin asia mikä minua tässä projektissa viehättää on nimenomaan se, että on mahdollisuus voittaa jotain.”
Kiva varmaan porilaisten lukea tuo. :D
Ortiohan on aika värikäs kaveri. Ettei vaan olis vähän pilke silmäkulmassa matkinut Patrik Lainetta.”– Isoin asia mikä minua tässä projektissa viehättää on nimenomaan se, että on mahdollisuus voittaa jotain.”
Kiva varmaan porilaisten lukea tuo. :D
No kyllähän tuon kommentin ymmärsi kaikki muut paitsi alemmuuskompleksissa elävät porilaiset ja McTorso.Toi oli kyllä niin typerä heitto Ortiolta kuin olla ja voi.
Höpöhöpö. Myllykoski hakee heti UTJ-uransa alkuun kärki märkänä sitä kirkkainta, eli ostopronssia Mäntymaalla. Haaste on about samaa tasoa kuin kasata joukkue jonka JOHTAVA veisi pleijareihin.Taitaa sinua vain harmittaa ja käydä kateeksi kun Havun Kärpissä tavoitteena on vain ostojoukkue karsintoihin.
Kyllä on ostojoukkue. Niin kuin siellä Mouhijärvelläkin. Kesken talven poikaa lappaa sisään puolityhjään areenaan kentällinen tai pari.Eikös Raumalla ole ostojoukkue vuosikymmenestä toiseen. Raumalainen Liiga kiekkoilija taitaa olla Saimaan norppaan verrattavissa oleva harvinaisuus.
Taitaa muuten olla tosi tämä...Raumalainen Liiga kiekkoilija taitaa olla Saimaan norppaan verrattavissa oleva harvinaisuus.
Mun mielestäni Ortio olisi suoraan ja kiertelemättä voinut todeta, että Lukko on Tapparan ainoa todellinen haastaja keväällä.Toi oli kyllä niin typerä heitto Ortiolta kuin olla ja voi. Just varmasti sen, etteivät porilaiset Lukolle pudotuspelisarjaa häviä, jos sellainen tulee. Sellaisen motivaatioruiskeen Ortio porilaisille ruuttasi, että Pata tykittää Ortion reikäjuustoksi.
Vähän sama kuin aikanaan Veikkaajan otsikko Kärpistä ennen välieräsarjaa Bluesia vastaan - Peto ilman sydäntä. Bluesin piti taklata Kärppä pleksin läpi Raksilan marketeille. Ai, että, siitä juttu Kärppien pukukopin seinälle, hurja kiima päälle ja Blues oli täysin aseeton.
Jätkä suuttu oikeesti!Eikös Raumalla ole ostojoukkue vuosikymmenestä toiseen. Raumalainen Liiga kiekkoilija taitaa olla Saimaan norppaan verrattavissa oleva harvinaisuus.
Hyvä, ettei sentään lähtenyt valehtelun tielle.Mun mielestäni Ortio olisi suoraan ja kiertelemättä voinut todeta, että Lukko on Tapparan ainoa todellinen haastaja keväällä.
Minua ainakin.Vieläkö tämä joitain naurattaa?
Hyvä, ettei sentään lähtenyt valehtelun tielle.
Minua ainakin.
Kummeli-huumorikin iskee vielä 30 vuoden takaa.
Entäpä Mika Pyörälä ja Kuukauden pelaaja? Älä toki unohda Nättistä Anaheimiin.Yhtä paljon kuin Sami Nikun joulukuu.
Eli paljon.
Rahaa Raumalla riittää. Ei tule loppuun kesken... kohta varmaan 5 millin joukkue
Ortio kun ei ole Satakuntalainen niin tuskin tämä hirveästi hänen luonteen päälle käy. Ymmärtää toki Pori-Rauma yhteyden, mutta tuskin hänelle tämä siirto mitenkään ylimääräisiä ajatuksia herättää, kun Ässissä vietti vain muutaman kuukauden.HIFK olisikin ollut hyvä ja neutraali osoite Ortiolle. Mun mielestä jotenkin ihan törkeen hävytön loikka "paikalliskilpailijaan". Muistan, kun porilaiset fanit huusi Ortiota, oli hyvin saanut myytyä itsensä patasydämiin. Sitten, jumalauta, Lukkoon. Mutta en varmaan täysin ymmärrä tuon Pori-Rauma "paikallisasetelman" luonnetta... Jonkun mielestä Ortion siirtyminen Lukkoon oli "kiva lisämauste". Tosi kivalle vaikuttaa.
Veskarit tiedetään toki oudoiksi tyypeiksi, mutta aika mielenkiintoisia siirtoja nyt pari kesken kauden. Nilviäinen lähti potentiaalin perässä Lappeenrannasta Jyväskylään ja tätä kaveria ei epäilytä siirto verivihollisen riveihin. En jaksa ymmärtää tätä nykymenoa.Ortio kun ei ole Satakuntalainen niin tuskin tämä hirveästi hänen luonteen päälle käy. Ymmärtää toki Pori-Rauma yhteyden, mutta tuskin hänelle tämä siirto mitenkään ylimääräisiä ajatuksia herättää, kun Ässissä vietti vain muutaman kuukauden.
Ortio alusta asti tiennyt että Ässissä ei jatka ja varmasti pitkään kartoittanut uutta työpaikkaa. Eiköhän Raumalla saa mukavan summan rahaa ja tosissaan pääsee pelaamaan sarjan top1-2 materiaalin joukkueessa. En epäile hetkeäkään etteikö Ortio olisi Ässissä viihtynyt, mutta työtä hänenkin pitää tehdä. Jos vaikka sopimukset pöydällä on ollut luokkaa Lukko ja Puolan pääsarja niin onhan se selkeä valinta missä haluaa ammattiaan jatkaa.
Itse toivotan tsemppiä Ortiolle jatkoon, kiitos siitä miten paikkasit Rubinia, mutta nyt olen tyytyväinen Kuninkaan paluuseen. Tottakai se vähän ärsyttää, että juuri Raumalle siirtyi mutta en nyt lähde sylkemään päälle. Eri asia olisi jos esim. Rubin hyppäisi sinne ensi kaudeksi jne...
Ei kyllä hirveästi vakuuttanut tämä Engström.Kempe jatkaa Tapparassa, Engström ei.
Kempe jatkaa Tapparassa loppukauden - Engströmin sopimus päättyy
Kummankin pelaajan sopimukset sisälsivät tarkastelujaksot.www.tappara.fi
Siitä nyt paikkaaja vaikka jonnekin HIFK:iin.
Joo ei todellakaan. Täysin oikea päätös Tapparalta tämän kohdalla. Mieluummin sitten vaikka vielä lisääkin omaa junnua kehiin tarvittaessa kuin maksaa tälläiselle turhuudelle.Ei kyllä hirveästi vakuuttanut tämä Engström.