Liigan varmistuneet pelaajasiirrot 2024–2025

• 779 532
  • 3 215

1000

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara 2.0, Sasha & Patty ICE
Vikaan meni siinä, ettei vain ole tarpeeksi hyvä pelaaja Tapparaan. Tepsistä pyysi liikaa rahaa, vaikka olisi saanut kotikylässää ison roolin. Ulkomaille oli hinku ja sieltä ei löytynyt mitään. Halusi sittenkin Tepsiin, mutta TPS oli sainannut Lindrothin, joten tarvetta ei ollut. Sitten Tapparasta löytyi paikka, joka ei soveltunut yhtään hänelle. Omituinen siirto alun alken.
Aikalailla näin. Itse olin orastavan positiivisella fiiliksellä Rafkinin sopimuksesta, pelasi kuitenkin suht vahvan pleijarisarjan meitä vastaan. Nyt, kun kaveria pääsi seuraamaan lähempää, niin ei vaan riittäneet pelitaidot ja lisäksi typeriä jäähyjä. Taklauksista ja ajoittaisesta energiasta plussaa, muuten ei jää ikävä.

alessi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wernblom, Lindroth, TPS sekä Ruskon #51

Rautanaamio

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, New Jersey Devils

nikez37

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans

Maximilian Eisenmenger loppukauden sopimus Turkuun.

Kuivat on markkinat tosiaan. Ainakin siihen asti, kunnes Tappara ja Kärpät ilmoittautuvat markkinoille.

Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue
Aikalailla näin. Itse olin orastavan positiivisella fiiliksellä Rafkinin sopimuksesta, pelasi kuitenkin suht vahvan pleijarisarjan meitä vastaan. Nyt, kun kaveria pääsi seuraamaan lähempää, niin ei vaan riittäneet pelitaidot ja lisäksi typeriä jäähyjä. Taklauksista ja ajoittaisesta energiasta plussaa, muuten ei jää ikävä.

Ihmeellinen siirto kaikkinensa. Ei sitten yhtään Tapparan näköinen pelaaja.

Kärkijengissä ei mitään asiaa kiekolliseksi johtajaksi, vaikka varmaan omakin odotus pelaajalla siihen oli. Fyysisesti ihan jees, mutta kuitenkin aika pienikokoinen. Ulottuvuutta puolustaa mailalla ei ole ja siitäkin syystä höntyilee usein itsensä pihalle.

Jäsen
Suosikkijoukkue
Raimon Rakuunat
Kärkijengissä ei mitään asiaa kiekolliseksi johtajaksi, vaikka varmaan omakin odotus pelaajalla siihen oli. Fyysisesti ihan jees, mutta kuitenkin aika pienikokoinen. Ulottuvuutta puolustaa mailalla ei ole ja siitäkin syystä höntyilee usein itsensä pihalle.
Tulee jotenkin Harri Tikkanen mieleen. Pieni, ei ulottuva, mutta kohtuu hyvä tekniikka puolustaa. Ei nousse ikinä miksikään huippupakiksi, mutta Liigaan hyvä.

Trimmer

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Sopisi Jokereihin erinomaisesti

Barney

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL-SaiPa
Pelaiskohan tuo lounareilla, Pelicansia voisi kiinnostaa siinä vaiheessa.
Voidaan ottaa Horky vaihdossa, niin säästätte vähän loppukauden palkkakuluissa.

Jännä nähdä mihin Granholm menee. Itse veikkaan, että lähtee takaisin Norjaan hakemaan isompaa roolia ja itseluottamusta takaisin. Ei ollut hänestä tuloksentekijäksi Liigassa, vaikka omaan silmääni olikin ihan kelpo pelaaja liigatasolle.

Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy